Přejít na obsah

McMac

Členové_50
  • Příspěvky

    192
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

McMac's Achievements

Kandidát závislosti

Kandidát závislosti (5/8)

6

Popularita

  1. Chapu, neresim zde Loaky (ktere vyzkousene mam), ale to, ze si nelajznu objednat na blind boty jinych znacek z UK, ktere bych treba rad. Ano, vyzkouset to jinde a objednat umim. Poukazuju na to, ze s tim, ze to sem nikdo nevozi prichazeji negativa, ktera clovek resit musi, velky problem to neni, ale ja radsi pujdu do obchodu, ktery tu .... neni. Me prijde lepsi jit do kramu, zkusit a odnest konkretni par a kdyz neco, tak to kram vyresi, ale shodnout se nemusime Cela diskuze zacala tim, ze tady kamenny kram urcite je, na coz jsem se ptal, protoze by me to zajimalo, coz se ukazalo jako nepravda.
  2. Rozumim, eshop prochozen mam velmi dobre Nemyslim, to tak, ze to neprojde, ale ze to nemusi projit. Kdyz budu mit vyzkousenou znacku, tak to klidne jsem ochoten risknout, ale znacky, kde to vyzkouseno nemam a libily by se mi, tak dat cca 12 tisic za boty a pak se modlit, jestli mi to nekdo (byt nahodou) nestopi a jestli mi to bude se mi uplne nechce. A je skoda, ze to sem nikdo ofiko nevozi a nema kamenny kram... Dalsi vec je rekonstrukce podrazky - bud si musim sehnat nekoho tady nebo to poslat zase ja do Anglie. Drive to Le Premier delal za 1 600, pak za 2 000 a kdyz jsem se ptal naposledy, tak to bylo za 4 000. Tak jsem presedlal na Berwick, coz sem vozi a maji je v kamennem obchode.
  3. Herrinshoes znam taky, to je klasika. Pripravou se pravdepodobnost zvysi ale stejne - pokud nemam vyzkousenou znacku (ruzne velikosti i sirky kopyta!) tak objednat si neco z Anglie a jeste resit/hadat se pripadny celniky si netroufnu. Takze o kamenym kramu bohuzel nevime
  4. Ta kamenna prodejna by me dost zajimala (myslim doopravdy, rad bych tam skocil). Co vim, tak az vyjimky (Loake a Barker a to jeste omezene) tyhle anglicky krasny boty nikdo nevozi. Lidi to moc nekupovali a brexit + covid tomu dali posledni ranu.
  5. McMac

    GARMIN Fenix 8

    Chtěl bych se zde ještě zeptat - nepřecházel jste teď někdo z AW (ať normálních či Ultra) na Fenix 8? Zajímalo by mě, srovnání displeje, ale i spolupráce s iPhonem. Budík a SMS se tu už probíral, ale jde mi o to, jak to komunikuje s aplikací Zdraví - myšleno spánek atd. Nebo když sundám hodinky, tak jestli mi furt nebudou vrnět, když přijde SMS
  6. McMac

    GARMIN Fenix 8

    Míru vkusu máme každý někde jinde a na tomto se nelze shodnout, protože to každý vnímá jinak. To, že Ti to nikdo neřekl, neznamená, že to nikoho nezarazilo. (teď nereju, myslím to v dobrém.) Když to přeženu (schválně uvádím velký prohřešek), tak když půjdu v riflích do národního, tak mi v 99% případů taky nikdo nic neřekne Stejně, jako když si vezmu, k hnědým botám čený pásek, tak mi taky nikdo nic neřekne. Jestli to vypadá dobře nebo ne se můžeme hádat týden. (za mě to vypadá hrozně ) Ad. Ivan a renek11 Fenixy na titanu IMHO v dnešní době, kdy se nosí k obleku i tenisky, tak oblek unesou, ale třeba u mě je to věc která mě trkne na první dobrou a k obleku se nehodí a nevzal bych si to. Kámoš má AW v nerezu na nerez náramku a to vypadá výrazně lépe, nicméně AW ultra už je za mě k formálnějšímu oblečení nic moc. Kdybychom to vzali ad absurdum z dnešního pohledu, tak by si člověk neměl vzít k obleku ani potápky na oceli
  7. McMac

    GARMIN Fenix 8

    Tak jsem zvedav, jestli uz to jde. Co jsem mel Fenix 6, tak tam byl budik naprosto oddelen od telefonu (iPhone). Prave tyto veci jsem pak pri prechodu na AW pocitil nejvic - ta provazanost telefon-hodinky. Garmin mi obecne vzato prijde, ze umi provazat jen neco a jeste k tomu omezene (zobrazi, ze nekdo vola nebo napise...). Ale postupem casu zjistuju, ze mi to staci Snad se ozve nekdo s F8, ja myslim, ze pokud nebude nejaka appka, co umi jako F8, tak telefon, tak si budes muset zvyknout na buzeni jednim co druhym.
  8. Zobrazit více  
    1. Zobrazit předchozí komentář  4 další
    2. Cyber

      Cyber

      Škoda že tam není víc diamantů. Jinak mocinky pěkný.

