Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Jak jsem jiz avizoval v sekci "Japonske hodinky" objednal jsem si z Madridu hodinky Citizen Promaster Chrono Alarm Eco-Drive Titanium, model AV0020-55H. Dnes jsem se pokusil o nejake ty fotografie i kdyz jsem v teto oblasti fotografovani naprosty laik a privitam jakoukoli radu jak spravne fotografovat hodinky, zamezit odleskum svetla od sklicka atp. Pozdeji jakmile zbyde trosicka casu a s hodinkami se lepe seznamim napisu nejakou malou recenzi...

citizen_1.jpg

citizen_2.jpg

citizen_3.jpg

citizen_4.jpg

citizen_5.jpg

citizen_6.jpg

citizen_7.jpg

citizen_8.jpg

Odesláno

Takze jak jsem slibil po nasbirani prvnich zkusenosti s temito hodinkami bych se s Vami rad podelil o nejake ty zkusenosti. Je mi predem jasne, ze quartzove stroje budou vetsi casti uzivatelu tohoto fora okamzite zavrhovany ja ovsem zastavam nazor, ze jako sportovni hodinky jsou vhodnejsi quartzove modely a pokud se mnou nekdo nesouhlasi klidne mne muze treba virtualne ukamenovat.

Jiz z letmeho pohledu je jasne, ze se jedna o hodinky vybavene zakladnimi funkcemi jako je chronograf, budik, datum a ukazatel stavu nabiti akumulatoru. Cena techto hodinek se u nas pohybuje kolem 30.000,- ( http://www.zlato-stribro-hodinky.cz/Detail...%20eco-drive%20 ) v zahranici je vsak mozne opet poridit o cca. 50% levneji vcetne VAT, dopravy a nejinak to bylo v mem pripade, kdy jsem opet sahnul k osvedcenemu eshopu v Madridu ( http://www.newatch.com/tienda/product_info...roducts_id/3103 ) s dobou dodani max. 30 hodin od odeslani objednavky a platby prostrednictvim systemu PayPal. Dobrodruznejsi povahy pak mohou vyuzit jeste lepsich cen primo v Singapuru, kde se daji dokonce poridit za $500 i s dopravou, ale zde jiz realne hrozi CLO. Viz. http://www.21jewels.com/productsdetail.asp...tproducttype=11