Jump to content

exBURN

Member_50
  • Posts

    2,310
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno
  • Fanoušek značky
    Auto, Foto atd..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

exBURN's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

5

Reputation

  1. Ne, dokonce v servisu byli ti kluci nešťastný, že škodovka to na kulance bere, ale VW ani hovno. Dokonce jsem do VW nechal vzkázat, že když to nevemou na kulanci tak VW vyřadím z firemní car policy. No a stejně nic, platilo se 52000 bez daně za mechatroniku. Práci a výměnu oleje udělali v servise za náklady, tam se snažili. No a tak se VW ve firmě posunulo a já jezdím ve Volvu no. A řeknu ti, že auto dom už nechcu. Na servisování ojetin nemám nervy ani náladu - potřebujeme oba být každý den mobilní a ne 14 dní někde shnánět převodovku, diferák či jinou srandu a pak hledat někoho svéprávného kdo to bude umět vyměnit. Navíc co vidím ve firemních výkazech tak to roste jako kráva - dneska už tě pod 2 litry pomalu nepřezujou, každej chce litr za hodinu a po 100 000 km se to sype jedna radost. No a nové auto, to je kapitola sama pro sebe - Moje storka s Renaultem je evergreen, kdy jsem auto po 2 měících vrátil prodejci páč jsem měl litr benzínu v oleji. To fakt chceš. Kolegům se 147kw TDI to zas žere olej jako prase (to jsem dobře prokecli s těma servisákama u VW - norma 1l/1000km, pod to to VW neuzná ani za nic) - si vem že koupíš auto za 1,2 míče a ono si pak veme litr oleje na 2,500-4000 km jako nové, po zajetí se to bude jen zhošovat. Čtverková octávka a její infotaiment je taky příběh sám pro sebe. Hele operák má řadu nevýhod, ale jedno je fakt perfektní. Těm autům nevadí studený starty, nekarbonujou, krátký jízdy, žraní oleje/vody tě nesere, když to naboříš a opravíš, tak tě pak nebude každej Kubrt natahovat že to bylo zbořený a chce 50 000 slevu a nebudeš se někde třepat, že přijde Musk s novou Teslou za 700 000,- a nebo Číňani a tvoje kára bude neprodejná.
  2. Hlavně když to není auto pro radost, jako mám Fiatu, tak mě fakt netěší to řešit - jezdit do servisů, tam se s nima dohadovat, pak taky lepší neautorizák dnes dělá taky za litr na hodinu. Je to prostě otázka, ale když teď vidím třeba moji bývalou B8, kde lehla 2 měsíce po záruce kamera, pak převodovka, pak se zase dělali brzdy, pak žhaviče a prostě pořád něco.
  3. Ono dneska provozovat ojetinu začíná jít do peněz. Hlavně ty cca 5 let staré, už opravdu extra komplikované auta už můžou provozníma nákladama lehce atakovat nové auto.
  4. To nás nenasereš, passat byl za cca 6500 bez dph, ale jak si k tomu dáš věci co chceš, pojištění + nájezd tak budeš přes 10k, ale s DPH.
  5. Ano, proto se jezdí k Dekře, jako nezávyslému posuzovateli, kde se popisuje reálný stav auta a zapisuje se každá věc. Pak se na to ale aplikuje pravidlo leasingovky a něco k úhradě jde a něco ne.
  6. Jo jo, ty hrůzné scénáře jsem četl, aloe většinou to bylo známej známého povídal. Co jsem reálně tak slyšel, tak jasně - když ojebeš disk, tak chcou třeba 3-4k pokutu, což se ale nedivím. Drobné ťukance neřeší - ale musí to být třeba do 3cm a max 2ks na díle - já mám třeba vysoký standart na stav auta, takže mě by to sralo a stejně bych to nechával opravit. Na druhou stranu - žena škrábla nové auto a teď až ho budu prodávat, tak mě bude každej naahovat, že je to beztak zbor, jelikož oprava za necelých 90 000,- a určo mě to bude stát dalších 10-20k slevu co budu muset dát. Tady když to auto ohneš o strom tak zůstatková cena to je u řiti, je to zavřená kalkulace.
  7. Já bral bílou, páč se mi jako jediná líbila, takže já ji zase doporučuju :-). Tu šedou jsem měl na B8 a byla to téměř neumytelná barva. Jako přiznám se, že se trochu bojím abych pak neplatil 50k až to budu vracet, jak někteří straší, takže za mě určo 5% a gap
  8. Tyjo, jak to že to vyskočilo na 12? Nedal sis tam větší nájezd?
  9. POdle mě to na IČO nejde aby mohl VW tlačit Elektro ID. Jo a bacha - zajdi tam co nejdřív, prej maj kvoty a max do konce měsíce to vidí.
  10. Ne, beru to RČ, snad to jde jen na RČ podnikající nebo na klasiš Rč Jinak dostane se na to každý dealer, ale jen u té kouzelné kombinace - mě to u nás taky udělali.
  11. U VW se dá dokoupit do konfigurace za 30k spolu s výhřevem zadních sedadel atd... na Kiu mám nabídku na domontování za 50k.
  12. Normálně VW ti to udělaj kdekoliv, ale musíš znát tajnou kombinaci, která má nejlepší zůstatkovou hodnotu, jinak ti to vyjde za 13k
  13. Jeden z důvodů proč koukáme po operáku. Ono je to celkově složitý - žena má specifický požadavek - nezávislé topení, asistenty, automat. Dala by se koupit pěkná ojetina, ale tam jsme taky celkem vysoko přes 700k a amortizace tam bude taky fungovat. Navíc trefit konfiguraci ti taky sežere čas hledání, pak to objíždět, pak zas prodávat. Teď mám nabídku na passata rline 2.0 TDI co psal kolega - 10 250,- měsíčně včetně všeho a nájezdem 17500km ročně. Passat mě láká kvůli bezpečnosti.
  14. No poptal jsem toho Golfa nejdřív na nákup. Nejlepší cena 780k. Když se podívám na sauto za kolik se prodávaj dvouleté, tak je to tak 600 a možná i hůř. K tomu pneu, pojistka za 2 roky bude cca 50k. Nějaké procento úvěr - cca 10k za 2 roky. Ať počítám jak počítám tak 2 letech jsem v tom přes 2 kila i s nákupem. OL mám teď napočítaný komplet za 8800,- což ta 2 roky je 211000. A to do toho nepočítám keš půl míče který v nákupu bude ležet místo spořáku nebo akcii nebo kšeftu.
  15. Jak stejná konfigurace včetně gum a přezouvání
×
×
  • Create New...