Přejít na obsah

Historka z reklamace hodinek


Tomak

Doporučené příspěvky

Rozhodl jsem se s Vámi podělit o veselou příhodu, která se mi stala před cca 5-ti lety.

 

Asi měsíc po záruce se mi pokazily hodinky, co jsem nosil jen do práce, tj. do kanceláře. Byly to quartz bez chrona za necelých 5.000,- v titanu pouzdro i tah, nahoře safír, dýnko pevné bez průhledu na baterii. Vada spočívala v tom, že povolily ručky a i při menším otřesu se o trošku pohnuly, třeba o 10-20 minut.

 

Odeslal jsem je poštou do autorizovaného servisu, odkud mi bylo témeř po měsíci telefonicky sděleno, že jsem si hodinky rozbil nevhodným zacházením, pravděpodobně jejich pádem a oprava vyjde na témeř 2000,- a bude trvat nejméně týden. Po pravdě jsem odvětil, že mi nikdy nespadly a na sport mám jiné, ale vhledem k tomu, že se vada vyskytla po záruce jsem souhlasil, že to zaplatím.

 

Napadlo mne, že budu lépe k zastižení v práci a tak jsem servisu nadiktoval pro poslání hodinek adresu naší advokátní kanceláře,kde jsem pracoval jako koncipiet - hodinky byly zpět druhého dne, opravené zadarmo, poštovné zdarma, spolu s přípisem, který mám dodnes schovaný

 

"Vinou konstrukčního řešení (vychýlené těžiště) vteřinové ručky docházelo při otřesech k jejímu posunu a následné nepravidelnosti chodu strojku. Hodinky jsme uvedli do původního stavu na naše náklady." :king:

 

Hodinky dodnes nosí můj otec a jdou zcela bez problémů.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná by se hodilo zřídit takovou mrtvou schránku :)

 

To by ale musela bejt sakra velká schránka!!! Obávám se, že by se takto za krátkou dobu neřešila jen reklamace hodinek... :smile_anim:

 

edit: obchodnik byl rychlejší...

Upraveno uživatelem JPS
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...