-
Posts
123 -
Joined
-
Last visited
Steke_m's Achievements
Učedník (4/8)
10
Reputation
-
Posláno. Hodně sil!
-
Netušíte co je za problém, že se mi na 15 Pro opakovaně mění nastavení oznámení zpráv. Stalo se to najednou samo. V nastavení jsem měl a mám nastaveno Náhledy - nikdy, tj. viděl jsem na displeji, že mi přišla zpráva od "Pepa, imessage" text zprávy nebyl vidět. Samo od sebe se mi nyní zobrazí pouze "Zprávy-oznámení", tj. nevím na první dobrou kdo píše. Změnit nastavení a opět nastavit nazpět nepomáhá. Vždy pomůže jen restart telefonu, ale po pár hodinách se to opět samo rozhodí. Nevíte někdo co s tím a jak se toho zbavit?
-
Já taky chtěl jen něco na terasu/balkon. A pak jsem hledal, porovnával a Sage ještě mělo slevy, tak nebylo co řešit. Dobré je, že ho klidně rozhodíš do vodorovna a máš dvě plochy, kdy na jedné dělám třeba maso a na druhé zeleninu.
-
Mám cca 3 roky od Sage tento https://www.sagecz.cz/grily/bgr840 Je to skladný, sonda u toho. Navykl jsem si ho brát i na chalupu, když se mi nechce roztápět gril a běhat kolem toho.
-
Ahoj, sháním pro manželku náhradu za současného Forda. Auto výhradně do města a sporadicky jízdy v okolí. Podmínkou je automat, a preferuji benzín. Favorit je Subaru XV, ale kdyby někdo něco zajímavého chystal k prodeji, dejte vědět. Díky za prostor
-
Jo to určitě co do pohodlí, podvozku apod. to je bez debat super. Jen mě osobně na dálnici prostě víc vyhovuje služební koncernový TSI s turbem. Současný provoz, kdy je dálnice vlastně jeden pruh, tak se mi tam lépe jezdí s tímhle. Jinak na německé dálnici s 3 a více pruhy to je samozřejmě v pohodě. Tam má každý prostor jet si kolik potřebuje a ne stále brzdit, zrychlovat, zastavovat, atd.
-
Já mám 2019. Předtím jsem měl 2015 předfacelift. Za mě v 95 % jízd ten výkon naprosto dostačuje. On tam je, ale prostě ta atmosféra si pro to musí dojít. Případně si podřadíš pádlem a je to. Samozřejmě turbo motor to není, takže ten start je slabší, ale je to o zvyku. Já jezdím hlavně město, silnice 1. třídy a okresky. A prostě to co auto předvádí v zatáčkách, to je úžasný. To nízký těžiště (boxer) ti prostě dovolí strašně moc a je to radost s tím jet. V zatáčkách za sebou necháš kdejaký závodníky v silnějších autech. Já jezdím svižně a spotřebu mám kolem 9,2 - 10,5l. Na dálky, třeba Alpy atd. jsem se dostal na 7,8l. Ale to neřeším, jen pro představu. Jak už bylo psáno, tak Subaru je prostě ten outdoor, lyže, mtb. Já prapůvodně chtěl XC70, ale prostě mi to přišlo jako když máš oblek a k tomu si vezmeš pohorky. Ten Outback mi sedí víc. Ale upřímně, pokud bych jezdil dálnice, tak si vyberu jiný auto. Ta dálnice jednou za čas v pohodě, ale každý den s tím lítat, to fakt udělá lepší službu Passat, apod.
-
Já se u Bmw nebojím konkrétního motoru. Když jsem začal zjišťovat info o 5, tak mě zarazilo, že lidi třeba u nového auta řeší hučení, sjíždění pneu, kardan, vrzání interiéru a další, tak mě to moc nenakoplo teda. Jinak je pravda, že doporučený jsem dostal 540i, ale trochu mě odrazují ty různé závady kolem. Jestli to je tak černý, je otázka.
