-
Příspěvky
119 -
Registrace
-
Přítomen
Steke_m's Achievements
Učedník (4/8)
9
Popularita
-
Jo to určitě co do pohodlí, podvozku apod. to je bez debat super. Jen mě osobně na dálnici prostě víc vyhovuje služební koncernový TSI s turbem. Současný provoz, kdy je dálnice vlastně jeden pruh, tak se mi tam lépe jezdí s tímhle. Jinak na německé dálnici s 3 a více pruhy to je samozřejmě v pohodě. Tam má každý prostor jet si kolik potřebuje a ne stále brzdit, zrychlovat, zastavovat, atd.
-
Já mám 2019. Předtím jsem měl 2015 předfacelift. Za mě v 95 % jízd ten výkon naprosto dostačuje. On tam je, ale prostě ta atmosféra si pro to musí dojít. Případně si podřadíš pádlem a je to. Samozřejmě turbo motor to není, takže ten start je slabší, ale je to o zvyku. Já jezdím hlavně město, silnice 1. třídy a okresky. A prostě to co auto předvádí v zatáčkách, to je úžasný. To nízký těžiště (boxer) ti prostě dovolí strašně moc a je to radost s tím jet. V zatáčkách za sebou necháš kdejaký závodníky v silnějších autech. Já jezdím svižně a spotřebu mám kolem 9,2 - 10,5l. Na dálky, třeba Alpy atd. jsem se dostal na 7,8l. Ale to neřeším, jen pro představu. Jak už bylo psáno, tak Subaru je prostě ten outdoor, lyže, mtb. Já prapůvodně chtěl XC70, ale prostě mi to přišlo jako když máš oblek a k tomu si vezmeš pohorky. Ten Outback mi sedí víc. Ale upřímně, pokud bych jezdil dálnice, tak si vyberu jiný auto. Ta dálnice jednou za čas v pohodě, ale každý den s tím lítat, to fakt udělá lepší službu Passat, apod.
-
Já se u Bmw nebojím konkrétního motoru. Když jsem začal zjišťovat info o 5, tak mě zarazilo, že lidi třeba u nového auta řeší hučení, sjíždění pneu, kardan, vrzání interiéru a další, tak mě to moc nenakoplo teda. Jinak je pravda, že doporučený jsem dostal 540i, ale trochu mě odrazují ty různé závady kolem. Jestli to je tak černý, je otázka.
-
@kloubik Hele Volvo jsem měl vysněné ještě XC70 T6, popř. 3.2. Jenže pak jsem se svezl Outbackem a bylo hotovo, seděl mi víc. V90 CC se mi celkem líbí, ale právě si říkám, že když už takovou třídu auta, tak si udělám radost s nějakým šestiválcem. Ale jinak jo, pokukuju po tom vlastně taky. @Igicz No to bych si dal říct, stejně jako by se mi líbila Toyota Sequoia, Tacoma, nebo Subaru Ascent, ale cenově to bude už přes limit. Přesně jak píšeš. Pak někde jedu delší trasu, v horách, nebo kdykoliv v zimě a říkám si, že prostě co blbnu, že to auto je skvělý. S Otb jezdím i mimo silnici a zatím vše na co jsem měl odvahu vyjelo, projelo, sjelo. Každopádně mi to nedá a po jiných autech se dívám, ale rozhodně bych teda nerad spadl do nějaké pasti, kde budu řešit servisní náklady za statisíce.
-
Prosím o konzultaci. Tak nějak zvažuji obměnu současného Outbacku. Je to druhý Outback za sebou, takže mě láká zkusit něco jiného. Jenže asi mám nereálné požadavky, protože se nějak nemůžu dobrat tomu, že bych koupil jako celek lepší auto než je Outback (subjektivní) za nějaké rozumné peníze +- 1 m, víc se mi do toho dávat nechce. Outback má vše co potřebuji, servis pouze pravidelný, jinak jen jezdím. Jen mám prostě chuť na něco jiného. Láká mě zkusit A6 Allroad, ale vím o tom kulový, jen že snad jedna varianta motor/převodovka je problém motor, v té druhé variantě pak zase převodovka, nevím. Láká mě i třeba X5, nebo Bmw 5, ale stejně jako u Audi mě straší servis. Koncern typu Kodiaq, nějaký ty Seaty apod., to mi moc nesedí z hlediska cena/výkon. Přijde mi to prostě strašně laciný, plastový uvnitř. Servisně nevím. No a vlastně mě nic dalšího nenapadá. Rady, tipy?
