Ne, dokonce v servisu byli ti kluci nešťastný, že škodovka to na kulance bere, ale VW ani hovno. Dokonce jsem do VW nechal vzkázat, že když to nevemou na kulanci tak VW vyřadím z firemní car policy. No a stejně nic, platilo se 52000 bez daně za mechatroniku. Práci a výměnu oleje udělali v servise za náklady, tam se snažili. No a tak se VW ve firmě posunulo a já jezdím ve Volvu no.
A řeknu ti, že auto dom už nechcu. Na servisování ojetin nemám nervy ani náladu - potřebujeme oba být každý den mobilní a ne 14 dní někde shnánět převodovku, diferák či jinou srandu a pak hledat někoho svéprávného kdo to bude umět vyměnit. Navíc co vidím ve firemních výkazech tak to roste jako kráva - dneska už tě pod 2 litry pomalu nepřezujou, každej chce litr za hodinu a po 100 000 km se to sype jedna radost.
No a nové auto, to je kapitola sama pro sebe - Moje storka s Renaultem je evergreen, kdy jsem auto po 2 měících vrátil prodejci páč jsem měl litr benzínu v oleji. To fakt chceš. Kolegům se 147kw TDI to zas žere olej jako prase (to jsem dobře prokecli s těma servisákama u VW - norma 1l/1000km, pod to to VW neuzná ani za nic) - si vem že koupíš auto za 1,2 míče a ono si pak veme litr oleje na 2,500-4000 km jako nové, po zajetí se to bude jen zhošovat. Čtverková octávka a její infotaiment je taky příběh sám pro sebe.
Hele operák má řadu nevýhod, ale jedno je fakt perfektní. Těm autům nevadí studený starty, nekarbonujou, krátký jízdy, žraní oleje/vody tě nesere, když to naboříš a opravíš, tak tě pak nebude každej Kubrt natahovat že to bylo zbořený a chce 50 000 slevu a nebudeš se někde třepat, že přijde Musk s novou Teslou za 700 000,- a nebo Číňani a tvoje kára bude neprodejná.