Přejít na obsah

Longines Avigation chrono automatic servis


Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak mi dnes přišla od Bechyněho SMS, že si mohu vyzvednout své LONGINES. Bohužel odjíždím ráno do Vídně a budu tam až do neděle. Tak 1.8. dám zprávu jak vypadají ručičky a ciferník :-) fakt jsem zvědavý. tak zatím:-)

  • Odpovědi 43
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno

Drazí kolegové,

Dnes jsem si vyzvedl své Longines, Doklad o provedení opravy spol. Fr. Hanák obsahuje zprávu, že zákazník po informaci o diagnoze, ruší objednávku a žádá hodinky zpět. účtujeme diagnostický polatek balné poštovné a pojistné ve výši 100 kč. součástí je záznam z vibrografu, a protokol o tlakové zkoušce. To jsem koukal. U bechyněho jsem zaplatil 250 kč. toliko paragon. A nyní k samotným hodinkám, ciferník NENÍ poškrábaný a ručičky NEJSOU pomuchlané. Tak tedy nevím:-) ale co je nejlepší? hodinky normálně JDOU !!!!!. je tu někdo inteligentnější než já a pomohl mi tuto záhadu objasnit? Nerozumím tomu, moje IQ na to nestačí POMOOOOC .

Odesláno

Jo ještě jsem zapoměl, že tlaková zkouška je -0,5 bar a je schlecht.

Odesláno

Podle mého z Tebe chtěli vytáhnout peníze za nové ručky a ciferník. Navíc dost hloupě.

 

V autoservisech dělají podobné věci celkem často, ale při servisu hodinek ... to mi hlava nebere.

 

Každopádně gratulace k šťastnému konci.

Odesláno

Podle mého z Tebe chtěli vytáhnout peníze za nové ručky a ciferník. Navíc dost hloupě.

 

V autoservisech dělají podobné věci celkem často, ale při servisu hodinek ... to mi hlava nebere.

 

Každopádně gratulace k šťastnému konci.

 

To Fakt je možný? to snad ne a neni možný že opravdu koukali na jiné hodinky? to opravdu nee nevím jestli jsem tak divnej ale opravdu tomu nejde uverit. To není normální
Odesláno

No nakonec to dobře dopadlo.

 

Jo a Hanáci, doufám že to tu čtete, přeji vám brzký krach!!!

 

Jenom nechápu že kdyý s tím nic nedělali tak jak to že nyní ty hodinky normálnš jdou, a na vibrografu z 16.7. to jsem ještě neřekl že je chci vrátit, naměřili nějaký čísla, logicky mi vychází, že když to něco naměřilo, tak asi museli jít nebo se mýlím? a když tedy šli tak proč ty ciráty o vyschlém oleji atd? dával jsem je tam s tím že se zastavili. to mi hlava nebere :suicide_anim: :jawdrop:
Odesláno

Také přispěji se svou troškou do mlýna. To, že ti Hanáci řekli o pomuchlanejch ručkách a škrábnutym ciferníku je u nich NAPROSTO NORMÁLNÍ!!! A to mi teda můžeš věřit. Diagnostický poplatek si platit neměl, protože předpokládám, že ti o něm nikdo neřekl. To je u nich opět normální. Tento model (jen pro upřesnění) není limitka a jak píšeš , už se ani nevyrábí. Kalibr by měl být L650. V tomhle stroji je chronografový modul, který, pokud nemáš dobrou paměť nebo knížku jak ho složit, nesložíš. Navíc tam jsou různá mazací místa, která se mažou specielní vazelínou (samozřejmě od Longinu) a když se modul složí, zkouší se dynamometrem jak moc ztuha jdou mačkat páky na spouštění a nulování tlačítek. Samozřejmě, že hodnoty musí být v normě jinak je něco špatně. Následně by se mělo kontrolovat (taky spešl cajkem), zda při chodu chronografu se vteřinová ručka stopek na chvíli nezastaví a pak se zas rozejde atd. atd. Firma Hanák pro objasnění problému funguje na principu, že zákazník k nim donese hodinky, oni udělají jakousi diagnostiku, která samozřejmě není hned, ale trvá min. týden a následně zákazníkovi sdělí cenu opravy. Mezitím si k tomu vymyslí buď neexistující problém nebo ho záměrně vytvoří a takto tahají ze zákazníků love. Navíc o diagnostickym poplatku 9 lidem z 10 nic neřeknou. Proč taky? Jsou to pro ně potom prachy a že si zákazník nevšiml jakési malé cedulky na pultu to je vůbec nezajímá. Na dotaz, že bych potřeboval nějaké ND mi bylo řečeno, že musí hodinky nejprve prohlédnou a následně mi sdělí cenu opravy. Já pám, potřebuji jen objednat jisté náhradní díly. Odpověd, až na pár vyjímek, naprosto stejná. Marně přemýšlím, zda mě madam Hanák vůbec pochopila. O ní bych mohl napsat knihu. Možná to i udělám až bude příhodnější čas :) S pravidlem dávat mechanický hodinky do opravy pravidelně každý 3 - 4 roky nesouhlasím. Hodinky všeobecně by se měly dávat do servisu (to je ale taky na debatu, zda do autoriz. servisu, že?) v době, až buď nepůjdou vůbec nebo se začnou rapidně zrychlovat nebo zpomalovat. Je to samo kažýho věc, ať si každej dává hodinky na opravu kdy chce. A mimochodem od začátku letošního roku mají servis na značku Longines i ve Štěpánské ulici u p. Bechyně. Tam bych si ale nedal vyměnit ani osičku stejně tak jako k Mrs. Hanák do Brna. Uf uf :)

