@odjinudak by to bola naozaj pravda, tak zoznam zákazníkov aj s tovarom, ktorý si kúpili majú a mali sa ozvať sami a nie dotknutý zákazníci. To ich vyjadrenie k tejto veci svedčí o tom, že chcú vyzerať pekne pred novými zákazníkmi, ale len na oko. Môže sa stať, že niečo z toho predali v kamennej predajni (ak ju mali/majú), takže kontakt na zákazníka nemajú, to chápem. Ale ja som kupoval cez eshop, takže kontakt (aj telefonický, aj mail) majú a mali sa sami automaticky ozvať - “pozrite, stalo sa to a to, je nám to ľúto a ideme to riešiť tak a tak” - toto by bolo jednanie seriózneho obchdu. Ale oni nie, oni to riešili spôsobom - ak na to náhodou niekto príde a dodá dôkaz o tom, čo sami dobre vedeli, tak to potom budú riešiť, ale dúfali, že sa ozve čo najmenej ľudí aby ich to moc nestálo - toto je maximálne neseriózny prístup a v takomto obchode by som si nekúpil už nikdy nič.
Prečo som to do tohto vlákna vlastne napísal až teraz? Lebo som to v rámci diskusie v Citizen hodinkách zmienil, že predávajú (možno už minulý čas, ale isté to nie je) a tam ma odkázali aby som to napísal sem, pôvodne som ani nechcel, ale nakoniec som to sem dal.
Kauza to stará síce je, ale ak to spravili raz, tak to spravia zase (či už úmyselne, alebo nie), takže si na nich treba dávať pozor, lebo sami od seba to riešiť neriešili - iba ak sa niekto ozval - ha ha - zoznam zákazníkov majú a mohli to vyriešiť seriózne z vlastnej iniciatívy - veď to bola ich chyba a nie zákazníkova. Prečo by sa mal ozývať podvedený zákazník, ktorý o tom ani nemusí tušiť, keď oni dobre vedia koho podviedli? Takže asi tak.
Celým týmto “oznamom” nie je cieľom poškodiť, alebo očierniť týchto “odborníkov” ale poukázať na to, že si u nich musíte dávať pozor, lebo to čo od nich kupujete nemusí byť to, za čo sa to tvári.
Viac sa k tomu už vyjadrovať nebudem, až ich nafotím, dám to sem a tým to pre mňa hasne.