    3. PetrSefl

      PetrSefl

      Ideál od Trumpa, pro Trumpa… nabubřelý kýč od pohádkáře.. jako jeho úprava Lincolnu v minulosti a všechno, v čem měl prsty.. možná kromě Trump tower, který už je součást NY.. Jinak je nevkus jeho druhé jméno..

      https://www.autoweek.com/car-life/but-wait-theres-more/a1812711/when-donald-trump-and-cadillac-joined-forces-build-most-opulent-limo-ever/

      Vypadá to jako hodinky od Vietnamce.. Co čekat od člověka s jeho účesem a šatníkem (mimo to formální)..

    4. matejcaha

      matejcaha

      Limitovanou edici s turbickama a s nejakym venovanim bych pochopil. Co nechapu jsou ty Invicty za 500 s napisem Trump 😬

  9. Ahoj, narazil jsme na toto: https://hodinkovasklicka.cz/63-safirova Vypadaji, ze maji snad vsechny mozny druhy. Chapu, ze tohle je cesta rychlejsi, ale IMHO vyrazne rizikovejsi. Sklo nemusi sedet, muze vypadnout a pak zaruka - kdyz se neco stane, tak se budes hadat s hodinarem, zda je to chyba prace ci materialu cos donesl. To sklo se taky musi pretesnit. (tedy dalsi mozna komplikace). Jinak klasika servis - Onyx a spol(i onyx ma svuj web na sklicka primo), ale to asi vis M.
  10. Ja se přidávám s prosbou, aby něco sdělil. Zrovna v tomto vlákně mě přijde, že jsme se všichni víceméně dost shodli
  11. Jasne, me jde o to na co se zamerit a co v principu tankovat - za me v podstate cokoliv v kategorii N98 (i ONO ma snad ETBE v N98). Jinak pro konkretni tankovani je jedinym zdrojem nakladni list - o tom se vubec nepru a souhlasim.
  12. To je to o cem jsem psal neprimo ja. Verva je E10, ale ne protoze tam je vice lihu nez v E5. Ve Svete motoru (20/2023) pisou, ze Verva je v kategorii E10, protoze pridali vice bioslozky, ale ve forme ETBE. E10 neznamena jen vyssi podil lihu, ale je tam vice kriterii. Viz napr. zde: https://www.auto.cz/velky-test-stooktanovych-benzinu-vadi-kdyz-je-verva-e10-148709 “Právě proto je i obsah kyslíku limitován normou ČSN EN 228 pro jakost automobilových benzinů, která u kategorie E5 povoluje 2,7, u E10 pak 3,7 %. Tedy Verva 100 přestoupila do kategorie E10 právě kvůli vyššímu podílu kyslíku v látce na zvýšení oktanového čísla, zároveň však výrobce neměl žádný důvod vymýšlet něco jiného, protože dříve či později by jej ke stejnému kroku stejně donutily požadavky na snižování emisí CO2.”
  13. To jo, ale zase radsi vezmu Vervu 100, ktera je E10 s ETBE nez E5 s lihem. Ale myslim, ze si rozumime. Jeste lze vzit na MOL Natural 102+ za 95Kc za litr Ad znaceni - ona norma nic vyssiho nez 98 nezna, takze je to pak vse marketing. Svet motoru nedavno 100 oktany srovnaval a rozdily byly tak male, ze neslo urcit viteze. Meli tam pro zajimavost jeste Natural 95 a vysledky co se vykonu atd tyce byly v podstate srovnatelne s temi Nat. 100. Takze realny prinos je jen ve skladovatelnosti, lepsich startu apod.
  14. Ja jsem k tomuto nacetl dost a s jistotou Ti na tohle nikdo neodpovi. Ideal je cerpat cisty Natural, ale tech je strasne malo a blbe se to zjistuje. Kdyz ten nesezenes tak pak jine premiove Naturaly 100. A to jeste idealne, kde se ten benzin aspon trochu toci EDIT: odeslali jsme stejne s DaryVanHorne, reaguji na prispevek vyse.
  15. Ahoj všem, přijde mi, že se tu míchají 2 věci: vodnatění benzinu a zasírání biosložkou. Ad vodnatění - N95 (ať už E5 nebo E10) obsahuje líh = vodnatí. Snad všechny benziny typu Natural 100 ať E5 nebo E10 (Orlen-Benzina, OMV, Shell atd.) líh neobsahují, protože biosložku obsahují ve formě ETBE, která s vodou mísitelná není. Tedy skladování N100 je ok. Ad. zasírání bisložkou - i ETBE je biosložka, byť lepší, tedy v případě, že se s autem jezdí málo a zvláště pokud se při vývoji s ní nepočítalo (viz. starší vozy, co má třeba pan Chlad) tak se palivové rozvody (nádrž, čerpadlo, hadičky, karburátory atd.) tím zaserou. Jediný, kdo prodává u nás benzin úplně bez biosložky je EuroOil, ale jen na pár čerpačkách v ČR (musí se ověřit přes jejich appku nebo na místě...) Např. diesel bez biosložky má EuroOil všude.
×
×
  • Vytvořit...