Odesláno

Mě zase Mercedes na Chodově, to je taky na román, od ty doby co si nechám dělat servis v Německu mám klid, vidím co se s autem děje a cena je skoro poloviční i s náklady na cestu. :suicide_anim:

Odesláno

Také přispěji se svou troškou do mlýna. To, že ti Hanáci řekli o pomuchlanejch ručkách a škrábnutym ciferníku je u nich NAPROSTO NORMÁLNÍ!!! A to mi teda můžeš věřit. Diagnostický poplatek si platit neměl, protože předpokládám, že ti o něm nikdo neřekl. To je u nich opět normální. Tento model (jen pro upřesnění) není limitka a jak píšeš , už se ani nevyrábí. Kalibr by měl být L650. V tomhle stroji je chronografový modul, který, pokud nemáš dobrou paměť nebo knížku jak ho složit, nesložíš. Navíc tam jsou různá mazací místa, která se mažou specielní vazelínou (samozřejmě od Longinu) a když se modul složí, zkouší se dynamometrem jak moc ztuha jdou mačkat páky na spouštění a nulování tlačítek. Samozřejmě, že hodnoty musí být v normě jinak je něco špatně. Následně by se mělo kontrolovat (taky spešl cajkem), zda při chodu chronografu se vteřinová ručka stopek na chvíli nezastaví a pak se zas rozejde atd. atd. Firma Hanák pro objasnění problému funguje na principu, že zákazník k nim donese hodinky, oni udělají jakousi diagnostiku, která samozřejmě není hned, ale trvá min. týden a následně zákazníkovi sdělí cenu opravy. Mezitím si k tomu vymyslí buď neexistující problém nebo ho záměrně vytvoří a takto tahají ze zákazníků love. Navíc o diagnostickym poplatku 9 lidem z 10 nic neřeknou. Proč taky? Jsou to pro ně potom prachy a že si zákazník nevšiml jakési malé cedulky na pultu to je vůbec nezajímá. Na dotaz, že bych potřeboval nějaké ND mi bylo řečeno, že musí hodinky nejprve prohlédnou a následně mi sdělí cenu opravy. Já pám, potřebuji jen objednat jisté náhradní díly. Odpověd, až na pár vyjímek, naprosto stejná. Marně přemýšlím, zda mě madam Hanák vůbec pochopila. O ní bych mohl napsat knihu. Možná to i udělám až bude příhodnější čas :) S pravidlem dávat mechanický hodinky do opravy pravidelně každý 3 - 4 roky nesouhlasím. Hodinky všeobecně by se měly dávat do servisu (to je ale taky na debatu, zda do autoriz. servisu, že?) v době, až buď nepůjdou vůbec nebo se začnou rapidně zrychlovat nebo zpomalovat. Je to samo kažýho věc, ať si každej dává hodinky na opravu kdy chce. A mimochodem od začátku letošního roku mají servis na značku Longines i ve Štěpánské ulici u p. Bechyně. Tam bych si ale nedal vyměnit ani osičku stejně tak jako k Mrs. Hanák do Brna. Uf uf :)

 

Opravuji kalibr na L651 :)

