rorda Odesláno 25. ledna 2008 Nahlásit Odesláno 25. ledna 2008 Nejsem žádnej velkej fotograf, ostatně moje fotky hodinek jsou toho důkazem ... Máte nějaký osvědčený fígle nebo tipy (světlo, polohu hodinek, atd.) , který by člověku pomohly při focení hodinek?!? Doufam, že mi tady nezačnou některý jedinci radit, abych šel na specializovaný fórum pro fotografy ...
Mike. Odesláno 25. ledna 2008 Nahlásit Odesláno 25. ledna 2008 Pár rad je třeba tady: http://www.wrist-watch.info/pgtips/phototips.htm
spiderer Odesláno 26. ledna 2008 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2008 rorda - ja hodinky fotim nasledovne - vyberu si nejaky pozadi, bud nejakou stranku s konkretnima hodinkama na kterou je placnu, nasvitim nekolika lampama nebo otevru okno aby byl dostatek svetla, v pripade ze sklo hazi nezadouci odlesky tak fotim s polarizakem, kdyz je dost svetla, chvilku hodinky steluju pred objektivem a az se mi to aspon trochu libi tak neco nacvakam. Vetsinou se snazim zakryt pozadi aby bylo co nejvic neutralni, potom hodinky mnohem lip vyniknou.. i kdyz kdyz nad tim tak premyslim tak az budu mit chvilku cas tak si zas par fotek udelam
Návštěvník YPO Odesláno 26. ledna 2008 Nahlásit Odesláno 26. ledna 2008 nejsem žádný profík,ale koukatelné fotky lze vyrobit i za měně než pět minut ( a to jsem se s tím nějak moc nepáral) http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...mp;#entry139834 na ebay prodávají takové fotostany (pošta je dražší než ten stan ) - je to dobré proti odleskům