Přejít na obsah

abraka111

Členové_50
  • Příspěvky

    126
  • Registrace

  • Přítomen

1 sledující

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    Praha

Návštěvy profilu

3 164 zobrazení profilu

abraka111's Achievements

Učedník

Učedník (4/8)

5

Popularita

  1. Posláno. Pevně věřím, že se nasbírá dost i na "upgrade" a další příslušenství Držím palce!
  2. Nevím, odkud mám tento krásný obrázek, proto se omlouvám, že není ozdrojován. Jsou na něm přehledně znázorněny různé styly rumů a lokality. Historicky to rozdělení vychází převážně dle namořních velmocí z dob dávno minulých a jejich bývalých kolonií. Možná pomůže obrázek si uložit a následně otevřít mimo a víc vyzoomovat. Na zdraví všem. Ať už pijí rum, rhum nebo ron
  3. LPG se prepina az u zahrateho motoru, resp. dle teploty vody. Nastudeno a vsechny starty cuca benzin. Vetsi uspora je u starsich neprimovstrikovych motoru plus je levnejsi instalace. Primaz se da take doinstalovat. U primovstrikovych motoru je drazsi instalace a temer porad, i pri lpg rezimu se privstrikuje benzin, takze mensi uspora. Ne vsechny motory jsou vhodne pro prestavbu. U CNG auto startuje rovnou na plyn. Ale to je neco jineho. Z ekonomickeho hlediska je nejlepsi koupit auto jiz s prestavbou. Ale tam je riziko zfusovane a poddimenzovane instalace. Co si pamatuji, tak snad i dnes se prodavaji nove Dacie s LPG primo z vyroby. Kdysi take snad KIA a Subaru. Nevyhodou mimo servis, dvojite emise atd je umisteni nadrze. Casto na ukor zavazadelniku, mista pro rezervu apod. U jeteho auta se musi pocitat na vymluvy pri jakekoli oprave, servise. Plus pokud zastavbu instaloval nejaky umetel, tak muze zkomplikovat pristup k hodne tradicnim autokomponentum.
  4. abraka111

    Citizen na ruce...

    Tyto Skyhawky-Blue Angels mám od roku 2008. Mají na sobě hodně šrámů, ale pořád vypadají slušně. Dlouho jsem je nosil jako jediné hodinky v režimu H24. Splňovaly vše, co jsem od hodinek/chronografu očekával. K dokonalosti mi tehdy chybělo radiocontrolled a osvětlení displeje. Pozdější modely tyto fičůry myslím měly. Baterka je původní, více než 16 let stará. Když nechám hodinky nabíjet přímo na ostrém sluníčku, nabije se na 3 čárky ze 4. Do plna to už nejde. Zasloužily by si servis, nové sklíčko, baterku, vyčistit vnitřek, pár věci se hůř ovládá. Souvisí to s ovládáním hlavního menu skrz korunku. Asi jsou tlačítka a korunka jen zaneseny nečistotami. Jinak samotná strojovna s baterkou pořád funguje. Shrnutí: pohonu Eco-Drive se člověk vůbec nemusí bát
  5. Rád bych se s vámi podělil o moji poslední zkušenost z letiště Praha, při cestě k moři. Jak je tomu již x let pravidlem, přibalil jsem si na dovolenou nějaké doutníky, doutníčky včetně příslušenství. Tento komentář bych možná ani nepsal, ale stejný postup mi procházel opakovaně. Jedná se o odbavení nebezpečných věcí. Ano, jde o zapalovače. Vše jsem si zabalil do velké cestovní tašky, která jde dolu do nákladového prostoru, jako odbavené zavazadlo. Vše proběhlo normálně. Check-in, pasová kontrola, bezpečnostní kontrola u gatu (non schengen, T1). Vše šlo hladce. Až při nástupu do letadla, v gatu, mi při předložení letenky a pasu bylo sděleno, že mám nějaký problém s odbaveným zavazadlem. Prý tam mám nějakou power banku. Všechny tyto věci nosím dle pokynů v příručním zavazadle povídám. To musí být nějaké nedorozumění. Naštěstí, moje zavazadlo mě čeká u RTG u kontroly, blízko nástupu, a že se tam mám zastavit. Vrátil jsem se k pracovníkům kontroly. Ptám se o co jde, že power banky a podobné věci v kufru nemám. Hned jsem si všiml chybějící zámek. Bylo mi řečeno, že musela být provedena kontrola, uvnitř mám protokol včetně přestřihnutého zámku. Zeptali se mě, jestli tam nevezu něco nebezpečného. V tu chvíli mi to došlo a povídám, že tam mám doutníky a příslušenství, včetně zapalovačů. Byl jsem vyzván, ať to vyndám. I mně poradili, kde přesně mám v kufru hledat Tak jsem vysypal 3 zapalovače. Po kontrole mi řekli, že obyčejný plynový je ok, ale ty turbo zapalovače jsou zakázané pro přepravu. Jak v odbaveném, tak i příručním zavazadle. Pokud se jich vzdám, tak můžu pokračovat a zavazadlo poletí se mnou. Informoval jsem je, že mého oblíbeného xikaru a colibriho se nevzdám, že to není úplně levná věc a jestli existuje nějaké řešení. Na řěšení jsme přišli. Pokud by byly zapalovače prázdné, mohu s nimi odletět. Ani nevím jak, podařilo se mi velmi rychle vypustit plyn, než bys řekl švec. Než stačili říct, že se to tam nesmi, že to bude smrdět a pod. Po zkoušce, že si s těmi zapalovači ani neštěknu, že je již vše v pořádku, a že moje zavazadlo se stihne naložit do mého letadla, jsem je hodil do příruční tašky a utíkal jako poslední do letadla. To, že jsme nakonec trčeli na zemi v zavřeném letadle více než hodinu od plánovaného času odletu, to patří toto léto k rutině Jen pro upřesnění, komunikace s pracovníky probíhala slušně a v klidu na obou dvou stranách. Koukám na to, že to mám nějaké dlouhé. Chtěl jsem jenom napsat, že do teď jsem cestoval s turbo zapalovači bez problémů a i proto mě překvapilo, když to tentokrát bylo jinak. Asi tuším správně, že na seznamu zakázaných předmětů turbo zapalovače nebudou od této sezóny. Takže jsem měl x let štěstí. Jak to máte ostatní? Cestujete s plnými "turbo" zapalovači? A jak je převážíte?...tušíte správně, že v hotelovém obchůdku plyn do zapalovačů neměli a že jsem si úplně v pohodě vystačil s jednorázovými, koupenými tamtéž. Chladný kouř všem přeji.
  6. Ja jsem si vybral univerzaly pro denni noseni u Alpiny. Mrkni na kolekci Alpiner 4 Automatic. Maji vetsi i mensi. Ruzne barvy cifru (zeleny, modry, sedy).
  7. abraka111

