Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Vážení členové Chronomagu, dnes jsme v naší agentuře spustili charitativní kampaň pro společnost LORM. Jde o organizaci, která se stará o hluchoslepé. S LORMem spolupracujeme už delší dobu, protože nám přišlo smysluplné upozornit na fakt (respektive především), že mezi námi lidé s tímto, těžko představitelným, postižením žijí. Navíc jsme zjistili, že mizivé množství lidí ví, že červenobílá hůl neznamená, že jde o zrakově postiženého, který trpí kreativními ambicemi a svou hůl si prostě "vytunil" :), ale je to poznávací symbol, že její nositel nejen nevidí, ale také neslyší.

Podařilo se nám do projektu zapojit i Punk film, jehož členové se s ohromným nadšením a zdarma vrhli do natáčení videí, které jsme si vymysleli a nezištně nám pomohl i pan Javorský.

 

Mám radost, že se díky všem zúčastněným podařilo natočit dva krátké spoty. Jeden, s lehkou nadsázkou, poukazuje na fakt, že ne všichni o hluchoslepých víme a druhý ukazuje "medailonek" dvou konkrétních, takto postižených, lidí: Lenky, která téměř neslyší ani nevidí, ale aktivně žije, pracuje a sportuje a Jeníka, který neslyší a nevidí v podstatě vůbec, přesto hraje šachy a je to neuvěřitelně pohodový pán. A právě díky LORMu se tito lidé dostanou k pomoci asisentů. Samozřejmě nejen pro sport a volnočasové aktivity, ale také aby mohli vůbec fungovat.

 

A vás bych rád poprosil o laskavost. Navštivte prosím stránky NETRUBTEZBYTECNE.CZ. Samozřejmě budeme rádi, když jakoukoli částkou přispějete, ale i samotný fakt, že se o nich ví, má pro hluchoslepé velký význam. Proto, prosím, rozešlete link i svým známým, kolegům, rodině atd...

 

Tak doufám, že tenhle spam nikoho neotráví a všem moc díky za pozornost. :)

Odesláno

diky za tento prispevek, ja dnes ten pasek ze zrcatka auta vyhodil, myslel jsem si, ze jde o nejakou politickou agitku. Nejak mi ta kampan splynula s chodniky bez hoven a parkovanim v Praze, celkem skoda, rekl bych... treba to pomuze k zamysleni, jak reklamu dotahnout...

Odesláno

diky za tento prispevek, ja dnes ten pasek ze zrcatka auta vyhodil, myslel jsem si, ze jde o nejakou politickou agitku. Nejak mi ta kampan splynula s chodniky bez hoven a parkovanim v Praze, celkem skoda, rekl bych... treba to pomuze k zamysleni, jak reklamu dotahnout...

Máme docela slušný přístupy, takže to patrně není generální problém. Myslím tu zaměnitelnost. Navíc to má celostátní rozsah a ve zbytku republiky naše pražský problémy neřešej. :) Ale každopádně díky moc za názor. Vždycky je to přínosný a cenný.

Návštěvník YPO
Odesláno

pásky na zrcátkách sem dnes viděl i v tý naší prdelní čtvrti .... takže minimálně dobrá distribuce a vlastně díky za osvětu ;)

Odesláno

stačí nahrnout pár banánů semka 19-1451940207/0100 ? žádnej VS ani jiné symbol nejni necesari, jo?

 

pokud nechces potvrzeni o daru tak ne, ja jim poslal udaje o moji platbe a do zpravy pro prijemce jmeno a rikali, ze poslou hned jak jim to pristane na uctu

Odesláno

Opět poděkování místním členovcům za aktivitu.

Dnes nám z LORMu (od paní Zimermanové) přišel moc hezkej email. Dovolím si uvěřejnit alespoň dvě citace. Ne pro nějakou sebechválu, ale spíš jako důkaz, že jsme "netroubili zbytečně" :)

 

post-1975-0-23244900-1403029361_thumb.png

 

post-1975-0-44667300-1403029368_thumb.png

 

 

Odesláno

Máme docela slušný přístupy, takže to patrně není generální problém. Myslím tu zaměnitelnost. Navíc to má celostátní rozsah a ve zbytku republiky naše pražský problémy neřešej. :) Ale každopádně díky moc za názor. Vždycky je to přínosný a cenný.

Neber to prosim jako kritiku, je to urcite zasluzna vec. 

Jen jsem si to dnes prohlidnul na sousedovic aute detailneji a muj subjektivni feeback je nasledujici: 

Jde o paradni iniciativu, letacky maji vtip a myslenku, pouze mi tam chybi klidne malinkym pismem napsane nejake info, ze jde o hluchoslepe. Nerikam, ze by to lidem nemelo dojit samo, ale moje reakce (a verim ze bohuzel i nadpolovicni vetsiny ridicu) je po ranu nasledovna: "Kurna, zase nejaka reklama, co to je? hmm, odkaz, no nic, vyhazuju a jedu". Nechtelo se mi u auta zdrzovat a zadavat do mobilu web a v praci uz jsem si na to ani nevzpomnel. Takze pro me jakozto ignoranta bych uvital malinke info rovnou na letacku, abych ho misto hozeni do kose vzal s sebou do kancelare a pak ho treba soupnul na zrcatko nasemu generalnimu. :) 

Odesláno

Neber to prosim jako kritiku, je to urcite zasluzna vec. 

Jen jsem si to dnes prohlidnul na sousedovic aute detailneji a muj subjektivni feeback je nasledujici: 

Jde o paradni iniciativu, letacky maji vtip a myslenku, pouze mi tam chybi klidne malinkym pismem napsane nejake info, ze jde o hluchoslepe. Nerikam, ze by to lidem nemelo dojit samo, ale moje reakce (a verim ze bohuzel i nadpolovicni vetsiny ridicu) je po ranu nasledovna: "Kurna, zase nejaka reklama, co to je? hmm, odkaz, no nic, vyhazuju a jedu". Nechtelo se mi u auta zdrzovat a zadavat do mobilu web a v praci uz jsem si na to ani nevzpomnel. Takze pro me jakozto ignoranta bych uvital malinke info rovnou na letacku, abych ho misto hozeni do kose vzal s sebou do kancelare a pak ho treba soupnul na zrcatko nasemu generalnimu. :)

Já tvé argumenty samozřejmě beru. A kritiku víc než vítám. Ale při tvorbě kampaně jsem vycházel ze skutečnosti, že "lokální slepota" k jakékoli charitě je fakt, který je třeba zohlednit. Takže jinak řečeno - místo soucitu jsem pracoval s jiným atributem. A tím byla zvědavost. Zvědavost funguje... A to je celé. Já chtěl hluchoslepým vážně pomoct, a proto jsem nechtěl riskovat, že spoustu lidí po první informaci, že jde o charitu, přestane celý problém zajímat. Na to jsme tomu všichni věnovali spoustu volného času, úsilí a energie. Ale nelituju nic z toho všeho. Protože akce jako je tahle podle mě bude mít vždycky smysl...

Odesláno

Jo, já to také rovnou vyhodil do koše s tím, že to nějaká iniciativa Auto*Matu. Kdyby tam bylo napsáno, že se to týká hluchoslepých, věnoval bych tomu větší pozornost.

Odesláno

Jo, já to také rovnou vyhodil do koše s tím, že to nějaká iniciativa Auto*Matu. Kdyby tam bylo napsáno, že se to týká hluchoslepých, věnoval bych tomu větší pozornost.

Ano, rozumím tomu, že tenhle pohled na věc byl ve hře... Ostatně u vás obou je jeden společný jmenovatel: Bydlí: Praha... Jenže my jsme museli pracovat s globálnějším objemem čísel. A ne jen se vzorkem nás, reklamou otupělých a frustrovaných, pražáků. :)

Odesláno

No, nevidět a ještě neslyšet (čímž i omezeně mluvit), to je už na ustřelení si palice... fakt nezávidím.

Naštěstí (tedy jak se to vezme) existují různé stupně postižení. Někteří neslyší a nevidí vůbec, nektěří byli například slepí od narození a s věkem začali ztrácet i sluch, pak jde o důsledek různých děstkých nemocí, infekcí, atd... Ale samozřejmě je to těžko představitelný i tak. Například Lenka z dokumentu v podstatě neslyší, ale mluví víceméně normálně a skvělým způsobem odezírá ze rtů. Její zrakové postižení je tzv "tunelové vidění". Zjednodušeně řečeno - vidí jen takovou malou tečku přímo před sebou. Přesto žije v podstatě normálním životem, pracuje a zvnějšku působí téměř běžným dojmem... :) Nicméně právě LORM je pro ni důležitý jako opěrný bod a místo, i díky kterému se postavila na vlastní nohy.

Odesláno

jj, to beru a jestli je kampan globalni a podporena i pres jine kanaly, tak verim, ze funguje dobre. A mas pravdu, ze zvedavost funguje, dneska rano se me ptala pritelkyne, co ze to je na tech zrcatkach.

 

Diky za takovouto iniciativu!

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...