Saddam Odesláno 3. října 2007 Nahlásit Odesláno 3. října 2007 Jen tak pro zajímavost - jakým způsobem je řešeno utěsnění natahovací hřídelky u Sportů? Šroubovací korunku ještě chápu, ale jak je to tady? Opravdu se mi nechce se tam dívat... :-)
jjjj Odesláno 3. října 2007 Nahlásit Odesláno 3. října 2007 (upraveno) V korunce je těsnící gumový O kroužek. Jen tak pro zajímavost - jakým způsobem je řešeno utěsnění natahovací hřídelky u Sportů? Šroubovací korunku ještě chápu, ale jak je to tady? Opravdu se mi nechce se tam dívat... :-) Upraveno 3. října 2007 uživatelem jjjj
lykarian Odesláno 3. října 2007 Nahlásit Odesláno 3. října 2007 (upraveno) Pokud máš nerez pouzdro, tak tam jsou dokonce 2 O kroužky, ukazovali mi to v Eltonu, tedy hovořím o repasi. Dutý čep je nalisovaný do těla pouzdra, coby vedení hřídelky a v korunce jsou zmíněná těsnění, která těsní dotykem, třením o tento. Upraveno 3. října 2007 uživatelem lykarian
lomo135 Odesláno 4. října 2007 Nahlásit Odesláno 4. října 2007 Guma na o-kroužcích časem ztratí svoji elasticitu (či jak se to správně jmenuje). Po kolika letech by se toto těsnění mělo měnit, aby to těsnilo tak jak bzy mělo? Nemáte někdo info či zkušenost? Neříkali něco o tom v Eltonu?
lykarian Odesláno 4. října 2007 Nahlásit Odesláno 4. října 2007 (upraveno) Guma na o-kroužcích časem ztratí svoji elasticitu (či jak se to správně jmenuje). Po kolika letech by se toto těsnění mělo měnit, aby to těsnilo tak jak bzy mělo? Nemáte někdo info či zkušenost? Neříkali něco o tom v Eltonu? Ano, přátelé tady na fóru o tom založili vlákno, tuším že se jedná o zk. vodotěsnosti a čištění a mazání strojku. Tedy hledej a nalezneš. Zajímavé názory a zkušenosti. Osobně až mi dvojky dorazí z Eltonu, tak se chystám tak 2x ročně kápnout silik.olej na tu trubičku/dutou hřídelku a naklopením se silou tíže nechat navlhnout onen kroužek. Doufám, že k tomu 2. se ten olej nedostane. Moje zkušenost s 2- ami, vodotěsné vydrží být 1-2 roky za plného provozu, tj. vana,sauna,plavání a občasná těžká man. práce :-) Upraveno 4. října 2007 uživatelem lykarian
xmenm05 Odesláno 5. října 2007 Nahlásit Odesláno 5. října 2007 Guma na o-kroužcích časem ztratí svoji elasticitu (či jak se to správně jmenuje). Po kolika letech by se toto těsnění mělo měnit, aby to těsnilo tak jak bzy mělo? Nemáte někdo info či zkušenost? Neříkali něco o tom v Eltonu? Roky staré sport II, letecké (původní) ... všechno přežilo bazén i potopení do cca 4 metrů bez újmy ... Dneska jsou renovované, paradoxne proto se k nim chovám ohleduplněji, ale zdá se, že primky (alespoň ty co mám já) vydrží voděodolné hodně dlouho ...
lykarian Odesláno 5. října 2007 Nahlásit Odesláno 5. října 2007 jasně že měnit těsnění až se začne mlžit sklo nebo se zastaví strojek, já je nosil na vojně a třebas jsem měnil náboje kol na tatrách a tak, mlátil palicí 15kg :-) to už je dávno, v běžném použití doufám vydrží mnoho let...vždyť je to prim
Saddam Odesláno 9. října 2007 Autor Nahlásit Odesláno 9. října 2007 Pokud máš nerez pouzdro, tak tam jsou dokonce 2 O kroužky, ukazovali mi to v Eltonu, tedy hovořím o repasi. Dutý čep je nalisovaný do těla pouzdra, coby vedení hřídelky a v korunce jsou zmíněná těsnění, která těsní dotykem, třením o tento. Jo, díky za vysvětlení... :-) Jinak co se týká těsnosti, tak od roku 1986 vydržely bez problémů 10 let, než jsem je rozbil. Teď už jsou víc jak 2 roky po renovaci, v nerezovém pouzdru a je to nádhera. A drží výborně, i když jsem je trápil v sauně, v bazénu atd. Teď jsem od kamaráda dostal ještě jedny v jiné barvě (myslím, že se jim říká "cirkus humberto"), tak se je chystám taky renovovat... :-)
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se