Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno
jj, ma hezkou sbirku, to jo. no tak to asi normalni 190SL nebude. ta se v takovych cenovych relacich nepohybuje

300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet..

  • Odpovědi 83
  • Vytvořeno
  • Poslední odpověď

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Uživatelé s nejvíce příspěvky v tomto témátu

Odesláno
300SL se delal i v kabriu, jinak ceny jak za gabro tak kupe zacinaj u deseti micu, ale to sou fakt krakskny, solidni kusy sou nad dvacet..

to jo, ale u 190 ne. ale to sam vis ;)

Odesláno

I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba..

post-4590-1229080359.jpg

post-4590-1229080369.jpg

Odesláno
I u nás se dělaly hezký auta...ale už je to přez 50 let... Škoda že Škoda na takovýhle modely nikdy pořádně nenavázala. Byly v tom sice upravený cca 1,1l motory ze sériovech Š 440 a podobnejch klenotů, ale výkon vyšponovali na úctyhodných cca 95 koní... A podle mě je design na tu dobu prostě bomba..

 

Naprostý souhlas. Co dodat jiného, než: je to Škoda :suicide_anim:

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se

×
×
  • Vytvořit...