Přejít na obsah

TITONI Space Star 009 Rotomatic

vladimir72

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny stejně postižené hodinkami jako já a ty zkušenější prosím o radu.

Dostaly se mi do ruky tyto hodinky

Jsou to SPACE STAR 009 ROTOMATIC 25 jewels, ale mají zevnitř fasetované sklíčko, a rozdělené den/datum. Navíc den s číslicí.

Už hodně dlouho pátrám až jsem z toho zelenej, ale nikde jsem na podobné, abych si o nich zjistil více, ani náhodou nenarazil.

Omlouvám se za kvalitu fotek, je to z obyč kompaktu, a já opravdu nejsem interiérový fotograf.

Děkuji každému kdo mi pomůže v hledání.

post-10957-003896800 1322407166.jpg

post-10957-028568800 1322407183.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny stejně postižené hodinkami jako já a ty zkušenější prosím o radu.

Dostaly se mi do ruky tyto hodinky

Jsou to SPACE STAR 009 ROTOMATIC 25 jewels, ale mají zevnitř fasetované sklíčko, a rozdělené den/datum. Navíc den s číslicí.

Už hodně dlouho pátrám až jsem z toho zelenej, ale nikde jsem na podobné, abych si o nich zjistil více, ani náhodou nenarazil.

Omlouvám se za kvalitu fotek, je to z obyč kompaktu, a já opravdu nejsem interiérový fotograf.

Děkuji každému kdo mi pomůže v hledání.

Podle kamenů tam budeš mít nejspíš Etu,ale hledat to budem estejně tak jako ty. NA GOOGLE.

A neboj foto na to co je potřeba stačí i když foto stroje by bylo samozřejmě na místě.:smile_anim:

Odkaz ke komentáři

Údajně by mělo jít o 25. kamenový automatický kalibr TITONI 4009. Z toho ale opravdu nejsem moudrej.

No, Titoni vyráběli inhouse, ale o trochu starší a dražší. To co máš v ruce je ebauche Felsy, dneska takto fungují kalibry ETA 2824 a zvláště u značek "podvrženého luxusu" ETA2892, kdy je pouze přepsáno označení na rotoru, v některých případech dochází k lehkým modifikacím strojku (obvykle samonátah, je to nejjednodušší).
Odkaz ke komentáři

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat