Jump to content

instant

Member_50
  • Content Count

    14,385
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

About instant

  • Rank
    Grand Seiko Snob

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Recent Profile Visitors

21,213 profile views
  1. instant

    Seiko MARINEMASTER

    kokos ale pijes to z kopáku jak lozovaču
  2. Ako priroda hovori "nepatrim na bicykel": dodam len slova klasika: "Seiko’s 9R86 is a fully integrated movement that comprises a whopping 416 parts, 50 jewels, a dizzying 140 oil points and requires the use of five different lubricants." Zvysok je historia. Ale aspon mame dobre temy na citanie
  3. akurat vcera som sa na nu pozeral v nejakom mailingu a hovorim si ze musi byt asi strasne hlucna.. to perforovane plexi. ale tak na HD je to asi jedno vyzera inac ako ostatne ale nevyzera zle. ak mas teda rad Daft Punk
  4. pre niekoho charizmaticka motorka, pre niekoho stary črep..
  5. to mozem len potvrdit. toto davat on off je neludsky vykon. ja som to uz druhykrat neskusal, zostali na nato az kym nesli z domu
  6. Tak pan ich nosil na nato a na bicykel, tak sa nemoze cudovat, ze narusil rovnovahu vesmiru.. to je skoro tak zle, ako ked kokoti v IBM delia nulou na kvantovom pocitaci.
  7. jedna z cias ked armovaky licovali a unikatne limitky stali tisic dolarov
  8. ja som na starom triplovi 1050 celkom pohodlny. vyzeram na tom ako cirkusovy medved ale ergonomicky to nie je nepohodlny bajk. novsie rocniky na tom asi budu aj lepsie
  9. no pekne si sa vylepsil chlope.. 2020 vyzera byt pekne sahnuty rok, Velky Khtulu asi dorovnava statistiky alebo co.. tak sa zhoj bez komplikacii
  10. samozrejme, tahal som mnohokrat, ale nikdy som nikomu nehovoril ze to je OK lebo aj ini tahaju alebo tahali. To snad je jasne pozri, snazim sa o objektivny nazor. Rozhodnutie robi kazdy sam za seba.
  11. ..z Rocket III skupiny.. :)))
  12. jazdit v otvorenej prilbe nie je ziadny problem. problem je v nej rypat drzkou asfalt. bezne sa s tym jazdili velke ceny, lebo ine prilby neboli, nie preto, ze by to stacilo.. "stacilo" im aj kozene pyzamo bez chranicov a airbagov.. ale za rok ich zahucalo niekolko, kludne aj na jednom preteku, a nehovorim kolki skoncili zmrzaceni. Bill Ivy ked sa mu zadrela Jawa pod zadkom letel sipku vzduchom a dopadol uz bez prilby - odletela mu z hlavy ako ciapka, a masivna fraktura hlavy aj bola pricinou jeho smrti. Tak len tolko na tu temu, ze v 70tych rokoch to bolo "OK". no nebolo. Za poslednych 20 rokov boli v motoGP 4 smrtaky, to je fundamentalny rozdiel oproti starym zlatym casom, kde sa proste umieralo casto. Samozrejme nejde len o prilby, ale celkovo o lepsiu systemovu bezpecnost pretekov na vsetkych urovniach. Ale jazdit dnes, v 21.storoci v otvorenej prilbe na motorke je skutocny hazard a cisty nerozum. https://en.wikipedia.org/wiki/Rider_deaths_in_motorcycle_racing tu je Schuberth S2, taky lahky highsider v sviznej cyklistickej rychlosti. Bol som kratku chvilu v bezvedomi, ale kedze som bol obleceny a zaprilbovany, tak bez skrabanca (len modriny a zlomeniny). Padol som na chrbat, ale keby som padol na hubu a v otvorenej prilbe, tak si na mieste toho podrapaneho a prasknuteho plastu predstav bradu.. mne to teda za nejaky "styl" nestoji. nechcem tu davat fotky kamarata ktory sa nedavno vydrbal na elektrobicykli, dal to hubou napred, vyzera inac ako cely svoj zivot vyzeral, stale nema vsetky zuby a ma za sebou tri operacie. Zahryz letmo do obrubnika. Jako na konci dna je kazdy za seba, ja len balansujem nazor, ze to staci
  13. ten motor v scoute sa im podaril. nakoniec ani ten vo velkych cruiseroch nezaostava, v ramci kategorie je to prijemny motor. Ja mat volny hangar a dost casu tak mam davno chief v klasickej indianskej cervenej.. ten dizajn je jednoducho nesmrtelny
  14. tie Nortony su paradne, skoda ze padli na hubu.
  15. zase si sa naucil fotit, to tiez nie je uplna malickost..
×
×
  • Create New...