-
Příspěvky
2 460 -
Registrace
-
Přítomen
exBURN's Achievements

Megazávislák (7/8)
91
Popularita
-
Ano, kolega to popsal přesně, Mini 4 je kvalitou obrazu a stabilizace jinde, jenže neumí AI a ani FVP, takže na výlety jezdí se mnou NEO.
-
Tak tě nikdo ani nenahlásí že lítáš v CHKO
-
Tak na druhou stranu si aspon ušetřil, ale doma člověk stejně vůbec nelítá, jelikož nechce rušit sousedy.
-
Ano, asi můžeš. A ano - je dobré vyhnout se lítání nad cizím pozemkem - tam nemaj drony co dělat, ale to beru jako základní slušnost, tak to ani nezmiňuju....
-
Vůbec se toho neboj, jen upřesním, že v C0 můžeš lítat nad nezůčastněnými osobami - měl by jsi teda použít co nejkratší možnost trasy, ale to ti asi nikdo měřit nebude. Nesmíš jen nad větší skupiny osob - nějaká shromáždění atd. Pak bych se vyhnul CHKO a taky hrady a zámky není úplně dobré přelétávat. Jinak s tím malým Dji Neo si užiješ i na zahradě - vykličkovat se mezi stromy a zahradním nábytkem je sranda i v 30 km/h . FPV lítání je zábava, ale nemáš pak k tomu ovladač, takže bez brýlí si nezalítáš. Musel by sis dokoupit další ovladač, ale já nejraději lítám v brýlích a nebo úplně bez ničeho nechám nasnímat okolí pouze dron.
-
Musíš se mrkniout na apku dronview, kde je vyznačen prostor letiště a systém gridu který udává jakou maximální výšku můžeš letět bez koordinace s řízením provozu. Úplný zákaz bývá jen těsně kolem runwaye. Jinak doma toho moc stejně nenalítáš.
-
Ahoj. Poprosil mě zdejší uživatel abych něco připsal do tématu. Tak dny Sparka už jsou ty tam a s tím bohužel i dny, kdy se dalo nějak zasáhnout do letových vlastností dronu. Dnes už máme legislativu a nějaké hackování softwaru a přepínaní FCC modu je mnohem složitější. S tím jde ruku v ruce i legislativa, kdy je třeba registrovat provozovatele a mít registační značku na dronu, takže je pak třeba hodně zvažovat, kde lítat ještě můžeš a kde ne. To samé s výškou - legislativa říká 120 metrů, když víš tak licence specific. Já mám pilotní licenci Open A1/A3 což je základ, ale můžou pod mím dozorem pilotovat děti plus mohu lítat skoro všude v Evropě. No a k dronu. Dneska jedině MIni 4 pro, nic jiného bych nekupoval z klasiky. NICMÉNĚ já už posledního půl roku nemám v batohu nic jiného než DJI Neo. Mám teda komplet Full FPV kit i s brýlemi - s tím si chodím občas zablbnout a se speciálním ovladačem se nechá přepnout do full manual modu, což je úplně jiná liga létání - po měsíci na simulátoru už ho udržím ve vzduchu a udělám nějaké basic acro, ale na to Neo stejně není (chybí power). Jenže - ten dron je plně autonomní - vytáhneš z batohu, navolíš nějaký quickshot - circle, dronie rocket a nebo se necháš sledovat a to je prostě bomba. Vůbec neřeším ovladač a dron udělá vše sám. Když ho rozflákám tak dji care snad za 1200,- na dva roky to pořeší a lítáš dál. Ale pro mě je to hlavně doplněk ke Osmo Action - na Mallorce jsem dělal třeba jen pár doplŇkových záběrů a tahat kvůli tomu miniho je blbost. Jo kvalita je kompromisní, ale opět záleží na co to chceš. ještě by mohl být zajímavý DJI Flip, který umí taky autonomní polet a s ovladačem nim můžeš lítat i klasicky. Neumí jen FPV a má slabší odolnost proti větru. Za mě by toto byla volba běžného uživatele. DJI Flip má kameru stejnou s MIni 4 pro. Ovladač je super s displayem, ale je to pálka za to, tak to jde i bez toho a propojovat mobil, ale reálně nejvíc používám autonomní režim, kdy natáčíš v reálném čase a nesereš celou skupinu čekáním než to vše vytáhneš, spáruješ vzletíš atd...