    Ukaž své Alpiny

    Zelené versus modré. Alpiner 4 versus Startimer Pilot Big Date. Automatic versus quartz.
  8. abraka111

    Ukaž své Alpiny

    Tak jsem si jednoho dne šel do prodejny pro předem vybrané Longines Conquest s černým cifrem. Jenže naživo nepřeskočila jiskra jakou jsem očekával. Domů jsem ale neodcházel s prázdnou. Ve vitríně na mě pokukovaly tyhle zelené Alpiny. Tady to zajiskřilo okamžitě. Neváhal jsem a mám doma krásné univerzály.
  9. Díky pánové. Půjdu do toho. Až teď jsem si při zvětšení obrázků všiml, že to má vlastní osičky. V českých luzích a hájích mi net nic neukázal. Doufám, že to, co jsem našel v zahraničí, je originál, např. zde: https://www.horloge.nl/bulova-lunar-pilot-zwarte-textielen-band-8961562-b-bk-velc.htm
  10. Zdravim vas kolegove. Rad bych se zeptal, jestli je mozne u verze s tahem prehazovat na velcro. Chtel bych ho prikoupit, nebylo to soucasti baleni. Ale nejdrive zjistuji, jestli je tato kombinace kompatibilni. Pokud staci jen prikoupit zakrivene stezejky, muzete mi doporucit, kde je sezenu? Hodinky jsem porizoval jako darek, velmi se libily. Jsou neprehlednutelne i na vetsim zapesti. Kvituje se, ze to jsou hodinky s pribehem, bezudrzbovost ve smyslu zadneho natahovani/vrteni, citelny cifernik, datumovka a famozni presnost. K dokonalosti chybi jen vetsi WR a byly by to naproste universaly. Zkratka, mam radost, ze delaji radost a libi se. Diky za rady a zkusenosti.
  11. abraka111

    Sraz DSPBCh

    Ctvrtek Etrafika 1. bob 2. ondra80 3. Andrew 4. Bert 5. abraka111
  12. Tak ted uz jenom staci zmenit avatara na (pokud si dobre pamatuju) Logik ne?
×
×
  • Vytvořit...