Já jsem o 102 uvažoval, ale Volvácká B6254 zvládala 85 , ta moje byla pro Německo, takže standardně 95, pak jsem jí občas přimíchal nějaký " zvyšovač okt. čísla ", ale projevovalo se to sníženou životností svíček, tak jsem přešel na jednu nádrž 98 okt na dvě nádrže 95 okt, pak jednu a jednu, no a co tam začli dávat to obilí, tak už jen 98 a výše. Motor se mi odměnil tišším chodem, nižší spotřebou ( ten rozdíl v ceně to nevykryje ), a takovou " živější " reakcí. Mechanik mi sice říkal, že už je to zbytečné, ale já mám roční nájezd cca 15 kilo, tak mne to finančně tak nebolí a motoru to svědčí. 102, nebo ten závodní bych asi dával do něčeho točivějšího, tenhle motor těží z krouťáku. A těch půlmega je na nějaké pokusy přecijen moc. Generálka zatím nehrozí, tak proč jí zbytečně chodit naproti