Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Chtěl bych se podělit o čerstvou zkušenost se Servisem Suunto.

Měl jsem už jednu zkušenost se záručním servisem, která byla provedena k naprosté spokojenosti. Už jsem tu o tom někde psal. (Přestaly fungovat tlačítka a Suunto poslalo nový kus.)

 

 

 

Nyní jsem jim chtěl dopřát omlazovací kůru, už ale po záruční době, protože po dvou letech "absolutní abuse" už jsem se za ně trochu styděl.

 

Po telefonu jsem si ověřil kolik by stálo vyměnit sklo a lunetu - 62 EUR plus 20 DHL což se docela dá.

 

 

Takže jak to funguje:

 

 

1. Na netu jsen zaregistroval na http://www.suunto.com/cz a vyplnil formulář na opravu.

 

2. Automaticky se vygeneroval přepravní list od DHL a druhý den vyzvedl kurýr.

 

3. Po dodáni do servisu napsalo Suunto že už je tam mají a do 7 dnů je pravý a pošlou zpět.

 

Následujících 20 dní Suunto mlčí tak jsem se připomenul. Odpověď jsem dostal obratem i s omluvou a ujištěním že vzhledem k chybě v komunikaci z jejich strany bude oprava zdarma!

 

4. 21. den orava dokončena a balíček odeslán zpět.

 

5. 22. den opět na ruce. (Suunto vyměnílo navíc baterku a Soft)

 

 

 

Moje hodnocení Suunto servisu je - Profesionální, velkorysé i když trochu neosobní. Já jsem ale spokojen proto doporučuji dál.

Odesláno

Tak to valím oči, výbornej přístup :smile_anim: Servis dělají asi v ČR žé, když tam je takovej fikot, ale zase ta DHL se mi zdá docela drahá za rozvoz po ČR, tak že by Německo, nebo dokonce Finsko?

  • po měsících...

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...