-
Co jsou všichni překvapení. Vždyť 80% obyvatel každé vesnice, maloměsta je člověk, na kterého platí hesla těchhle .... Pivko musí zlevnit, cigára musí zlevnit, peníze pro naše lidi, atd, atd. Jejich život j jednoduchý. Po - Pá šichty, Pá, So zakalit v garáži nebo na hasičárně a zanadávat si. Akorát furt nechápu, jak si můžou myslet, že se o ně chce postarat 70-ti letý miliardář, se zajištěnými dětmi, kterému to tady bude za 10 let úplně jedno.
-
Ehm, Stelvio v té zelené je teda krásný!
-
Mě včera pár hodin po odeslání poptávky internet okamžitě nabízel spoustu případů s vracením auta po OL. Jakože škrábanec na dílu = nový díl a lakování, škrábnuté kolo = komplet 4, jelikož nebude sedět odstín po výměně jednoho, ošoupaná sedačka - výměna, atd atd., kdy každé poškození je bráno jako nová událost a z každého tedy platíš tu spoluúčast. Prý to lidi řeší, že před odevzdáním s autem jedou na Dekru pro zhodnocení stavu a poškození a to údajně leasingovky nerozporují. Tak nevím jakou má kdo zkušenost zde, nebo jestli se tohle dá nějak co nejvíce eliminovat, ale představa že po 2 letech vracím auto a ještě mě zkasírujou třeba o kilo.
-
Já jsem zatím ve fázi, že jsem si to naklikal (tu barvu jsem nikde nenašel na výběr). A po výběru počtu km, doby mi to vyplivlo cenu s tím, že dole už bylo napsáno co je součástí ceny. Zřejmě teda bez pneu, protože tam vypsané nebyly. V mailu mám, že se ozvou zpět, tak uvidíme co z toto bude. Každopádně i tak je cena o ca 3tis menší, než obyč. Passat s nájezdem 10 tis/rok u 3 dalších dealerství.
-
No normálně jste mě nahlodali. Mě to teď nabízí Passata R-line v bílé, 2.0 atd atd. na 24 měsíců s nájezdem 20tis/rok za 9 951 Kč s DPH včetně pojištění a servisu.
-
LR se mí líbí, hlavně teda Discoška 4. Ale nemám na to prostě koule
-
UP. Najeto 100k, úprava ceny na 690 tis Kč.
-
Tak pro info, kdyby se někdo rozhodoval. Boty tahám skoro každý den ven (procházky s dětma, běh, řídím v nich). Mají za sebou Rakousko a Krušné hory. Zatím jsem naprosto spokojen a lepší botu tohoto určení jsem neměl. Sedí mi skvěle, cítím se v ní super, chození v horách jsem si užíval. Tak uvidíme jak to bude pokračovat, protože soused mě strašil s brzkým prochozením, tak uvidíme dál.
-
To se mi před lety stalo na Mondeu Mk4 co jsem měl. Jedu, rána a zvuk jako když jedu po ráfku. Tak zastavím a tam taky takhle ležel tlumič a pěkně jsem ho potahal za sebou. Taky uhnilo uchycení. Pak mě dostala do kolen cena nového. Aftermarket se prý dělá/al pouze pro diesel, já měl benzín. To bylo dražší díl než na Jaguar XF.
-
Jo, já si říkám, že zní jako Joska Kubíček. A po chvíli je to jasný. Joska je dobrej u superbiku, supersportů, resp. u např. Le mans mi sedí. Ale vím, že mu dali komentovat taky WEC (Hypercars, GT3) a to byla velká slabota. To všechno snad četl narychlo z internetu.