Jump to content

klobadysek

Member_50
  • Posts

    1,865
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Lbc
  • Fanoušek značky
    Ω 4ever!

Recent Profile Visitors

11,422 profile views

klobadysek's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

3

Reputation

  1. Ano zkoušel. Bohužel nic
  2. Chci .22 LR s tlumičem na plinking. Rozhoduji se mezi Ruger Charger Takedown a 10/22 TDN. Preferoval bych Charger - ale nemohu k němu sehnat adapter pro opěrku. Ve státech je na výběr, ale u nás nic. Netušíte někdo jak to k nám dostat? https://farrow.tech/ruger-22-charger-side-folding-brace-adapter/ Pokud bych se k tomu adaptéru nedostal, tak váhám jesli má Charger smysl...Charger s opěrkou Co byste volili vy?
  3. Tohle už je spíš Chunky monkey, ne jako ten kapesní Sportstar s téměř poloviční hmotností.
  4. 62 km je na skůtru můj denní chleba ale i tak gratuluji Rukavice na chladnější období používám TYTO
  5. Vraby, doporučuji ten Olympus ve verzi 8x25. Opravdu čočka 25mm není moc velká, bude se ti přes něj dívat lépe. Navíc je plněný dusíkem. Pokud jde o porro vs střechové hranoly tak se výrobní náklady / vývoj za poslední roky posunul a i u těchle levnějších dalekohledů si myslím, že střechový hranol pokud má korekci fáze, dokáže dát porovnatelnou kvalitu jako porro. Kus který jsem objednal já, měl z výroby špatnou kolimaci. Řešilo se výměnou. To je tak, když se kupuje přes internet.
  6. Vždy záleží jak to člověk plánuje používat. Můj nejlepší dalekohled je paradoxně nejméně používaný. Důvod - nemám ho při sobě. 8x25 je přeci jen o hodně menší a lehčí než 10x42 tak se s ním koukám MNOHEM častěji. Mám ho permamentně v autě, jinak se mnou cestuje i na moto, nebo letadlem. Tím nedělám advokáta kapesním dalekohledům, jen popisuji vlastní zkušenost. Toliko k rozměrům / světelnosti / zvětšení.
  7. A neuvažoval jsi o repasi baterie? Já mám taky 2 kusy 14,4 Lion od akušrobouváku/vrtačky AEG a už bohužel nejsou nové dostupné (přešli komplet na 18v), ale ta vrtačka je i po těch letech naprosto suprová, tak zvažuji jak ji udržet při životě právě tou repasí baterií. Abych nebyl off - flexu používám DeWalta, hlavně kvůli štíhlýmu tělu, dobře se drží. Kdyby zadavatel nesháněl funglovku z obchodu tak tu mám 1x použitou AEG flexu kterou bych pustil.
  8. Obávám se, že to je řádově jinde než dotaz na dalekohled v ceně +-6 tis. Kč.
  9. Mě včera nepotěšil tento vůl co mě takto skřípl až jsem se do auta nemohl skoro dostat..
  10. Vracím se zpět k Aqua Terrám jako EDW. Volím quartz. Rozhoduji se mezi 2517.50.00 (1st.gen) a 231.10.39.61.06.001 (2nd gen). 2517.50 je podle fotek tenší - (podle některých uživatelů na WUS má něco přes 9mm), má lepší proporce 39,2mm a rozteč nožiček je 20mm oproti 19mm a ten černý lakovaný ciferník je prostě pecka. Spona mi přijde také lepší. 213.10.39.61.06.001 má propracovanější ciferník a oboustranný anitreflex. Působí sofistikovanějí, byť jde technicky o stejné hodinky. Jaké jsou vaše názory? Má tu někdo tyto reference aby mohl změřit tloušťku? Jak vypadá vnější antireflex po letech užívání? omega-seamaster-2517-50-00-powg09a-1-multiple-4.webp omega-seamaster-231-10-39-61-06-001-pow-multiple-03.webp
  11. To těžko. Jsou to grafické výtvory AI.
  12. No já už když vidím tu poznávací značku, tak je mi to jasný.
  13. Já opustil LPG a před měsícem koupil jsem skladovýho ProAce City Verso (přestrojené Berlingo/Rifter/Combo/Doblo) s dieselu za půl mega. Jezdím za 5l/100, což mě vychází podobné náklady jako v tom plynu. Není to luxus, vybavení základní (ale to jsem chtěl, co tam není, to se nerozbije). Jo to auto má uvnitř tvrdý plasty, je to krabice, ale chci věřit, že vydrží - však to má základ v řemeslnické dodávce. LPG není špatné, ale taky to má svá úskalí. 1. jsi bez rezervy nebo bez kufru 2. pokud respektuješ zákon, jsou garáže kam nesmíš 3. smířit se s tím, že občas tam jsou jisté neduhy (třeba ztráta chladící kapaliny, horší studené starty v zimě, že tam je jisté výpalné v podobě dražší kontroly emisí, či pravidelné roční revize a servisy systému plynu a po 10 letech měnit nádrž atd).
  14. TO je cesta o které uvažuji. Nicméně pro začátek uvažuji nad něčím ekonomičtějším z Číny. POchopil jsme že LiFePo4 je cesta, vzhledem k bezpečnosti a opakovatelné použitelnosti. Nepotřebuji k tomu připojovat kdoví jak náročné spotřebiče, ta 60W komprersorová chlandička je max. Kolik z toho dostaneš reálně hodin?
  15. Ahoj, co byste poradili jako malý bateriový zdroj (může být i spolehlivá neznačka) v autě na dovolenou? Mám na mysli provoz autochladničky, vodní pumpy, připadně občas dobít elektroniku atd (230 zásuvka by taky byla fajn). Preferuji LiFePo4 a aby to bylo vyjímatelné z auta. Zatím fotovoltaiku nemám, ale možná v budoucnu připojím, tak aby tam byla možnost. Díky za názory
×
×
  • Create New...