-
Posts
1,528 -
Joined
-
Last visited
gunman's Achievements
Megazávislák (7/8)
257
Reputation
-
Končí nám fixace na hypotéce a banka nabídla úrok na 3 roky 4,39%. Koukal jsem jinde a asi to moc lepší nebude.
-
Pokud to bude pokračovat tímto tempem, tak verze Sniper bude hotová s obchvatem našeho města - 2045.To už mi seberou papíry a kolik je hodin budu tušit jen podle toho, jak mi budou měnit plínu a hodinky mi budou fakt ukradené.
-
Dnes jsme se vraceli kolem 14:30 po D11 domů a najednou vidím v připojovacím pruhu před náma Trabanta. Říkám ženě, hele Trabant, co tady dělá. Jenže Trabant, než jsme k němu dojeli, zrychlil a začal předjíždět auta před náma. Bylo to naše první auto a víme jak jezdilo nebo spíš nejezdilo, tak oba koukáme, jak bere další a další auta a začínáme se smát. Bylo jasný, že si ho musíme prohlídnout, takže zrychluju a po pravdě jsme ho předjížděli ve 170km/h. Za volantem kluk tak 30, žena mu ukázala palec nahoru, tak protroubil a držel se nás kus cesty, tachometrově 150-160. Na první pohled běžnej Traboš v kombíku, bílo-smetanově-neurčité barvy.
-
Mi to přijde fakt pěkný a mít takový prostor a odvahu, tak si nechám klidně postavit něco podobnýho. Až bude hotovej i venek, tak si z toho Cegyho baráku sednem na prdel. Víme kulový, jakým stylem žije. Strávil jsem víkend v bytě ve Vanguard loftu, pro někoho naprosto šílenej prostor, ale dovedu si tam představit bydlet, i když ty jejich reklamy s buznama a podivínama mi taky nesedí. A to bydlím v běžným baráku na vesnici.
-
Neskutečně líné bych rozhodně neřekl, ale nemám srovnání se silnými vozy. Tohle má 72 koní, z 0-100 za 13 vteřin, pod plynem se to táhne. Netočím to moc a víc jak 100km/h jsem s tím taky nejel.
-
-
Budu si to muset naštudovat. Před měsícem jsem prodával pistoli cizímu chlapovi na parkovišti u Penny, ukázal mi zbroják, povolení, já jemu to samé a průkaz zbraně. Teď, kdo nemá přístup do CRZu, tak si to ověří jak?
-
Já jsem v tom fakt nevinně. V 8. třídě jsem chodil se psem na cvičák a na vánočním večírku jsem zjistil, že jsem ve Svazarmu a dostal jsem diplom za přínos k budování obrany státu
-
Koupeno zde veteraninatruc.cz/bazarove-auta/2435/triumph-spitfire-1500-1977-2D vyřídili všechny papíry a dovezli letos 9.5. před barák. Auto má novou technickou, veteránskou testaci, teoreticky na 5 let klid. Před koupí jsem to byl prohlédnout a projet, věděl jsem o nefunkčním pásu řidiče a ohnuté a neúplné liště na uchycení stahovací střechy. Pás jsem koupil nový, lištu opravil doma. Rezerva v kufru vypadala dobře, ale byla v ní díra, takže koupena nová pneu, rezerva má jiné uchycení než stávající kola na autě, takže vozím navíc šrouby a klíč. Brzdové destičky jsou na hraně, než jsem sehnal nové, tak mi kluci na zkušebně nalisovali několik závodních sad. Měnit to budu po sezoně, stejně tak olej, kterej z auta kape. Nijak výrazně, ale v zimě to budu řešit. Chlazení motoru při venkovních teplotách 30+ mi dělalo starosti, když se stálo v koloně, ručička lezla do maxima, za jízdy to uchladilo. V zimě to vypustím a vyměním. Otevírání levých dveří funguje jen zvenku, v zimě se na to podívám. Při druhé jízdě s povolila řadící páka, ne že by nešlo řadit, ale muselo se hledat. Doma jsem to odstrojil a byl vysunutý kolík asi pr. 6mm, který držel horní část páky se spodkem - dorazil jsem ho a zajistil a je klid. Pedály jsou dost blízko u sebe, ale i s mojí botu 48 se to dá. Mám 193cm a 95kg, takže musel jsem si najít polohu, jak se tam usadit, ale sedí se mi v tom příjemně. Benzín do toho leju 100 plus náhradu olova, spotřebu nesleduju. Řízení je vpravo, bylo to o dost levnější a je to náš první veterán na ježdění. Blbě z toho vidím, když najíždím na kruháč a když se poštěstí předjíždět, musí taky koukat spolujezdec. Letos jsme najeli 800km, nejdelší štreka 100 za den, jinak výlety kafe, zmrzka, nákup starého vína a plesnivého sýra. Jednou jsme s tím byli na srazu veteránů v Hradci, ale do týhle komunity asi úplně nezapadnu. Žena měla důvod pro to, koupit si nové šaty, klobouky, šály, brýle, já dostal bekovku a Raybany, prostě ve stylu. V autě není rádio, koupili jsme tenhle reprák, vypadá dobově a přesně pasuje do díry na rádio, frčí z toho hity ze sedmdesátek www.mironet.cz/marshall-emberton-iii-cernomedena-bezdratovy-reproduktor-bluetooth-53-ip67+dp728563/?utm_source=bing&utm_medium=cpc&utm_id=522471373&msclkid=eb7a07f4ad5b125f4e786f01712997ef&utm_campaign=CZ%20%7C%20PLA%20%7C%20PC%20Komponenty&utm_term=4586406603262545&utm_content=Základní%20desky Výhodou je, že to je poměrně rozšířený auto a na youtube k tomu je spousta videí. Chat GPT mi našel pdf manuál a katalog dílů o asi 500 stránkách. Takže asi tak.
-
-
Švagr na Promě začínal, ale to je možná 20 let zpátky, firma česká, ale výrobky Čína. Na hobby do garáže to bylo OK, ale v té době třeba soustruhy měly křivý lože, nožové hlavy se musely taky přerovnávat. Tehdy bylo lepší koupit nějakou starou klasiku Tos třeba. Po téhle kategorii strojů jsem se dlouho nedíval, netušil jsem, že ještě fungujou.
-
Proto máme tu sirénu, jednou jsem tam dva chytil a už bych to nechtěl zažít
-
Máme v práci dost hlasitou vnitřní sirénu, když narušitele chytne čidlo, nedá se vevnitř skoro vydržet. Ale občas to zkusí. Nám to volá na mobil, já tam dojedu tak do 7 minut, agentura nabízela 25.
-
Na takovouhle akci bych asi poprosil někoho z rodiny nebo kamaráda. V mobilu mám Bolt, ale ten bych na přesné doručení nedoporučil, v Praze nás nevzal, že nás neviděl, pak dojezd ze 2 minut na 20 a jednou přijel řidič na koksu a byla to jedna z jeho posledních jízd.
