Jump to content

Dali

Member_50
  • Content Count

    1,781
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

6 Followers

About Dali

  • Rank
    Megazávislák
  • Birthday 06/27/2005

Profile Information

  • Pohlaví
    Neuvedeno
  • Fanoušek značky
    Jeep, IWC, JLC,

Recent Profile Visitors

12,577 profile views
  1. Je to asi dva týdny co mě zlákala silnička. Horské kolo jsem zatím odložil a každý den odpoledne jezdím po okolních obcích. Potěšila mě tolerance motoristů. Objíždějí mě v dostatečné vzdálenosti, když jede něco naproti, tak počkají s předjížděním. Zatím žádný agresivní nebo nebezpečný manévr.
  2. Poslední víkend sezony na sněhu. Touhle dobou jsem měl být na Stubaji.
  3. Prohlídni si projektovou dokumentaci. V situaci by měly být uvedené výšky, min veřejné komunikace, příjezdové cesty a baráku.
  4. Momentální stav garáže. Samej eko ignorat, ale když jsou tak zábavný.
  5. Sněhu furt dost lidi žádný. přes noc trochu připadlo. Dnešek jsem si neuvěřitelně užil.
  6. Ty lyže kromě rockerů jsou docela měkký, aby hezky plavali na prašanu, pokud to není vyloženě tvrdá až ledová sjezdovka, tak se mi na nich jezdí dobře. Ovladatelnost bych přirovnal asi k lyžím 175 - 180, ale asi nejsem úplně měřítko :-) jsem zvyklej jezdit na závodních skicrossovejch ( obřačkách ) a ty mají kolem 190 cm. No rozhodně jsou díky nízké hmotnosti a rockerům i při 190cm nečekaně skvěle ovladatelný.
  7. Chtěl jsem hlavně freeridy do hlubokýho sněhu a když byla možnost, tak jsem to zkombinoval se skialpama. Pokud si vyběhneš sjezdovku, nebo někde vedle ní a pak sjíždíš po sjezdovce tak sebou tahat takový placáky je blbost. No ale v 50cm prašanu je to neskutečná nádhera. Délka lyží mi nevadí, mají rocker vepředu i vzadu, takže točí sami.
  8. Měřím 193, do hlubokýho prašanu jsou 190 cm akorát.
  9. Fotka je z Klínovce. Nikde nikdo. Nádherný počasí. Jsou to Scott Mám je zároveň jako freeridy. Délka 190 šířka 115.
  10. Soudruh Bureš se soudruhem Papáčkem zavřeli lanovky, ale skialpy jedou dál.
  11. Dnes obyč levné placaté turbo.
  12. Sháním jeden nebo případně 2 články tahu na Breitling B-1.
  13. Záleží asi na jaké auto a co je "běžné " ježdění. Měl jsem keramiku na 911 turbo, prodával jsem v 80 tis km a brzdy byly naprosto vpořádku a to jsem občas jezdil na okruh do Mostu. Při běžném provozu fungovali úplně normálně, nepoznal jsem rozdíl, žádné zahřívání aby brzdily, žádné zvuky. Výhodou keramiky je, že brzdy nevadnou při velké zátěži a životnost je několika násobná. Pokud nechceš jezdit na okruh a často nehoníš auto brzda plyn, tak bych keramiku neřešil. Nedávno jsem kupoval M5 a bez keramiky, protože s ní na okruh jezdit nebudu.
  14. Máš stejnej detektor pomahačů a chráničů. V další generaci Seatu už se tomu asi taky nevyhneš, alespoň nemčouři už to mají v novinkách všichni.
×
×
  • Create New...