Přejít na obsah

Maro

Členové_50
  • Příspěvky

    1 310
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    1

Maro naposledy vyhrál 21. února

Maro má nejvíce líbivý obsah

2 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Maro's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

185

Popularita

  1. A ty bys to nazval jinak? Tenhle popis sedí, jak prdel na hrnec.
  2. Tak tím pádem se ale muzeme shodnout, ze WLTP je relevantní metrika, a tohle je bullshit
  3. Jak jsem tady kdysi psal, nemel jsem po Norskych fjordech problém jezdit za WLTP s Q5etronem. Ono to je v podstate nakonec jedno, proste si musis upravit očekávání podle toho, kde a jezdíš, s i30 mam wltp 5.0 a dlouhodobou měřenou 6.8 to je 36% rozdíl a nemam pocit ze me oklamali. Edit: ten bych mozna mel, kdybych ho koupil podle zdejší rady nekoho nejmenovaného, ze to je auto za 400 ktere ujede 1000 km na nádrž a jeho provoz vyjde levněji než ev. Nedívám se žádným konkrétním směrem;-)
  4. No předpokládám, ze u MHEV Outlanderu ktery ma Safi se doctes spotrebu 2l, ktere se ani zdaleka nebude blizit, a spotreba oleje na úrovni 1l na 1000km ma každé auto jako "normální" v manuálu, takze těžko by ti to vyreklamovali. Nemluvě o tom, ze u japoncu si u takove spotřeby oleje muzes gratulovat.
  5. Mrkni se do manuálu ke svému vozu, myslim, ze budeš nepříjemné prekvapen.
  6. Tak ted pujde hlavně o to nenechat se vydat. Pak se otevřou stavidla podle me, doufat, ze se bude krotit je spise zbozne přání, ale rad bych se pletl. Příští rok se obrovský schodek svede na Fialu, pro to si uz pripravujou půdu. Motorky ted maji rok na to, aby Borjovi upravili uhradovou vyhlášku a z prdele zahajzlovaly nejake ekologické věci. Pak připraví nějaký další šílený rozpočet a motorky budou v klestich, pokud budou mít uhradovou vyhlášku, tak začnou picovat, pokud ne, jeste oliznou Andělu koule. Toho pnutí využije Kuba a zaleze Andymu tak hluboko do prdele, ze i Tomio se bude stydět.
  7. Čekal jsem kdo to tady hodí a nejsem uplne překvapený. Jasne, ted to klapne... clovek, ktery privedl ODS pod 8 procent a ani jako leader nebyl zvolen... ale jo, tentokrát to určitě klapne, urcite to bude uplne jiné... dalsi mototrikolora. @kuncák7 jenom pro jistotu, ani toto nebude cesta, věř mi zase bys byl zklamaný.
  8. @marty87 protože je podle mě rozdíl, pokud si postavíš vlastní fabriku jako Triumph, nebo kupujes hotové díly jako BMW. Jedno bych si koupil, druhé ne. Apple bych do toho netahal, protoze to, co říkáš ty, nevadí jenom jejich majitelům a jsme zpátky u te zpětné racionalizace činy, ktere jsem se tady vysmival a vlastně potvrzuje to, co jsem psal, že čeká i motorky. Pohlížet treba na Benelli jako na Apple je úsměvné. U BMW je to asi vic na místě, no přesto tvrdím, že čímkoliv, co nema boxer, nema smysl se zabývat. Ale jak jsem psal výše, klidne je pravděpodobné, ze většině to nevadí, lidi to zatím kupujou, neni teda asi důvod pro Číňana to nezkusit naprimo s Voge a myslim si, ze (bohuzel) uspeje. Navíc spotřební elektronika je přece jenom neco jiného a Čína tam je dost na výši.
  9. Mas pravdu v te emoci, ale nemáš podle me pravdu v tom, jak to funguje. Na to znam moc devadesatkovych členů Bandit Pico a jiných obskurnich "MC" spolku, kteri jsou na tyhle hujdy nalezite hrdí a exot jsem naopak ja. Cena je důležitější, než pribeh a emoce, tihle lidi maji neuvěřitelnou schopnost zpetne racinalizace, první se kupuje a pak se hledá pribeh. Nemám na to data, ale neni náhoda, ze mezi motorkářema těchhle oddílu je enormni množství lidi ne uplne úspěšných v životě s ne zrovna znacnym kapitalem. Triumphy si kupujou "Prazaci" oni maji "poctivé japonske železo" na ktere jsou náležitě hrdí (co na tom, ze ho maji proto, ze nic lepšího