Jump to content

exBURN

Member_50
  • Posts

    2,000
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Brno
  • Fanoušek značky
    Auto, Foto atd..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

exBURN's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Ahoj. Tak jsem si polil svého maca, takže budu kupovat nový stroj a tak musí něco z kola ven. Prodám tedy základní iMac 24” s procesorem M1 a parádním 4,5k displayem. Koupený 12/2021 v electroworldu, takže ještě dlouho v záruce. Komplet balení včetně faktury. nebo vyměním za macbook 15/16” Cena 30999,-
  2. U Octy tradičně nad 110 KW takže jen nejsilnější TDI, RSo a TSI nad 110KW. Kombinace kliky a Combi je úplně tragedie. u VW má golf kliku jen u 1.0, tam už 110kw maj multilink (aspon u G7 to tak bylo)
  3. Tak to s tím doplatkem je nic moc To se asi nevyplatí. Jako Sup je pohodlnější a dospělejší auto, ale i tak Octa 4 není jízdně vůbec špatná. V čem špatná je, tak je ovládání infotaimentu a software taky nic moc - běž si to pořádně projet. Mě to nesedlo vůbec, ale Gusta je třeba spokojenej, takže to nemusí být taková tragedie. Co je tragedie největší je dodací lhůta - kolik teď dávají? rok, rok a pul? Nebude u superba lepší čekačka?
  4. Je to tak. JInak s výběrem je to těžký. JE to tak blbě nastavený limit, že nevyjde ani OCta RS se 147kw TDI (620k po slevách), takže jestli nechceš utrácet tak asi Octu Style 2.0 TDI a ještě si jí našlapat výbavou. U toho Supa bys doplácel těch 17k nebo jen půlku?
  5. To z duše nesnáším - nemám Lauru - ve všech autech mám tlačítko, kterým to na 0,2s nastavím po slepu i při hudbě na plný pecky
  6. Ne nemá! a už to nemotejte. Já dph samozřejmě neodečetl tak debilně, že bych jej vynásobil 0,79. Násobím 0,78 slevu co tam maj - 22%. A jelikož je to násobení tak je buřt jestli budeme slevu uplatňovat před odpočtem a nebo po něm - JEN je důležité vzít v potaz jakým směrem ta procenta jdou - v případě dph se "přirážejí" k základní ceně a u slevy je to naopak. TAKŽE: ZÁKLADNÍ CENA KONFIGURACE S DPH: 957900,- Vyjádříme DPH - buď 957900x21/121 = 166247,1,- a nebo jak už píšete: 957900/1.21 = 791 652,9,- tím dostaneme cenu bez DPH. Pro kontrolu 791 652,9 x 1,21 = 957900,- Z této částky bez dph odpočtemu už jen slevu 22% tím, že vynásobíme 0,78x cenu bez dph a výsledná částka bude 617 489,3,-
  7. V pohodě Jako blbý je, že tam nevyjde žádnej příplatek, ale u Style asi ani není moc třeba a ta modrá není tak hrozná. Minimálně bych to zvážil než se denně sebemrskat na dálnici v Octávce se zadní klikovou nápravou a doufat že infotaiment nezapne jeden ze skrytých modu - např. "mistr Jan Hus" (naplno seklé vyhřívání zadku) nebo "polární výprava" klima na minimální teplotu a max foukání" nebo podobně (nevím jestli už maj kluci v MB fixlej ten infotaiment).
  8. Není nad to lítat po dálnici denně 150 km/h a trefovat se do displaye.....
  9. Asi su kokot ale 957900 x 0,78 = 747162,- - dph = 617489,-
  10. Nic, pokud konstruktér nebyl dement a v autě nezapomněl udělat k tomu tlačítka .
  11. Sup style 2.0 tdi 7dsg dle konfigurátoru 957 900,- po slevach a minus dph mě vychazi neco kolem 620 000,- Takže je tam 20k díra což by znamenalo doplatit desítku? Jinak já bych taky snesl raději 1,5 tsi ale když ma jít o auto převážně na dálnici, tak nevím. Jo díval jsem se na liftback - combi je o dalších 50 dražší, tak mi přišlo zbytečné brát auto dražší, které hůř pojede, navíc když už kombi doma máš.
  12. ciwe automat stoji u Supu u 2,0 TDi 110 KW 65 900,- masakr...
  13. koukám že Sup Style s 2.0 TDI 110 KW a 7DSG by se s vaší 22% slevou a bez dph mohl bez jedinného příplatku vlézt Samo v základní poštovní modré. Za mě cajk
  14. Ne není, možná trochu levnější, tak se dá líp vybavit. Neexistuje alternativa kde by ses vlezl do kombinace Sup a TDI? To by byla nejlepší varianta podle mě.
  15. Já bych se spokojil s 1,5 TSI, koneckonců jsme alternativu 1,5 T-GDI volili u XCEEDU pro manželku ale právě proto, že nejezdí dálnice - tam je doma nafta (ač ji jinde nenávidím), tak pokud chceš jezdit rozumně 150-170 km/h po dálnici tak tam holt musíš vzít DSG7 plus TDI jinak ti to bude automat pořád držet mezi 4-5 tisící otáčkama a spotřeba plus komfort bude v háji. JInak Octa 4 - zartm jsem nepotkal člověka, který by řek, že to je fajn auto. Mě málem vyrašili pupínky, když jsem si zkusil jen nastavit klimu s vyhříváním sedadel a k tomu třeba navigaci - tohle se fakt nepovedlo a hodně to tomu autu ubližuje. Co Seat? Leon?
×
×
  • Create New...