abraka111
Členové_50-
Příspěvky
133 -
Registrace
-
Přítomen
abraka111's Achievements
Učedník (4/8)
15
Popularita
-
Dnes je vyznamne vyroci, spojene s motivem techto hodinek. Tak proc si je nenasadit i dnes na zapesti
-
-
Nebylo to mysleno, ze to je vyhodna koupe. Drzel jsem se nazvu tematu co je kde na prodej a za kolik. Ano, cena v librach atd. Jen jsem to poslal pro porovnani s nasimi cenami v obchode. Jestli mame/nemame u nas prestrelene ceny vuci napr. Britanii
-
Můj život s PHEV a další racionální diskuse o EL autech
abraka111 odpověděl na téma v Ostatní diskuse a zábava
Já mít elektromobil, určitě bych trpěl oficiální diagnózou: dojezdová úzkost. Tuto diagnózu prý jako první definovali před lety v Norsku. Ale abych neplácal do větru, jako elektromobilového laika by mě zajímala jedna věc. Nemají dnešní elektromobily "vlastnost", že by se mohla dobíjet navzájem mezi sebou? Něco jako power banka jeden pro druhého? Prostě někdo by viděl na silnici, parkovišti vybitého kolegu v nouzi, zastavil by u něj, propojili by si auta a vyměnili by si nezbytné množství energie pro dojezd k nabíječce navzájem? Analogicky něco jako v dávných dobách, člověk stojící vedle auta s prázdnou bandaskou v ruce a stopoval ostatní řidiče. V tomto případě by nepotřebovali žádnou hadičku na přečerpání paliva. Stačily by kabely -
Pro ilustraci, nedělní, výlohové ceny Tudorů. Jeden rychlocvak z ulice v Londýně. Snažil jsem se o lepší fotku, ale to sklo ve výloze zřejmě nemělo antireflex edit: obrázek je zkomprimovaný, ceny nejsou dobře čitelné, za to se omlouvám. Neumím odstranit příspěvek.
-
Posláno. Pevně věřím, že se nasbírá dost i na "upgrade" a další příslušenství Držím palce!
-
Nevím, odkud mám tento krásný obrázek, proto se omlouvám, že není ozdrojován. Jsou na něm přehledně znázorněny různé styly rumů a lokality. Historicky to rozdělení vychází převážně dle namořních velmocí z dob dávno minulých a jejich bývalých kolonií. Možná pomůže obrázek si uložit a následně otevřít mimo a víc vyzoomovat. Na zdraví všem. Ať už pijí rum, rhum nebo ron
-
LPG se prepina az u zahrateho motoru, resp. dle teploty vody. Nastudeno a vsechny starty cuca benzin. Vetsi uspora je u starsich neprimovstrikovych motoru plus je levnejsi instalace. Primaz se da take doinstalovat. U primovstrikovych motoru je drazsi instalace a temer porad, i pri lpg rezimu se privstrikuje benzin, takze mensi uspora. Ne vsechny motory jsou vhodne pro prestavbu. U CNG auto startuje rovnou na plyn. Ale to je neco jineho. Z ekonomickeho hlediska je nejlepsi koupit auto jiz s prestavbou. Ale tam je riziko zfusovane a poddimenzovane instalace. Co si pamatuji, tak snad i dnes se prodavaji nove Dacie s LPG primo z vyroby. Kdysi take snad KIA a Subaru. Nevyhodou mimo servis, dvojite emise atd je umisteni nadrze. Casto na ukor zavazadelniku, mista pro rezervu apod. U jeteho auta se musi pocitat na vymluvy pri jakekoli oprave, servise. Plus pokud zastavbu instaloval nejaky umetel, tak muze zkomplikovat pristup k hodne tradicnim autokomponentum.
