Krrtek Odesláno 24. března 2013 Nahlásit Odesláno 24. března 2013 Hurá, mám další kousek mojí oblíbené značky!Koupil jsem je nové a jelikož měly poměrně velkou odchylku nechal jsem je u pánů v GP seřídit.Musim říct že je vyladili neskutečně, za 7 dní odchylka nula nula nic, to jsem u mechanik ještě nezažil, no jasný že se to časem "rozjede", ale potěšilo mě to... Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Krrtek Odesláno 25. března 2013 Autor Nahlásit Odesláno 25. března 2013 Taky nějaká základní data k nim.Velikost 43 x 43 bez šroubovacích korunek, tloušťka cca 13 mm, safír s AR, WR 100m.Co se týče strojku měl by tam být JR31 - 37 jewels, 42-hour power reserve, což asi bude potuněná ETA(?).
instant Odesláno 25. března 2013 Nahlásit Odesláno 25. března 2013 Tie som mal, pohladaj moju recenziu niekde na fore. Kaliber je eta s modulom dubois depraz, pozri ci licuju tlacitka chrona s korunkou, ak ano tak potom to je 77xx ale pokial viem tak tie GP/JR nepouzivali. Inac luxusne strihnute hodiny, priprav sa ale na mastny servis
instant Odesláno 25. března 2013 Nahlásit Odesláno 25. března 2013 Inac iba ta skladacia spona 160libier.. juhuuu ale zase remen aj spona naozaj fajnove
Krrtek Odesláno 26. března 2013 Autor Nahlásit Odesláno 26. března 2013 Servis už proběhl, naštěstí v rámci záruky. Po záruce to budu řešit u místního hodináře:-)