patprom Odesláno 6. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 Ahoj, pořídil jsem pár amatérských obrázků nejhezčích oblekovek, jaké znám. Před časem jsem je z nerozvážnosti prodal, pak jsem je dlouho sháněl a teď se jich nemůžu nabažit. Představovat Vám je nebudu, většina z Vás je dobře zná :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Zmizík Odesláno 6. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 To je zajimavy. Tydle hodinky se mi libily i pred sedmi rokama a libej se mi furt pryc. Jsou krasny, dobres udelals. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kid_A Odesláno 6. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 ten rios remen (ala iwc) je brutalni. udelal si z nich totalni flieger moon phase:)) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemlic Odesláno 6. dubna 2014 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 A ja jsem udelal dobre, ze jsem ty prvni od patproma koupil :-). Hezke fotky... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patprom Odesláno 6. dubna 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 Chlapi díky, mám z nich fakt velkou radost :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patprom Odesláno 6. dubna 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 6. dubna 2014 V 6. 4. 2014 v 19:13, Zemlic napsal: A ja jsem udelal dobre, ze jsem ty prvni od patproma koupil :-). Hezke fotky...Honzo, jsem rád, že padly do dobrých rukou. A že je nechcete prodat, je jedině dobře :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patprom Odesláno 11. května 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2014 Přídávám jednu dnešní Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patprom Odesláno 11. května 2014 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 11. května 2014 A ještě :-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...