-
Tak a je doma. Auto jsem včera jel umejt, nastartovalo na brnk, čtyřkolka čtařkolkuje. Teď drhneme interiér do co nejlepšího stavu a o víkendu sjedem někam na výlet. A holt nechám rezervu na GO kdyby náhodou. Nájezd 143000km, nikdy nemělo tažný a 1. Majitel který do smlouvy dopsal sám od sebe, že měnil olej co 10 000km a tankoval jen na eurooil bez biosložky - k čemuž mu dal ihned důkladné školení. Před prodejem ještě emise - kouřivost 0,0 a stk bez závad.
-
Jo, ale víš jak - spousta lidí si na tu generaci stěžuje a že 2,5 tdi byl problémový. Na druhou stranu pak najdeš spoustu lidí, co s tím autem najeli pul míče a jen poctivě měnily olej a sem tam něco. Snažím se to brát tak, že je to prostě ojetina a holt se tam motor posrat může. Když koupím novou tak budu mínus 200k jen když vyjedu ze saloonu.
-
Tak zítra pro něj jedem. Poslal jsem tam ještě technika na kontrolu a údajně zachovalejšího multivana dlouho neviděl. Nicméně rizikovosti motoru jsem si vědom, tak snad to nebude úplnej průser.
-
Tak jsem se byl dnes podívat na ten kousek T5 2,5 tdi 128kw a jsem hodně nalomenej. Auto v plné palbě- i dověry šoupaček atd. Obě webasta funkční 0 závad. U auta nová spojka, motor najeto 147 000 startoval na brnk, chod vyrovnanej, zátah pozvolnější od 2000 otáček. Nic podezřelého. Pod víčkem žádný šlem, chladící voda čistá. Majitel v důchodu, kupoval to jako předváděčku a celou dobu u byla u něj. Má starého pejska se kterým prej cestovali hodně na slovensko a jelikož interiér byl plný psích chlupů, tak tomu lze věřit. Ve skříňkách měli oblečení, výbavu na kempování atd…. Takhle hezký kousek T5.1 bude s 2.0 tdi a 150 000km za 800k Novější T6 hodně přes mega.
-
Jo přesně tyhle videa mě od toho odradily. Pak mrkneš na net a najdeš ty vychvalované dvoulitry dobité za 750-800k s dvakrát takovým nájezdem, které můžou lehnout úplně stejně. Tady je trochu "výhoda" ta vysoká cena těhle kravin - U transporteru za kilo tě asi oprava za kilo naštve. U Californie tě taky nepotěší, ale jakákoliv jiná varianta = milion kč, takže i kdybych měl dát za GO 2 kila, pořád na tom budu líp než s 2.0 tdi. A že T5 není nejnovější...jako mě to asi nevadí. Když mi umře na cestách LEDka, mám problém, když mi praskne žárovka, za 5 minut jedu dál. Aistenti mi taky chybět nebudou a od předních sedadel dozadu to bude téměř stejné.
-
Tohle je úplně pecka - přesně výbava co chcem a (nemusela by být ani na daily), s borcem jsem si i volal a má ho od novoty, historie čistá jenže všichni dovozci mi to nedoporučili, že je 2,5 rizikový. Já jsem sice říkal, že mě pak neva dát kilopade za repas až se to dojebe, ale Horňák mi hned psal, že to chce vidět a že pak budu na to nadávat atd... a že mám hledat novější dvoulitr. To že novější dvoulitr má najeto 200k a stojí o 250 000,- víc ho nezajímalo - btw docela arogantní týpek. Ptal jsem se ho na véčko, zda je s 200 000km ještě ok, odpověděl zase - hledat novější a míň najeto....až si říkám na co ti specialisté jsou? dvouleté auto s nájezdem 50 000km na cenovým stropu si umím koupit i bez nich
-
Ano, máme to projetý a ano, chceme přesně takové auto. Je to fajn někam párkrát vyjet na pár dní v roce a spíše využívat jako běžné auto na výlety. - Přesně tohle sháníme. Jen nevím, zda akceptovat vyšší nájezd a nebo vyměnit vyšší cenu za menší nájezd. Marco Polo může být s 220 000km za 950k a s 80 000km za 1,3. Je tam velký rozptyl.