Odesláno

Také přispěji se svou troškou do mlýna. To, že ti Hanáci řekli o pomuchlanejch ručkách a škrábnutym ciferníku je u nich NAPROSTO NORMÁLNÍ!!! A to mi teda můžeš věřit. Diagnostický poplatek si platit neměl, protože předpokládám, že ti o něm nikdo neřekl. To je u nich opět normální. Tento model (jen pro upřesnění) není limitka a jak píšeš , už se ani nevyrábí. Kalibr by měl být L650. V tomhle stroji je chronografový modul, který, pokud nemáš dobrou paměť nebo knížku jak ho složit, nesložíš. Navíc tam jsou různá mazací místa, která se mažou specielní vazelínou (samozřejmě od Longinu) a když se modul složí, zkouší se dynamometrem jak moc ztuha jdou mačkat páky na spouštění a nulování tlačítek. Samozřejmě, že hodnoty musí být v normě jinak je něco špatně. Následně by se mělo kontrolovat (taky spešl cajkem), zda při chodu chronografu se vteřinová ručka stopek na chvíli nezastaví a pak se zas rozejde atd. atd. Firma Hanák pro objasnění problému funguje na principu, že zákazník k nim donese hodinky, oni udělají jakousi diagnostiku, která samozřejmě není hned, ale trvá min. týden a následně zákazníkovi sdělí cenu opravy. Mezitím si k tomu vymyslí buď neexistující problém nebo ho záměrně vytvoří a takto tahají ze zákazníků love. Navíc o diagnostickym poplatku 9 lidem z 10 nic neřeknou. Proč taky? Jsou to pro ně potom prachy a že si zákazník nevšiml jakési malé cedulky na pultu to je vůbec nezajímá. Na dotaz, že bych potřeboval nějaké ND mi bylo řečeno, že musí hodinky nejprve prohlédnou a následně mi sdělí cenu opravy. Já pám, potřebuji jen objednat jisté náhradní díly. Odpověd, až na pár vyjímek, naprosto stejná. Marně přemýšlím, zda mě madam Hanák vůbec pochopila. O ní bych mohl napsat knihu. Možná to i udělám až bude příhodnější čas :) S pravidlem dávat mechanický hodinky do opravy pravidelně každý 3 - 4 roky nesouhlasím. Hodinky všeobecně by se měly dávat do servisu (to je ale taky na debatu, zda do autoriz. servisu, že?) v době, až buď nepůjdou vůbec nebo se začnou rapidně zrychlovat nebo zpomalovat. Je to samo kažýho věc, ať si každej dává hodinky na opravu kdy chce. A mimochodem od začátku letošního roku mají servis na značku Longines i ve Štěpánské ulici u p. Bechyně. Tam bych si ale nedal vyměnit ani osičku stejně tak jako k Mrs. Hanák do Brna. Uf uf :)

 

Díky za obsáhlý článek fakt ve spostě věcí nezbývá, než s tebou plně souhlasit. Máš pravdu není to limitka, ale SE special edition. Dále práve k Bechyněmu jsem je donesl, a ten je poslal Hanákům. Když jsem je tam dával, tak hodinky nešly, vyzvedl jsem je a hodinky normálně jdou. to nechápu oprava nebyla provedena ? chtěl jsem je poslat zpátky od Hanáka protože mi tvrdili věci, co nebyli pravda. toliko tak. Napsal jsem Mechanovi email jestli mi je neprohlídne a nepřetěsní protože tlaková zkouška nedopadla dobře. Jinak naprosto s tebou souhlasím že hodinky do servisu jen když je něco špatně, a ne jak mi předepíše výrobce každý 3 nebo 4 roky. Díky za názor
Odesláno

recenze na Hanaka mi silne pripomina me i ostatnich zkusenosti s Renocarem - BMW AD v Brne :)

 

O značkových servisech BMW mi ani nemluv :suicide_anim: mám s nimi zkušenosti z Prahy myslím před Inveltem, a v Jesenici u Prahy. ale to je na jiné forum :crying_anim02:
Odesláno

Díky za obsáhlý článek fakt ve spostě věcí nezbývá, než s tebou plně souhlasit. Máš pravdu není to limitka, ale SE special edition. Dále práve k Bechyněmu jsem je donesl, a ten je poslal Hanákům. Když jsem je tam dával, tak hodinky nešly, vyzvedl jsem je a hodinky normálně jdou. to nechápu oprava nebyla provedena ? chtěl jsem je poslat zpátky od Hanáka protože mi tvrdili věci, co nebyli pravda. toliko tak. Napsal jsem Mechanovi email jestli mi je neprohlídne a nepřetěsní protože tlaková zkouška nedopadla dobře. Jinak naprosto s tebou souhlasím že hodinky do servisu jen když je něco špatně, a ne jak mi předepíše výrobce každý 3 nebo 4 roky. Díky za názor

 

To, že teď hodinky jdou, bych neřešil. Někdy se stane, že dáš do servisu hodinky nefunkční a když je dostaneš neopravené zpět, tak jdou (buď ale blbě nebo jen chvíli) a naopak. Tlaková zkouška sice dopadla blbě, ale jak jsi uvedl, byla dělaná na -0,5 bar. To tě ale nezajímá. Důležitá je kladná hodnota. Tenhle model měl mít tlak. zkoušku dělanou na 3atm. Navíc je u tohohle modelu možnost 2 druhů tlačítek. Na závit nebo narážecí. To se ale pozná až se vyndá stroj z pouzdra.

