Přejít na obsah

exBURN

Členové_50
  • Příspěvky

    2 393
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno
  • Fanoušek značky
    Auto, Foto atd..

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

exBURN's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

40

Popularita

  1. Tak hlavně ať dál slouží dobře a dělá jen radost . Spotřeba moc pěkná.
  2. Spíš to mělo ještě v pořádku poskládanou převodovku a ne natáhle eko kvalty.
  3. No jako jo, akorát dvoulitrový turbomotor stejné složitostí může mít dnes 250 koní a 350 Nm . Btw kolik to vlastně vůbec žere?
  4. Jasný, já jen, že prostě tohle vůbec teď u auta neřeším, prostě tam jednou týdně natankuju plnou a jezdím, kamkoliv bez plánu. To plánování mě trochu děsí . Samo chápu, že prostě pořád všude nabíjím, tak bych měl mít pořád 80%, ale stejně...
  5. Jo, ale jen zázrakem jsem pak už nikam nejel. Stačilo by jen potřebovat něco ve firmě a je tam hned plus 100 a jak dneska napadlo tak jsem divertovat z Buchláku přes Zlín atd. takže i kdybych měl naplánováno nabíjení tak nevím jak bych řešil nabíjení v těch prdelích, tohle je za mě fakt zatím blbý a dík za reálné zkušenosti. Jinak jako kára super, taky mě to lákalo, ale kua já doufal že aspoň 400 km je tam vždy no.
  6. OD 42. minuty to testujou. Ten dojezd je fakt hrozný - ne že bych lítal furt do Chorvatska a zpět, ale jen dneska jsem potřeboval na otočku něco omrknout a 300km jen to fiklo.
  7. Ahoj. Díky za zajímavou recenzi. Jinak na youtube testovali ID7 oproti Passatu B9 tdi a hluk při konstantní jízdě byl navlas stejný dle měření, jelikož nad cca 80 km/h více přehluší motor valivý hluk pneumatik a svist vzduchu. Ta dálnice při 160km/h je fakt max 250km? Zrovna ID7 má mít super dojezd.
  8. Jo s tím souhlasím. Já to fakt nemyslím špatně - trojka je pořád podle mě nejlepší auto u Mazdy co mají v nabídce, spíš jsem teď kyselej z toho že jsem přímo přesedal z předchozího modelu a fakt mě naštvaly s tím víceprvkem. Kor u automobilky, která podvozky fakt umí - viz mx-5 a krásně laditelné geometrie náprav s víceprvkem. Navíc konkurence víceprvek nabízí jak u koncernu, tak i ti korejci ho maj . Ale na druhou stranu jak říkáš - když není srovnání napřímo a nejezdíš často pilu, tak to tolik nebolí a pak je to velice příjemné auto. Za mě je to pořád hlavně nádherný sedan, ale na to já jsem celkově ujetý - proto jsem brali S60 a ne V60. U HB mám problém s tím zadkem. Ale 100 lidí, 100 chutí a přesně jak říkáš - každý je spokojený s tím co má a to, co je důležité pro mě, je uplna putná tobě a zase naopak, proto si každý vybereme na trhu z velké nabídky. Proto netvrdím, že je to globálně špatné volba, ale jen říkám, co zklamalo mě a proč jsme dál u Mazdy nepokračovali . Jen se zeptám - fakt se nebojíš, že až skončí záruka, tak to bude celkem o strach? Já chápu volbu sky-x, taky bych jej bral kvůli výkonu a projevu, jen pro mě je fakt o strach ten motor - co to udělá za nějaký čas a vůbec jak se bude po ukončení záruky prodávat.
  9. Tak my jsem zvolili u konkurence ale ne v nižší střední. Já Volvo S60 B5 awd a žena passata B9 a na to nemá Mazda adekvátní odpověď. Jinak s tvým názorem na Mazdu 3 se prostě neshoduji, za mě to byl downgrade i v normální jízdě - přesedával jsem ale přímo z jedné do druhé a rozdíl byl - šokující. Předchozí 121kw verze měla navíc kratší převodovku. Takže za mě není moc sympatický, že mi s novou verzí vezmou dobře nastavenou převodovku, dají mi horší nápravu a 2x složitější motor aby to jelo aspoňmožnápodobně.... nevím no, mě to nestačilo.
  10. No to jsme se možná nepochopili správně. Já nijak nechtěl recenzovat nebo porovnávat auta nižší střední. Já to myslel v návaznosti na to, jak Mazda dává zákazníkům to co chtějí, což si zrovna nemyslím a zrovna ta trojka je toho příkladem - skyactive X bohužel nesplnil vůbec očekávání - výkon i spotřeba je za očekáváním a ani nelze již mluvit o jednoduchém atmosferickém motoru, což většina zákazníku chtěla. Samotného mě to mrzí, protože jak říkáš, je to valice dobré auto, ale nesmíš do něj přesednout z předchozí generace se 121 kw atmosferou, která má lepší dynamiku (dle měření) i jízdní vlastnosti.
  11. Měl jsem Mazdu 3 BN se 121 kw a dodnes to bylo jedno z nejlepších aut co jsem měl. Od té doby nová trojka horší motory a vzadu klacek místo nezávislého zavěšení. Ano, pozná to i manželka natož já a kdo tvrdí opak ihned se diskvalifikuje z erudovaného rozhovoru. Mazda 6 zastarala a jediná novinka je 5 metrové obtloustlé SUV s "Mazdím Dieselem" což je již legendární pojem a nebo s dementně naladěným 2,5 litrem s PHEV kde PHEV není na elektro jízdy, ale na to aby se ta věc pohla z místa. Takže nevím jak naslouchá svým zákazníkům, ale já i žena jsme zvolili u konkurence. A jaguár nevím, za mě se prostě vyhranili na jinou klientelu, protože ta současná jim stejně už utíkala a udělali restart značky. Za mě by se to mohlo prodávat dobře na Zalandu
  12. Nejvíc u CX60 kritika strhala pohodlí podvozku. Má být dost prkenná, tak jsem zvědav na test.
  13. Já vzal teď pro ženu Passata a sám jsem loni bral služební S60 B5 v nejvyšší výbavě. S60 je super, jsem spokojený, ale až na vynikající motor nevím, zda je lepší než Passat. Tyhle Volva jsou celkem fajn jízdně, ale technologie je v tom už docela stará - Matrix světla primitivní, autonomní jízda taky nic extra. Zase motor(B5) jede hezky - 250 koní a 4X4 je fajn, ale hmotnost 1,8 tuny už je méně fajn. Zato se jim celkem povedl refrech infotaimentu a Google funguje obstojně - velmi dobré je řešení, že auto má vlastní neomezená data, takže můžeš streamovat spotify, atd bez připojování mobilu - za rok jsem ani jednou nepřipojil car play, není potřeba. Já u Arteonu nedávám ten B8 interiér, tam je nový passat kilometr jinde.
  14. Jinak hod sem nějaké ty tipy od prodejkyně kdyžtak, asi je nás tu dost, komu se to možná bude hodit
  15. Já mám tažné, asistenty s 360 kamerou (super) a winter paket (moc super). Folii bych dopředu nedával - tam to nechám láknout když tak v lakovně za 1500-3000 před vrácením. Nárazník je plast tak tam nepoznaj že to bylo láklé, navíc opravdu drobné věci neřeší.
×
×
  • Vytvořit...