Přejít na obsah

EasyDaviD

Členové
  • Příspěvky

    30
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

1 331 zobrazení profilu

EasyDaviD's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

0

Popularita

  1. Nj, zase ten TimeStore
  2. EasyDaviD

    Citizen Eco-Drive

    Presne na to som sa pýtal predajcu, keď som ich pred 11 rokmi kupoval. Vtedy to podľa neho stálo 35 až 45€, s tým, že to posielajú do autorizovaného servisu. Dodnes idú bez problémov. Druhé mám už 10 rokov a tiež bez problémov.
  3. Neviem u ktorého predajcu si našiel tie tvoje, ale u ofiko predajcu je cena takáto. A sú tam aj lacnejšie.
  4. Ak tam bol veľký časový odstup, tak ta úprava technológie je pravdepodobná (hlavne ak to bol nejaký starší model, lebo inak Citizen má titan celkom vychytaný).
  5. Možno máš iba smolu na vadný kus, ale keď vidím, že ich máš z TimeStore, tak ma napadá iná myšlienka, nebudem ju sem ale písať, lebo by ma začali niektorí osočovať (s TimeStore mám vlastnú skúsenosť). @seikó možno ich vyrobili iné továrne, alebo neboli (niektoré) pravé, inak sa rôzna povrchová úprava vysvetliť nedá. Ale aj v prípade, že ich vyrobili v inej továrni by mal byť postup a teda aj výsledok výroby rovnaký - nejde tu predsa o nejakú nade in šmejd značku - od toho sú tu iní.
  6. EasyDaviD

    Citizen na ruce...

    @SpriteBN0100
  7. EasyDaviD

    Citizen Eco-Drive

    Normálne to určite nie je. Mne BN0100 robí za rok cca 25 sekúnd (nemením letný/zimný čas). Pri 30s za deň by na tom potom asi boli lepšie aj tie najhoršie šunty s automatom z Činy.
  8. EasyDaviD

    Novinky Orient

    Tieto Bambína sa mi naozaj páčia, jediné čo mi na nich vadí sú v tretine zužujúce sa ručičky - klasické dauphine by boli lepšie, ale uvidíme ako budú vyzerať naživo. Len škoda, že v mojom okolí Orienty nikde nepredávajú.
  9. Že si to ty, tak ti ich nechám za nákupnú cenu
  10. Tak tu sú sľubované fotky - hodinky mali pôvodne modrý sumburst (ale nie dlho, cca iba pol roka, potom už fialový) a fotky trochu skresľujú, v skutočnosti sú teraz trochu viac do hneda. Lumi som odfotil (s trochou infra prisvietenia), lebo na nej je vidieť tiež, že je to fejk - nesvietia lumibody nad (vedľa) čísiel (a ani za nova nesvietili), ale originály by svietiť mali.
  11. Čo sa cien a originality týka, tak určite. Ale aj tak mám najradšej osobku, lebo fotky sú veľakrák krajšie než realita (tým nemyslím nikoho konkrétneho, hovorím vo všeobecnosti).
  12. Na tomto fóre som skôr len pozorovateľ. V tomto vlákne som chcel napísať iba ten môj prvý príspevok, ale keď niekto zareaguje a pýta sa, tak odpoviem
  13. Toto osočenie som čakal, lebo z tvojho predošlého príspevku to znelo, že pre Timestore robíš ty Ale k veci - ja s hodinkami mám spoločné iba to, že ich nosím a že sa mi páčiá - robím v IT sektore.
  14. @odjinudak by to bola naozaj pravda, tak zoznam zákazníkov aj s tovarom, ktorý si kúpili majú a mali sa ozvať sami a nie dotknutý zákazníci. To ich vyjadrenie k tejto veci svedčí o tom, že chcú vyzerať pekne pred novými zákazníkmi, ale len na oko. Môže sa stať, že niečo z toho predali v kamennej predajni (ak ju mali/majú), takže kontakt na zákazníka nemajú, to chápem. Ale ja som kupoval cez eshop, takže kontakt (aj telefonický, aj mail) majú a mali sa sami automaticky ozvať - “pozrite, stalo sa to a to, je nám to ľúto a ideme to riešiť tak a tak” - toto by bolo jednanie seriózneho obchdu. Ale oni nie, oni to riešili spôsobom - ak na to náhodou niekto príde a dodá dôkaz o tom, čo sami dobre vedeli, tak to potom budú riešiť, ale dúfali, že sa ozve čo najmenej ľudí aby ich to moc nestálo - toto je maximálne neseriózny prístup a v takomto obchode by som si nekúpil už nikdy nič. Prečo som to do tohto vlákna vlastne napísal až teraz? Lebo som to v rámci diskusie v Citizen hodinkách zmienil, že predávajú (možno už minulý čas, ale isté to nie je) a tam ma odkázali aby som to napísal sem, pôvodne som ani nechcel, ale nakoniec som to sem dal. Kauza to stará síce je, ale ak to spravili raz, tak to spravia zase (či už úmyselne, alebo nie), takže si na nich treba dávať pozor, lebo sami od seba to riešiť neriešili - iba ak sa niekto ozval - ha ha - zoznam zákazníkov majú a mohli to vyriešiť seriózne z vlastnej iniciatívy - veď to bola ich chyba a nie zákazníkova. Prečo by sa mal ozývať podvedený zákazník, ktorý o tom ani nemusí tušiť, keď oni dobre vedia koho podviedli? Takže asi tak. Celým týmto “oznamom” nie je cieľom poškodiť, alebo očierniť týchto “odborníkov” ale poukázať na to, že si u nich musíte dávať pozor, lebo to čo od nich kupujete nemusí byť to, za čo sa to tvári. Viac sa k tomu už vyjadrovať nebudem, až ich nafotím, dám to sem a tým to pre mňa hasne.
  15. Riešiť to po 8 rokoch už fakt nebudem, a už vôbec nebudem platiť za overenie pravosti. Ak by bol obchod naozaj seriózny, tak zareaguje aj tu - evidentne o tomto vlákne vedia lebo tu už písali (ale mne to už je jedno, negatívna reklama im nevadí). Ale ako som už písal, spravil som chybu, ktorú (aspoň u nich) už nezopokujem. Majiteľ o cene a ani pravosti netuší, takže ani s ním to riešiť nebudem (o 2 roky bude mať ďalšie okrúhle výročie a radšej mu rovno kúpim nové v serióznom obchode). Fotka bude, ale zatiaľ netuším kedy presne.
×
×
  • Vytvořit...