-
@kloubik Hele Volvo jsem měl vysněné ještě XC70 T6, popř. 3.2. Jenže pak jsem se svezl Outbackem a bylo hotovo, seděl mi víc. V90 CC se mi celkem líbí, ale právě si říkám, že když už takovou třídu auta, tak si udělám radost s nějakým šestiválcem. Ale jinak jo, pokukuju po tom vlastně taky. @Igicz No to bych si dal říct, stejně jako by se mi líbila Toyota Sequoia, Tacoma, nebo Subaru Ascent, ale cenově to bude už přes limit. Přesně jak píšeš. Pak někde jedu delší trasu, v horách, nebo kdykoliv v zimě a říkám si, že prostě co blbnu, že to auto je skvělý. S Otb jezdím i mimo silnici a zatím vše na co jsem měl odvahu vyjelo, projelo, sjelo. Každopádně mi to nedá a po jiných autech se dívám, ale rozhodně bych teda nerad spadl do nějaké pasti, kde budu řešit servisní náklady za statisíce.
-
Prosím o konzultaci. Tak nějak zvažuji obměnu současného Outbacku. Je to druhý Outback za sebou, takže mě láká zkusit něco jiného. Jenže asi mám nereálné požadavky, protože se nějak nemůžu dobrat tomu, že bych koupil jako celek lepší auto než je Outback (subjektivní) za nějaké rozumné peníze +- 1 m, víc se mi do toho dávat nechce. Outback má vše co potřebuji, servis pouze pravidelný, jinak jen jezdím. Jen mám prostě chuť na něco jiného. Láká mě zkusit A6 Allroad, ale vím o tom kulový, jen že snad jedna varianta motor/převodovka je problém motor, v té druhé variantě pak zase převodovka, nevím. Láká mě i třeba X5, nebo Bmw 5, ale stejně jako u Audi mě straší servis. Koncern typu Kodiaq, nějaký ty Seaty apod., to mi moc nesedí z hlediska cena/výkon. Přijde mi to prostě strašně laciný, plastový uvnitř. Servisně nevím. No a vlastně mě nic dalšího nenapadá. Rady, tipy?
-
Co jsou všichni překvapení. Vždyť 80% obyvatel každé vesnice, maloměsta je člověk, na kterého platí hesla těchhle .... Pivko musí zlevnit, cigára musí zlevnit, peníze pro naše lidi, atd, atd. Jejich život j jednoduchý. Po - Pá šichty, Pá, So zakalit v garáži nebo na hasičárně a zanadávat si. Akorát furt nechápu, jak si můžou myslet, že se o ně chce postarat 70-ti letý miliardář, se zajištěnými dětmi, kterému to tady bude za 10 let úplně jedno.
-
Ehm, Stelvio v té zelené je teda krásný!
-
Mě včera pár hodin po odeslání poptávky internet okamžitě nabízel spoustu případů s vracením auta po OL. Jakože škrábanec na dílu = nový díl a lakování, škrábnuté kolo = komplet 4, jelikož nebude sedět odstín po výměně jednoho, ošoupaná sedačka - výměna, atd atd., kdy každé poškození je bráno jako nová událost a z každého tedy platíš tu spoluúčast. Prý to lidi řeší, že před odevzdáním s autem jedou na Dekru pro zhodnocení stavu a poškození a to údajně leasingovky nerozporují. Tak nevím jakou má kdo zkušenost zde, nebo jestli se tohle dá nějak co nejvíce eliminovat, ale představa že po 2 letech vracím auto a ještě mě zkasírujou třeba o kilo.
-
Já jsem zatím ve fázi, že jsem si to naklikal (tu barvu jsem nikde nenašel na výběr). A po výběru počtu km, doby mi to vyplivlo cenu s tím, že dole už bylo napsáno co je součástí ceny. Zřejmě teda bez pneu, protože tam vypsané nebyly. V mailu mám, že se ozvou zpět, tak uvidíme co z toto bude. Každopádně i tak je cena o ca 3tis menší, než obyč. Passat s nájezdem 10 tis/rok u 3 dalších dealerství.
-
No normálně jste mě nahlodali. Mě to teď nabízí Passata R-line v bílé, 2.0 atd atd. na 24 měsíců s nájezdem 20tis/rok za 9 951 Kč s DPH včetně pojištění a servisu.