Odesláno

To, že teď hodinky jdou, bych neřešil. Někdy se stane, že dáš do servisu hodinky nefunkční a když je dostaneš neopravené zpět, tak jdou (buď ale blbě nebo jen chvíli) a naopak. Tlaková zkouška sice dopadla blbě, ale jak jsi uvedl, byla dělaná na -0,5 bar. To tě ale nezajímá. Důležitá je kladná hodnota. Tenhle model měl mít tlak. zkoušku dělanou na 3atm. Navíc je u tohohle modelu možnost 2 druhů tlačítek. Na závit nebo narážecí. To se ale pozná až se vyndá stroj z pouzdra.

 

No takový Proffik zase nejsem, ale jsem domluvený s MECHANEM, že se na ně koukne. tak uvidíme.
Odesláno

Tak jsem dnes odeslal hodinky k Mechanovi. poštou pojištěné tak doufám že to při mé smůle pošta neztratí :-)

Odesláno

To je tedy obrovská smůla a docela hustý tedy, co to na tebe zkoušeli" Já tedy mám s Hanákem pouze dobré zkušenosti, ale koukám, že jsem tu asi jediný :worried_anim: Já tedy osobně jakékoliv porouchané hodinky budu posílat přímo do Švýcarska. Myslím, že časově je to úplně jedno, ba i rychlejší a máš tam záruku, že tě nikdo neodrbe.

Odesláno

Já tedy osobně jakékoliv porouchané hodinky budu posílat přímo do Švýcarska. Myslím, že časově je to úplně jedno, ba i rychlejší a máš tam záruku, že tě nikdo neodrbe.

 

Kdysi dávno oprava Tissot a Mido hodinek u výrobce. Přišly zpět po cca 6 měsících ve stavu, kde byl bordel pod sklem, poničený ručky, náramek bez ultrazvuku atd. Vydávali to za CO se vším všudy dle jejich ceníku. Zřejmě se na tom zaučoval nějaký čerstvě vyučený dělník a asi neměl svůj den. Posíláno tedy zpět (toto zboží se musí posílat přez celnici, kde vystaví JCD a všechny potřebný papíry pro poslání zboží do Swiss, ve Swiss po opravě vystavují ty samé papíry pro příjem zboží u nás. Jakmile někdo u naší celnice tyto dklady neudělá a hodinky odešle na "blint", švýcaři stejně toto vystavují a tím pádem je problém, protože na naší straně nic takového vystaveno nebylo a už se jenom řeší a řeší a řeší ...) a další 2 měsíce v háji. Suma sumárum 8 měsíců dvoje hodinky na CO ve Swiss + plno starostí okolo s vyřizováním.

 

 

 

Odesláno

Já tedy mám s Hanákem pouze dobré zkušenosti, ale koukám, že jsem tu asi jediný :worried_anim:

Člověče, já ti nevím. Nejdříve jsem si týden četl tvé srdceryvné příspěvky o tom, jak ti Hanák s reklamací utopených TH nevyšel vstříc a že pomohla až stížnost přímo ve fabrice a teď tu čtu, že máš s Hanákem pouze dobré zkušenosti. Nemáš pocit, že píšeš dost tendenčně a měníš názory podle toho, v jakém stavu máš zrovna hodinky?

Pokud bys do Švajcu nenapsal, Hanák by ti naúčtoval celou opravu, ne? Takže proč ho tu teď chválíš?

Odesláno

Kdysi dávno oprava Tissot a Mido hodinek u výrobce. Přišly zpět po cca 6 měsících ve stavu, kde byl bordel pod sklem, poničený ručky, náramek bez ultrazvuku atd. Vydávali to za CO se vším všudy dle jejich ceníku. Zřejmě se na tom zaučoval nějaký čerstvě vyučený dělník a asi neměl svůj den. Posíláno tedy zpět (toto zboží se musí posílat přez celnici, kde vystaví JCD a všechny potřebný papíry pro poslání zboží do Swiss, ve Swiss po opravě vystavují ty samé papíry pro příjem zboží u nás. Jakmile někdo u naší celnice tyto dklady neudělá a hodinky odešle na "blint", švýcaři stejně toto vystavují a tím pádem je problém, protože na naší straně nic takového vystaveno nebylo a už se jenom řeší a řeší a řeší ...) a další 2 měsíce v háji. Suma sumárum 8 měsíců dvoje hodinky na CO ve Swiss + plno starostí okolo s vyřizováním.

 

Tak už tedy vážně nevím, asi kupovat hodinky jako spotřební zboží.třeba jako toustovač, zachovám si tím zdravé nervy a ušetřím protože si nekoupím hodinky dražší než 500 kč. možná kdyby to udělali všichni, tak výrobci drahých hodinek budou přemýšlet o nějakých změnách v servisních střediscích ? no vím blbost, jen jsem se zasnil :-)

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...