Jump to content

klobadysek

Member_50
  • Content Count

    1,655
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About klobadysek

  • Rank
    Megazávislák

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Lbc
  • Fanoušek značky
    Ω 4ever!

Recent Profile Visitors

9,888 profile views
  1. Víte někdo, kde to je? edit - beru zpět. Již jsem dohledal.
  2. Vysvětlovat někomu vtip je zbytečné. Buď smysl pro humor máš, nebo ...
  3. Já ten obituář nevnímám tak že by zpochybňoval Pauchariho autoritu a práci v ISPCC. Ale to je asi úhel pohledu. K tvému dotazu: https://theconversation.com/four-graphs-that-suggest-we-cant-blame-climate-change-on-solar-activity-130154
  4. Opět, prosím, můžeš doložit nějakým odkazem prosím?
  5. Hoď prosím odkaz odkud čerpáš data pro své tvrzení v posledním odstavci. Doporučil bych ti přečíst toto... https://www.ipcc.ch/sr15/chapter/spm/
  6. Ano, je to možné, dodávky Citroen e- Space tourer a jeho Peugeot /Opel klony mohou tahat tunu. Z osobáků Ioniq5, E- tron, EQC, EQA, i-Pace a pak samozřejmě Tesly mohou tahat tunu.
  7. Výměnné baterie do aut tu byly, ale neuchytilo se to viz Better Place. Z technologického hlediska je výhodnější mít baterii v podlaze aby tvořila pevnou strukturu s vozidlem - v neposlední řadě kvůli zvýšení bezpečnosti. Navíc si nedovedu představit, že by se výrobci byli schopni dohodnout na standartu - již dnes jsou na rychlonabíječkách běžné 3 stadardy... Navíc i kvůli dynamice vývoje v baterií by to těžko šlo standardizovat kvůli různé architektuře. Již nyní např. Hyundai používá 3 různá napětí baterií v současně vyráběných modelech. Viz Ioniq, Kona, Ioniq5. Ale souhlas
  8. Pro vyvolené kdysi byly automobily jako takové. Přechod na elektromobilitu není otázkou 10 let. Viděl bych to na 30-40 let. Nezapomeň, že poslední spalovací motory tu budou v prodeji ještě v 2035, tedy ještě nějakých 10-15 let po té jich tu bude drandit dost. Perspektivu má i budoucnost lokální výroby elektřiny - jedno z možných řešení pro nevyhovující rozvodnou síť. České firmy již dnes staví ve Švédsku městské obytné/komerční stavby s fotovoltaickými fasádami.
  9. https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/nabijeci-stanice-elektromobil-nabije.A210316_140644_automoto_fdv https://www.autoweb.cz/cesi-vubec-nejezdi-autem-skoro-nejmene-z-eu/ Nikdo neříká, že to je jinde bez problémů. A je to i o změně mentality. Připouštím, že ne úplně pro každého je to v tuto chvíli vhodné. Pokud bych já dnes přesedl do moderního elektromobilu, tak by mne to absolutně nijak neomezilo. Já doufám, že se tato cesta jako slepá neukáže. Vidím tam jasné benefity, ale připouštím že to někdo má právo vidět jinak.
  10. Problém v tomto konkrétním případě bylo ono "nabíjení zadarmo" (nikoli nedostatek nabíječek) a kvůli to mu jsou někteří dopouštět se i násilí, bohužel. Do 10 km od Benátek je nabíjecích stanic několik. Ale nedivil bych se, kdyby oba zúčastnění rváči bydleli za rohem... Není bez zajímavosti, že ta nabíječka u Lidlu se na žádných mapách nabíjecích stanic nezobrazuje. Pokud se týká dojezdu - technicky dnes už by to pro většinu lidí ani problém nebyl, protože 90% běžných řidičů za den nenajede více jak 200 km, což všechny aktuálně nabízené elektromobily dokáží. Nicméně souhlasím s tím, že v Č
  11. Ale v sobotu Ti přálo, jsem Tě viděl v Mohelnici.
×
×
  • Create New...