Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak dnes dorazili Borealis novému majiteli a ten zjistil závadu. Prý nějak vteřinovka přeskakuje.

 

Poslal i video:

http://www.uschovna.cz/zasilka/OBJ7BU2C4P6MYNC4-B7Z

 

Chci se zeptat, hodinky přišli 1.8.2017 a protože byly malé, hned jsem je dal do prodejního vlákna. Chtěl bych zkusit vrácení peněz, máte s tím někdo zkušenost?

 

Koupeno zde:

http://www.ebay.com/itm/112487331972

 

Hledal jsem na netu jak reklamovat a u zboží mám položku vpravo - More actions, tam je možnost Return this item. Pak je tam ale tento text:

The seller doesn't accept returns, but you can still send a request for a return. Remember eBay Money Back Guarantee covers you if there's something wrong with your purchase.

 

Možnost popsat závadu a přiložit fotku.

 

Napsal jsem i přímo prodejci na gmail, tak uvídím.

Jak tedy přesně postupovat?

Díky

 

Odesláno

Nějakou zkušenost s vrácením vadného zboží mám, ale ta Ti asi moc nepomůže, protože šlo o něco úplně jiného a pochopitelně jiného prodejce. Nicméně proběhlo to hladce. V tomhle případě hrozí snad jedině to, že prodejce bude tvrdit, že je to u tohohle strojku normální.

 

Jak sám píšeš, vyber Return this item, popiš závadu, fotka v tomto případě nebude moc platná, tak třeba přilož odkaz na to video. Přijdou Ti instrukce, jak dál postupovat.

Odesláno (upraveno)

je tam stroj NH35 neboli Seiko 4R45, tak je můžeš odnést do Koscomu na servis. Měli by si s tím poradit. Za předpokladu, že ti neprojde Return nebo si je prostě chceš nechat.

 

edit: jsem to blbě pochopil, tak pán je může dát na servis a třeba ne spolu nějak domluvit na placení servisu, to už ale je na vás

Upraveno uživatelem pebe

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...