Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pěkný, pěkný, dokonce ani u nich neni to bílý prošívání nijak násilný ...

A taky koukam, že to má stejnou ETU jako moje nový Stowa Antea ... :)

Odesláno
Pěkný, pěkný, dokonce ani u nich neni to bílý prošívání nijak násilný ...

A taky koukam, že to má stejnou ETU jako moje nový Stowa Antea ... :)

RORDO, vetsina hodinek ma stejnou posr... ETU jako Tve Stowy :D jestli to budes psat u kazdych hodinek s timhle strojkem, tak servus kaiser :) ale jinak Tve nadseni chapu, byl jsem ze svych mechanik uplne stejne uneseny :D

Odesláno (upraveno)
RORDO, vetsina hodinek ma stejnou posr... ETU jako Tve Stowy :D jestli to budes psat u kazdych hodinek s timhle strojkem, tak servus kaiser :) ale jinak Tve nadseni chapu, byl jsem ze svych mechanik uplne stejne uneseny :D
Neřikej mi, že všechny hodinky maj ETU 2824-2, i kdyby byla sebeobyčejnější ... ;) Upraveno uživatelem rorda
Odesláno

parádní, na ball střídmé a elegantní použití tritiových trubic tyhle hodinky upgraduje na něco speciálního... z mého pohledu jim k dokonalosti chybí akorát černá datumovka s bílými číslicemi..

Odesláno
parádní, na ball střídmé a elegantní použití tritiových trubic tyhle hodinky upgraduje na něco speciálního... z mého pohledu jim k dokonalosti chybí akorát černá datumovka s bílými číslicemi..
Jsou to nejhezčí Ball, co jsem viděl ...

Odesláno
Nafotil jsi je moc hezky. Doufám, že ti nevadí, že je šířím dál?

dakujem za kompliment ;)

SAMOZREJME ze mi to vobec nevadi !

BALL je super znacka a super 'value'.

Cim viac ludi o nich vie, tym lepsie.

Odesláno
. z mého pohledu jim k dokonalosti chybí akorát černá datumovka s bílými číslicemi..

100% suhlas.....to by som si tiez prial. Cerna datumovka by tam perfektne sadla (jak rit na serbel ;)

Odesláno

Moc hezky udělané sání. V interiéru je toho karbonu na mne až moc. V každém případě je to moc hezké přibližovadlo :-) .

Odesláno