Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Prosím všechny zkušenější o radu. Všimnul jsem si u svých Fortis Marinemasterů, že při vytažení stěžejky při nařizování času se malinko asi o půl milimetru posune i strojek. Při zamáčknutí skočí strojek opět o půl mm zpět. Už jsem měl ten pocit dlouho, ale včera jsem si dal pozor a fakt se strojek šoupe sem tam. Zatím tedy ne volně, že by kloktal, ale šoupe. Stalo se vám to někomu? Přitom jsem na ně kolikrát opatrnější než na manželku, takže hrubé násilí se na nich nekonalo. Co s tím. Jsou 4 měsíce staré. Chápu že je to jen uvolněný šroubek na uchycení strojku, ale otevřít se budou muset. Mám je reklamovat hned nebo počkat až na konec záruky ? Mám obavy, že mi bude řečeno, že jsem si to způsobil sám neopatrným zacházením, ale vysvětlujte hodinářům, že to je vyloučená věc. Prosím o radu. Sakra kolik musí člověk dát za hodinky, aby byly v pořádku. Měl jsem mraky levných hodinek a nikdy jsem se s podobným problémem nesetkal.
Viktor Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Zkus se o tom poradit v Koscomu nebo v hodinářství v Opletalově ulici, vedle garáží, jak se na to budou dívat. Otevření bych se tolik nebál, nemělo by se při tom s nima nic stát.
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Zítra jdu do Koscomu, tak jsem zvědav. Představoval bych si to tak udělat dotažení strojku na počkání, ale uvidím.
Skeleton Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Dej vedet. Zajima me, jak se k tomu postavi.
Leclerc Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Pochybuju, že by ti v Koscomu poradili. Na záruční servis posílají hodinky dovozní firmě Nest s.r.o., která hodinky pošle hodináři panu Městkovi. Takže jestli máš hodinky v záruce anebo nemáš, je lepší zajít rovnou za panem Městkou (tel. 224 813 702), Pařížská 11 (Obchod Carollinum). Hodně zdaru!
typograf Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Prosím všechny zkušenější o radu. Všimnul jsem si u svých Fortis Marinemasterů, že při vytažení stěžejky při nařizování času se malinko asi o půl milimetru posune i strojek. Při zamáčknutí skočí strojek opět o půl mm zpět. Už jsem měl ten pocit dlouho, ale včera jsem si dal pozor a fakt se strojek šoupe sem tam. Zatím tedy ne volně, že by kloktal, ale šoupe. Stalo se vám to někomu? Přitom jsem na ně kolikrát opatrnější než na manželku, takže hrubé násilí se na nich nekonalo. Co s tím. Jsou 4 měsíce staré. Chápu že je to jen uvolněný šroubek na uchycení strojku, ale otevřít se budou muset. Mám je reklamovat hned nebo počkat až na konec záruky ? Mám obavy, že mi bude řečeno, že jsem si to způsobil sám neopatrným zacházením, ale vysvětlujte hodinářům, že to je vyloučená věc. Prosím o radu. Sakra kolik musí člověk dát za hodinky, aby byly v pořádku. Měl jsem mraky levných hodinek a nikdy jsem se s podobným problémem nesetkal. Okamžitě dát opravit v rámci záruky. Tady není co řešit. Ty si před seřizováním hodinek sundaváš řemen (nebo tah)?
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Ok bingo, napsal jsem stěžejka namísto korunka nojono.
jan123456 Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Rozhodne jdi tam kde jsi je koupil je to na zarucni opravu !!!!!
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 OK jdu tam, koupil jsem je v Praze v Michelský. Jak bez nich vydržím to sice nevím, ale co se dá dělat Nejsem totiž z Prahy, ale zejtra tam jedu, takže dám vědět, jak to dopadlo. Kdybych se nebál, tak je to práce na 15min, sundat víko, dotáhnout strojek a zašroubovat víku. Vzhledem ke stáří hodine 4 měsíce, bych ani nový těsnění nedával.
Leclerc Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Reklamoval jsem Fortisy v prodejně, kde jsem je koupil - Koscom. Tam mi řekli, že je posílají firmě Nest, která je výhradním dovozcem a ty je pak pošlou panu Městkovi... viz. můj příspěvek výše. Nest má i na svých stránkách jako servis, ať záruční či pozáruční, uvedeného pana Městku. I na další zásahy (v rámci záruky), jako třeba po roce přezkoušení vodotěsnosti se mám obrátit tam. Taky nejsem z Prahy a tak jsem byl rád, že se hodinky nemusejí nikam přeposílat a při tom na ně dohlédne fundovaný opravář.
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Tak prdlajs na počkání, jsem volal do Michelský, všechno se posílá někam a bude to trvat, tak minimálně měsíc. Teda měsíc na utažení šroubku, to je snad na zápis do knihy rekordů Představa, že mi někdo škrábne sklíčko nebo že najdu chlup pod sklíčkem a na tom chlupu blechu,tak to mě děsí. Jdu si dát panáka.
