Jump to content

rayethon

Member_50
  • Posts

    593
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Recent Profile Visitors

10,366 profile views

rayethon's Achievements

Závislák

Závislák (6/8)

  1. Tak kratky update. Velmi mila pani z Evropskeho spotrebitelskeho centra mi volala, ze firmu vyzvali, za mesic bez odpovedi, ale ze to muze trvat dlouho. Jinak nic noveho.
  2. Ja musim rict ze me jako vicemene drobneho investora do krypta (jen BTC a ethereum) tohle teda dost vydesilo. Jsem sice na konkurencni Binance, ale je jasne ze ty “penize” mohou kdykoliv nenavratne zmizet, pokud si to nekdo z vedeni firmy bude prat. A to ze pk treba mozna skonci ve vezeni uz na veci nic nezmeni. Ty duvody proc se to stalo u FTX jsou vicmene podruzne, proste penize jsou pryc a uz je nikdy nikomu nevrati. Ja jsem teda asi celoiu dobu spatne chapal jak ta burza funguje, ze si do ni lide z vedeni mohou volne sahat a brat penize z jakehokoliv uctu tam. Zvazuji ze to co mam si stahnu do penezenky a na burzu se vykaslu. Ovsem je otazka co tohle udela s trhem do budoucna. “Z FTX podle zdrojů Reuters zmizely peníze zákazníků v hodnotě nejméně miliardy dolarů. Zakladatel kryptoburzy Bankman-Fried podle zdrojů agentury převedl deset miliard dolarů z peněz zákazníků do své obchodní společnosti Almeda Research.” https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/sam-bankman-fried-kryptomeny-ftx-burza-bankrot.A221112_173845_eko-zahranicni_erb
  3. rayethon