si nemohli dovolit, proste aby se cítili sami se sebou lip, tak musí v hlavě z te motorky udělat to, co je vlastně to nejlepsi možné a ze to maji ne proto, ze to bylo levné, ale proto, ze to je superiorni stroj). A tihle lidi nekupujou pribeh dvou kluků, co stavěli motorku v garáži, tihle lidi by ji asi chtěli, ale muzou su dovolit max Royal star a tak si k tomu připraví historku, nakonec si nad tu postel povesi tu Yamahu a vysvetli ti, ze jsi kokot, kdyz jsi dal 3x tolik za HD s polovicnim vykonem. A pokud maji vic peněz, koupí si novodobou jawu a postaví si nad tim pribeh o patriotismu jakkoliv je to absurdni. Na konci dne jsou motorky, jako hodinky. Zbytna vec, kterou řeší pár lidí a jsou schopni za ně utrácet statisíce, většina lidi je nenosí, a ti, co je maji, maji nejakou módní značku a radost z toho, kdyz všem v rodine dovezli fejky z turecká za setinu ceny a v jejich svete jsi za kokota ty s roládama. A dám ruku do ohně za to, ze takových je více než nas. A v tomhle kontextu je podle me CF moto nebo Benelli na úrovni Steinhartu, coz je jeste furt půl bídy, i kdyz na ruku bych si to nedal, ale podívej se, kolik lidi je i tady nosí a jak jsou "cenene".
  10. Já jsem k tomu vývoji skeptický. K vyjmenovanym značkami bych podotkl, ze KTM je taky Čína a Triumph se dělá v Asii ale ve vlastní továrně, to je za me OK. Japoncum to trvalo 10 let from zero to hero, neni uplne důvod, aby to cinani meli jinak. Staví na západním knowhow, stejne jako Japonci tehdy, navic maji jeste vyhodu, ze velkou cast uz realne vyrábějí, nemusi jenom kopirovat. Takze základ mají, jedině, co je muze zastavit je, ze lidi přestanou jezdit na motorkách. Absence ikonickych modelu je jenom otazka času (viz treba Royal Enfield) Na Číňanech budou jezdit ti stejní lidi, co v devadesátých jezdili na Banditech. Většině lidi proste Číňan vadí do doby, než mu manželka zakáže vyhazovat prachy za motorku. A stejne jako v devadesátých pujde po minimální ceně a udělá si z toho symbol své svobody. Schválně, kolik lidi na konci 90. let jezdilo na banditech a kolik treba na Guzzi triumphech nebo Ducati. kolik lidi melo Virago a kolik HD nebo aspon na Rocketu? Tady to nakonec bude stejná písnička, obzvlášť kdyz evropské značky budou chtít za své cinske motorky evropské ceny. KTM to zkusilo přes cinske ceny a neklaplo to, BMW to čeká taky (a ceny malých GS uz tam pomalu směřujou), ostatně CF Moto ma skoro dvojnásobek registraci oproti BMW, takze trend je (bohuzel) jasný.
  11. Cinan ten motor pro BMW vyrabi tak je asi celkem očekávané, ze si kolem toho zkopcil i zbytek motorky. Ale myslim, ze BMW o tom vědělo, proto je ta motorka nastavena o něco hůř. poučen vývojem KTM bych čekal, ze bude Němec opatrnější, ale je taky dost možné, že nemel na výběr. Kdyby mu cinani stopli motory a skútry, tak by to mohli rovnou zabalit, takze na to asi museli přistoupit. Edit: ja bych do toho ale se přiznám nešel. Kdyz uz bych fakt zvažoval Číňana, koupil bych za stejne prachy adventure 790 bud le to podle me po vsech směrech lepsi motorka, protože to porad aspon navrhovali evropani.
  12. Já přemýšlel, jestli neprodat google a nakoupit nvdii co bych zitra po výsledcích pustil a dal to zpátky do Googlu. Ale přijde mi to příliš vysponovane a taky si jako absolutní zacatecnik nevěřím. Protoze kdyby to byl dobry nápad, udelal by to přece dávno kazdy a uz by to tu nekdo psal takze jsem se na to raději vykašlal
  13. Jestli je to jenom kvůli virtuální kartě, tak bych asi neprechazel a řešil to tim revolutem.
  14. Tak ono je to v podstate f900gs ne? Ten motor bude stejný jenom jinak vyladeny a zbytek těžko rict. Já bych do toho nešel, ale je to pro me spis morální problematiku nez ze by to byla špatná motorka.
×
×
  • Vytvořit...