Leclerc Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Tak ještě jednou. Vyjádření fy Nest na můj dotaz, kde hodinky reklamovat. Měl jsem složitější "problém" - proto ta zmínka, že to asi nebude na počkání. Počítám, že otevření a utažení je otázkou minuty. Tedy: Vážený pane Xxxxxx, Veškerý servis značky Fortis provádí náš hodinář pan Městka, Pařížská 11 (Obchod Carollinum). Je pravděpodobné, že bude třeba provést pouze regulaci. Nedomnívám se však, že to bude možné "na počkání", eventuelně to můžete zkonzultovat přímo s panem Městkou (tel. 224 813 702). Otevírací doba je všední dny 10-18 s polední pauzou 13-14. Prosíme, vezměte si s sebou garanční kartu. S pozdravem Patrik Chrz Nest, spol. s r.o. Ke Dráze 422/4 CZ - 109 00 Praha 10 tel. +420 281 914 170 fax +420 281 915 955 servis@nest-sro.cz
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 TO Leclerc : Děkuji za cennou radu, nechal jsem se příliš rychle odradit. Bylo to takhle. Volal jsem dopoledne na Vámi uvedené číslo, vzal to někdo z obchodu Carollinum a na dotaz ohledně Fortisek mi řekl, že je neprodávaj a že neví, kdo dělá servis, dokonce volal na nějakého kolegu a ten také nevěděl. NEKECÁM, takhle jsem pořídil. Zavolám tam tedy znovu a budu chtít pana městku jmenovitě, snad mi ho zavolaj nebo daj na něj číslo. Samozřejmě nepočítám, že to bude na počkání, ale týden by stačit mohl. Mám vyloženě volný strojek, když zatáhnu za korunku, popojede za mnou. Uf, snad zítra dopadnu lépěji.
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Takže teď jsem to objevil http://www.nest-sro.cz/index.php?menu=28 pan Městka má jiné, zřejmě nové číslo 224 810 890, ráno tam volám.
Leclerc Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 Já tam přišel bez ohlášení, poslali mě do mezipatra, kde je servisní oddělení, pan Městka byl přítomen a při předložení záručního listu mi hodinky vzal do opravy. Při převzetí hodinek mi řekl, že zhruba za rok mám přijít na zkoušku vodotěsnosti, že mi to udělají na počkání. Jinak mám na pana Městku mobil: 737 677 776 - je pracovní, tak snad není špatný, když ho tady uveřejním. Takže se zkus domluvit na tomto čísle anebo tam zajdi bez ohlášení. Každopádně je to autorizovaný servis pro hodinky Fortis, i když je tam neprodávají. Hodně zdaru!
Jerrys Odesláno 22. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 TO : Leclerc Díky moc za podporu. Stejně nejhorší bude bez hodinek vydržet. Jasně že mám jiný šmuky, ale od tý doby co mám Fortis, tak jsem jiný na ruce neměl. Bude to těžký
Leclerc Odesláno 22. ledna 2007 Nahlásit Odesláno 22. ledna 2007 No to mi povídej! Já byl bez nich tři týdny!!! Ale všechno špatné je pro něco dobré - pořídil jsem si z antiku krásné, decentní, společenské Doxy... Uvidíš, třeba to fakt udělají na počkání. A mezi tím si můžeš prohlídnout nějaký ty Pateky, který tam maj.
Jerrys Odesláno 23. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 23. ledna 2007 TO:Leclerc Tak jsem se právě vrátil z Práglu a hodinky se mnou Teda klobouk dolů, pan hodinář Městka se mne zeptal odkud jsem a poté udělal utažení strojku, včetně zkoušky vodotěsnosti na počkání. Strojek je uchycen pod packami se šroubkem, takže vyloženě při hrubým násilí by se pohnul vždycky. Ale nyní bych opravdu musel vyvinout hrubší násilí, to se před opravou nedá srovnat. Přesně jak si říkal, patnáct minut a bylo to. Jojo, dobrý a ochotný hodinář, to je jako dobrý rodinný doktor Mimochodem, zajímá mne, co ty jsi měl za problém na Fortinskách? Jo a jaký model?
Jerrys Odesláno 23. ledna 2007 Autor Nahlásit Odesláno 23. ledna 2007 Ještě jedna věc. Už se celkem 3 hodináři shodli, že u kovových tahů Fortisek se při povolování šroubků ulamují jejich hlavičky. Ty pidi šroubečky jsou totiž některé až příliš zalepené Loctitem Sám mám doma ulomené 2 šroubečky, naštestí je to na článkách, které mám v krabičce. Dnes jsem taky navštívil Koscom, kde mi prodavač potvrdil, že se mu podařilo včera ulomit 3šroubečky a že švýcarský výrobce z něj udělal ichtyla, prý se taková věc stát nemůže. Tak, a jeden článek tahu stojí 700kč, nevím jestli s DPH nebo bez. Sakra nemyslíte si, že by se k tomu měli stavět čelem a uznávat reklamace? Nebo je něco takového, jako povolit šroubek hodinářským šroubovákem, na vyšší dívčí? Co vy na to, jako svazáci?
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se