Přejít na obsah

EasyDaviD

Členové
  • Příspěvky

    27
  • Registrace

  • Přítomen

Návštěvy profilu

1 187 zobrazení profilu

EasyDaviD's Achievements

Začátečník

Začátečník (2/8)

  1. Ak tam bol veľký časový odstup, tak ta úprava technológie je pravdepodobná (hlavne ak to bol nejaký starší model, lebo inak Citizen má titan celkom vychytaný).
  2. Možno máš iba smolu na vadný kus, ale keď vidím, že ich máš z TimeStore, tak ma napadá iná myšlienka, nebudem ju sem ale písať, lebo by ma začali niektorí osočovať (s TimeStore mám vlastnú skúsenosť). @seikó možno ich vyrobili iné továrne, alebo neboli (niektoré) pravé, inak sa rôzna povrchová úprava vysvetliť nedá. Ale aj v prípade, že ich vyrobili v inej továrni by mal byť postup a teda aj výsledok výroby rovnaký - nejde tu predsa o nejakú nade in šmejd značku - od toho sú tu iní.
  3. EasyDaviD

    Citizen Eco-Drive

    Normálne to určite nie je. Mne BN0100 robí za rok cca 25 sekúnd (nemením letný/zimný čas). Pri 30s za deň by na tom potom asi boli lepšie aj tie najhoršie šunty s automatom z Činy.
  4. EasyDaviD

    Novinky Orient

    Tieto Bambína sa mi naozaj páčia, jediné čo mi na nich vadí sú v tretine zužujúce sa ručičky - klasické dauphine by boli lepšie, ale uvidíme ako budú vyzerať naživo. Len škoda, že v mojom okolí Orienty nikde nepredávajú.
  5. Že si to ty, tak ti ich nechám za nákupnú cenu
  6. Tak tu sú sľubované fotky - hodinky mali pôvodne modrý sumburst (ale nie dlho, cca iba pol roka, potom už fialový) a fotky trochu skresľujú, v skutočnosti sú teraz trochu viac do hneda. Lumi som odfotil (s trochou infra prisvietenia), lebo na nej je vidieť tiež, že je to fejk - nesvietia lumibody nad (vedľa) čísiel (a ani za nova nesvietili), ale originály by svietiť mali.
  7. Čo sa cien a originality týka, tak určite. Ale aj tak mám najradšej osobku, lebo fotky sú veľakrák krajšie než realita (tým nemyslím nikoho konkrétneho, hovorím vo všeobecnosti).
  8. Na tomto fóre som skôr len pozorovateľ. V tomto vlákne som chcel napísať iba ten môj prvý príspevok, ale keď niekto zareaguje a pýta sa, tak odpoviem
  9. Toto osočenie som čakal, lebo z tvojho predošlého príspevku to znelo, že pre Timestore robíš ty Ale k veci - ja s hodinkami mám spoločné iba to, že ich nosím a že sa mi páčiá - robím v IT sektore.
  10. @odjinudak by to bola naozaj pravda, tak zoznam zákazníkov aj s tovarom, ktorý si kúpili majú a mali sa ozvať sami a nie dotknutý zákazníci. To ich vyjadrenie k tejto veci svedčí o tom, že chcú vyzerať pekne pred novými zákazníkmi, ale len na oko. Môže sa stať, že niečo z toho predali v kamennej predajni (ak ju mali/majú), takže kontakt na zákazníka nemajú, to chápem. Ale ja som kupoval cez eshop, takže kontakt (aj telefonický, aj mail) majú a mali sa sami automaticky ozvať - “pozrite, stalo sa to a to, je nám to ľúto a ideme to riešiť tak a tak” - toto by bolo jednanie seriózneho obchdu. Ale oni nie, oni to riešili spôsobom - ak na to náhodou niekto príde a dodá dôkaz o tom, čo sami dobre vedeli, tak to potom budú riešiť, ale dúfali, že sa ozve čo najmenej ľudí aby ich to moc nestálo - toto je maximálne neseriózny prístup a v takomto obchode by som si nekúpil už nikdy nič. Prečo som to do tohto vlákna vlastne napísal až teraz? Lebo som to v rámci diskusie v Citizen hodinkách zmienil, že predávajú (možno už minulý čas, ale isté to nie je) a tam ma odkázali aby som to napísal sem, pôvodne som ani nechcel, ale nakoniec som to sem dal. Kauza to stará síce je, ale ak to spravili raz, tak to spravia zase (či už úmyselne, alebo nie), takže si na nich treba dávať pozor, lebo sami od seba to riešiť neriešili - iba ak sa niekto ozval - ha ha - zoznam zákazníkov majú a mohli to vyriešiť seriózne z vlastnej iniciatívy - veď to bola ich chyba a nie zákazníkova. Prečo by sa mal ozývať podvedený zákazník, ktorý o tom ani nemusí tušiť, keď oni dobre vedia koho podviedli? Takže asi tak. Celým týmto “oznamom” nie je cieľom poškodiť, alebo očierniť týchto “odborníkov” ale poukázať na to, že si u nich musíte dávať pozor, lebo to čo od nich kupujete nemusí byť to, za čo sa to tvári. Viac sa k tomu už vyjadrovať nebudem, až ich nafotím, dám to sem a tým to pre mňa hasne.
  11. Riešiť to po 8 rokoch už fakt nebudem, a už vôbec nebudem platiť za overenie pravosti. Ak by bol obchod naozaj seriózny, tak zareaguje aj tu - evidentne o tomto vlákne vedia lebo tu už písali (ale mne to už je jedno, negatívna reklama im nevadí). Ale ako som už písal, spravil som chybu, ktorú (aspoň u nich) už nezopokujem. Majiteľ o cene a ani pravosti netuší, takže ani s ním to riešiť nebudem (o 2 roky bude mať ďalšie okrúhle výročie a radšej mu rovno kúpim nové v serióznom obchode). Fotka bude, ale zatiaľ netuším kedy presne.
  12. Nenapíšem, lebo som pri tom nebol (prvú výmenu robil ozajstný hodinár, tie ďalšie už iba tety v klenotách, lebo už nebola potreba tlakovky keďže je to fejk, tak ani korunu naviac si tieto hodinky nezaslúžia) a nemám nástroj na ich otvorenie a platiť za to nehodlám. Ak nezabudnem, tak sa hodinára pri ďalšej výmene baterky spýtam (ale asi to aj tak už k hodinárovi nebudem dávať, stačia obyčajné klenoty), ale to bude až kto vie kedy.
  13. Pepino777 - to sa dá chápať aj tak, že servis ti o falzu papier aj tak nedá, takže je toto vyjadrenie vlastne bezcenné, ale pre nových zákazníkov to znie krásne (až rozprávkovo), no skazenú reputáciusi už nikdy nenapravia. Ale dosť už, mne je tento obchod ukradnutý a nikomu ho odporúčať samozrejme nebudem a bodka. PS: Až sa k nim zase dostanem, pošlem fotku (ale neviem presne kedy to bude).
  14. Teraz som dočítak tie prvé 2 strany a to ich “Raz a navždy” teda nie je pravda keď to bolo 2011 a ja ich mám z 2014 ale ako písali, tak sa jedná o Tissot PRC 200.
×
×
  • Vytvořit...