-
Tyto Skyhawky-Blue Angels mám od roku 2008. Mají na sobě hodně šrámů, ale pořád vypadají slušně. Dlouho jsem je nosil jako jediné hodinky v režimu H24. Splňovaly vše, co jsem od hodinek/chronografu očekával. K dokonalosti mi tehdy chybělo radiocontrolled a osvětlení displeje. Pozdější modely tyto fičůry myslím měly. Baterka je původní, více než 16 let stará. Když nechám hodinky nabíjet přímo na ostrém sluníčku, nabije se na 3 čárky ze 4. Do plna to už nejde. Zasloužily by si servis, nové sklíčko, baterku, vyčistit vnitřek, pár věci se hůř ovládá. Souvisí to s ovládáním hlavního menu skrz korunku. Asi jsou tlačítka a korunka jen zaneseny nečistotami. Jinak samotná strojovna s baterkou pořád funguje. Shrnutí: pohonu Eco-Drive se člověk vůbec nemusí bát
-
- 869 odpovědí
-
- Alpina watches
- alpina
-
(a 2 další)
Označen s:
-
Rád bych se s vámi podělil o moji poslední zkušenost z letiště Praha, při cestě k moři. Jak je tomu již x let pravidlem, přibalil jsem si na dovolenou nějaké doutníky, doutníčky včetně příslušenství. Tento komentář bych možná ani nepsal, ale stejný postup mi procházel opakovaně. Jedná se o odbavení nebezpečných věcí. Ano, jde o zapalovače. Vše jsem si zabalil do velké cestovní tašky, která jde dolu do nákladového prostoru, jako odbavené zavazadlo. Vše proběhlo normálně. Check-in, pasová kontrola, bezpečnostní kontrola u gatu (non schengen, T1). Vše šlo hladce. Až při nástupu do letadla, v gatu, mi při předložení letenky a pasu bylo sděleno, že mám nějaký problém s odbaveným zavazadlem. Prý tam mám nějakou power banku. Všechny tyto věci nosím dle pokynů v příručním zavazadle povídám. To musí být nějaké nedorozumění. Naštěstí, moje zavazadlo mě čeká u RTG u kontroly, blízko nástupu, a že se tam mám zastavit. Vrátil jsem se k pracovníkům kontroly. Ptám se o co jde, že power banky a podobné věci v kufru nemám. Hned jsem si všiml chybějící zámek. Bylo mi řečeno, že musela být provedena kontrola, uvnitř mám protokol včetně přestřihnutého zámku. Zeptali se mě, jestli tam nevezu něco nebezpečného. V tu chvíli mi to došlo a povídám, že tam mám doutníky a příslušenství, včetně zapalovačů. Byl jsem vyzván, ať to vyndám. I mně poradili, kde přesně mám v kufru hledat Tak jsem vysypal 3 zapalovače. Po kontrole mi řekli, že obyčejný plynový je ok, ale ty turbo zapalovače jsou zakázané pro přepravu. Jak v odbaveném, tak i příručním zavazadle. Pokud se jich vzdám, tak můžu pokračovat a zavazadlo poletí se mnou. Informoval jsem je, že mého oblíbeného xikaru a colibriho se nevzdám, že to není úplně levná věc a jestli existuje nějaké řešení. Na řěšení jsme přišli. Pokud by byly zapalovače prázdné, mohu s nimi odletět. Ani nevím jak, podařilo se mi velmi rychle vypustit plyn, než bys řekl švec. Než stačili říct, že se to tam nesmi, že to bude smrdět a pod. Po zkoušce, že si s těmi zapalovači ani neštěknu, že je již vše v pořádku, a že moje zavazadlo se stihne naložit do mého letadla, jsem je hodil do příruční tašky a utíkal jako poslední do letadla. To, že jsme nakonec trčeli na zemi v zavřeném letadle více než hodinu od plánovaného času odletu, to patří toto léto k rutině Jen pro upřesnění, komunikace s pracovníky probíhala slušně a v klidu na obou dvou stranách. Koukám na to, že to mám nějaké dlouhé. Chtěl jsem jenom napsat, že do teď jsem cestoval s turbo zapalovači bez problémů a i proto mě překvapilo, když to tentokrát bylo jinak. Asi tuším správně, že na seznamu zakázaných předmětů turbo zapalovače nebudou od této sezóny. Takže jsem měl x let štěstí. Jak to máte ostatní? Cestujete s plnými "turbo" zapalovači? A jak je převážíte?...tušíte správně, že v hotelovém obchůdku plyn do zapalovačů neměli a že jsem si úplně v pohodě vystačil s jednorázovými, koupenými tamtéž. Chladný kouř všem přeji.
-
Hodinky na každodenní nošení v rozmezí 30-40 tisíc
abraka111 odpověděl na téma v Poraďte s koupí / výběrem
Ja jsem si vybral univerzaly pro denni noseni u Alpiny. Mrkni na kolekci Alpiner 4 Automatic. Maji vetsi i mensi. Ruzne barvy cifru (zeleny, modry, sedy).