    Bazar Bechyně

    Já osobně si myslím že Rolexu je to úplně jedno a osobně natom nic špatného nespatřuji - prodávat bazarové hodinky z druhé ruky. Rolex přehlíží daleko horší věci a zajímá ho hlavně aby se prodávalo. Za daleko horší považuji když někteří nejmenovaní AD rovnou přeprodávají nezanedbatelnou část nových kusů překupníkům s řádnou marží navíc. A už vůbec nemluvím o chování k zákazníkům, to je rovněž tragedie. inu jednou a stačilo.
  4. Od zaslouzilych clenu. Samozrejme nemusi to byt smeroplatny
  5. Objevilo se to na Rolexforum a pry je to overena informace.
  6. Dekuji, zkusil jsem napsat na vyse zminena mista a uvidime zda to pomuze. Pavel
  7. Ztracena zavazadla pokud dorazi do Vasi konecne destinace se zpozdenim se nekompenzuji. Pry se ale nezkouma kdyz uvedes jako konecnou destinaci jine misto, tak ti neco daji. To jsem vedel, ale nebudu lhat, jsem rad ze se kufry nasly - ikdyz do Prahy priletely z Parize druhy den, dalsi skoro 4 dny trvalo doruceni po Praze.
  8. Diky za postreh, na COIku jsem nereklamoval to ze mi nevratili penize, sle to ze firma nevyridila reklamaci do 30 dnu, coz by do gesce COI spadat melo, neslo mi o obsah te reklamace ale o jeji vyrizeni at uz kladne nebo zaporne. To co pises o zmene tridy je pravda, ale na infolince click2claim nebo jak se to jmenuje mi rekli ze premium economy neni oficalne trida a jde de iure pouze o lepsi sedadla v ramci tridy economy, takze to downgrade neni. Problem s tou reklamaci je ten ze ji nikdo neresi, ani po 6 mesicich me nikdo nekontaktoval, neni ani zmiznuta ani uznana, proste tam visi. To co pises o te business class jem urcite ochoten akceptovat - ikdyz mi to prijde jako nefer, ale vzal bych to - co ale nejsem ochoten akceptovat je 6mesicni (minimalne) ghosting ze strany firmy, ktera to mohla vyridit 1 emailem ktery by zabral asi tak 1 minutu - mame toho hodne, pockejte jeste. Ten UCL zkusim, diky za tip, ja jsem o tom vedel (poradili mi to natom click2claim), ale prave jsem myslel ze tohle pod ne nepatri. Muzikal byl uzasny, Harry Potter and Curses child a ikdyz nepatrim mezi fanaticke potrovce, je to opravdu uchvatna podivana a ikdyz cena listku byla vysoka, libilo se mi to daleko vice nez hokej v MSG (a to mam hokej rad)
  9. Bohuzel tyhle agentury berou pouze zpozdene nebo zrusene lety, zpozdena nebo ztracena zavazadla a odmitnuti nastupu. Tohle vzit nechteji, to je klasicka reklamace na kterou se nevztahuji ta ochranna pravidla EU pro cestovatele leteckou dopravou.
  10. Pratele, vim ze je zde mezi Vami hodne zkusenych cestovatelu a proto bych Vas rad pozadal o radu nebo zkusenosti. V dubnu jsme leteli z Prahy do New Yorku pres Pariz s Air France. Zaplatili jsme si Premium Economy (nobl ekonomka neboli socialni byznys, jak nato kdo kouka). Kvuli overbookingu nam uz na letisti rekli ze mista nejsou k dispozici a ze nas muzou prebookovat na let dalsi den, coz pro nas vzhledem k jiz zaplacenym hotelum a listkum na muzikal nebylo schudne a tak jsme souhlasili ze si priplatime na byznys, zdarma upgrade odmitli. Nebylo to tak hrozne cenove, rekli nam ze si mame podat pisemnou reklamaci po navratu a ze daji nejspise nejakou slevu. Cestou zpet do Parize opet nebyl Premium economy, pro zmenu uz nebylo zdne jine misto nez Economy nebo prebookovani za dva dny. Musel jsem do prace, souhlasil jsem s economy, s tim ze opet rekli ze si mame podat reklamaci a minimalne nam vrati penize. No a abych pri tom vsem dovrsil smulu, z Praize do Prahy jsme meli zaplacene sedacky u exitu, ale protoze na posledni chvili zmenili letadlo, nebyly ani ty. A jeste nam ztratily 4 kufry z 5, nastesti se nam po 6 dnech vratily. Tak jsem napsal reklamaci, dolozil tam vsechny vyzadovane nalezitosti, lze to pouze pres webovy formular na strankach Air France, obratem mi prisla odpoved ze to budou v nejblizsim terminu resit. Tak jsem cekal mesic, dva tri a nic se nedelo. Rikam asi zapomneli, to se stane, maji toho hodne. Tak koukam na web, ve statusu reklamace zadna zmena. Zavolam do air france rikam. Tam byla mila pani, ta ale rekla ze s tim nemuze nic delat, nemuze na reklamace prepojit a muze mi jen doporucit trpelivost. No sbych to zkratil, na infolinku AF jsem pak volal asi jeste 5x, vzdy se stejnym vysledkem. Na emailove urgence zadna odpoved. Navsteva “prodejny” AF v Praze se stejnym vysledkem. Jo a jeste dodavam ze jsem pres online podatelnu COI dal v cervenci podnet ze moje reklamace nebyla vyresena ani za 3 mesice - za dalsi dva mesice (ackoliv nato maji 30 dni) mi volala nejaka starsi pani z COI, odmitla se predstavit, byla zcela zmatena, na zacatku vedla asi 5 minut monolog ze toho maji hodne a jsou dovolene a nestihaji, nacez mi rekla ze nevi co s tim delat, ze letecke spolecnosti s nimi nekomunikuji a ze se mam zkusit obratil na MPO, ktere resi letecke spolecnosti - ja jsem ji rekl ze nechci resit reklamaci a jeji opravnenost ale to ze nedodrzeli zakonou lhutu - nato pani rekla ze oni s tim nemuzou nic delat a ze se mam obratit na soud. Ted je to presne 6 mesicu a me to proste zacina stvat. Ani ne kvuli penezum ale tak nejak kvuli principu. Kdyby napsali sorry mame toho hodne, muzete cekat az rok tak to asi i vezmu, ale ta totalni ignorace me skutecne stve. Mate s tim nekdo zkusenost? Zacinam uvazovat ze to dam advokatovi, ikdyz tomu moc sanci nedavam, protoze s obcanskopravnimi spory u soudu ma jen tu nejhorsi osobni zkusenost.
  11. FYA https://www.seznamzpravy.cz/clanek/ekonomika-byznys-rozhovory-konecne-stropy-cen-elektriny-a-plynu-nejsou-jasne-hrozi-rust-cen-sluzeb-215372
×
×
  • Create New...