Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Tak dnes z DE dorazily vysněný tagy a prvotní nadšení vystřídalo zklamání - písmeno C...

Jasně, není to skoro vidět a nemá vliv na funkčnost ale štve mě to a nechápu jak tohle může projít kontrolou..?!?

Napsal jsem hned mail a kdyžtak mám i vyplněnou warranty card.

Prodejce uhrinstinkt.de, komunikace do teď bez problému.

Jak tohle dopadne? V lepším případě v DE otevřou (paráda) a vymění ciferník takže jsem min. měsíc bez?

Achjo.

post-20646-0-70130800-1510173019_thumb.jpg

Odesláno

A to nebylo vidět na fotkách, které jsi si nechal určitě od nich poslat? Jinak samozřejmě pešek a nemilá zkušenost, protože tohle museli vědět....

Odesláno

Tak prodejce se omlouva a pise, ze jim je mam poslat a daj to dohromady nebo mi vrati penize. Sarka Farka radi poresit to u Altmana nebo u Hanaka at v idealnim pripade objednaj dil a az dorazi vymenit behem max jednoho dne na zaruku. Napisu maila k Altmanovi a uvidime...

Odesláno

To je třeba zachovat. Mít na cifru Qalibre místo Calibre - to bude vzácnost jako modrý marícius

:)

To si prave nejsem jistej :D

Odesláno

Jsem zděšen, kdy byl Hujer (výstupní kontrola)? 

To by se stát nemělo ani u hodinek o řády levnějších. 

 

Není to jen Hujer, běžné dnes i u Béček, Omegy nebo IWC s čím jsem se setkal na obchodě osobně. Výstupní kontroly možná tak v reklamách, při těch kvantech co jdou z výroby už ani moc nevěřím, že se každý kus při výstupu kontroluje individuálně.....

Odesláno (upraveno)

Update: včera jsem odnesl hodinky k Altmanům, paní se také divila... Bude hned posláno k Hanákovi - ten u nás děla záruční servis, Altman pouze pozáruční. Mají se brzy ozvat, každopádně na to mají klasických 30 dnů, tzn. by měli být do vánoc v pořádku zpět.

 

edit: výrobce hned napsal omluvnej mail a nabídnul opravu nebo vrácení peněz. To pak popíšu ještě v jeho vlákně v Tématu "hodnocení prodejců"...

Upraveno uživatelem martigen
Odesláno

Update: včera jsem odnesl hodinky k Altmanům, paní se také divila... Bude hned posláno k Hanákovi - ten u nás děla záruční servis, Altman pouze pozáruční. Mají se brzy ozvat, každopádně na to mají klasických 30 dnů, tzn. by měli být do vánoc v pořádku zpět.

 

edit: výrobce hned napsal omluvnej mail a nabídnul opravu nebo vrácení peněz. To pak popíšu ještě v jeho vlákně v Tématu "hodnocení prodejců"...

 

Tak si vem peníze a šlus ende. Při opravě celé hodinky musí kvůli ciferníku rozhodit a složit, a od Hanáka mi šli opravené hodinky v záruce přesně rok....

Odesláno

Tak si vem peníze a šlus ende. Při opravě celé hodinky musí kvůli ciferníku rozhodit a složit, a od Hanáka mi šli opravené hodinky v záruce přesně rok....

 

To jsem taky zvazoval, ale pak bych si je hned zas objednal a cekal dlouho u jinyho prodejce... Vim ze se do nich poleze, ale verim, ze vse udelaj dobre...

  • po měsíci...
Odesláno

Číselník vyměněn v pohodě na záruku. Zařídil to Altman a dělalo se to u Hanáka v Brně. (Hanák dělá jako jediný v ČR záruční opravy, Altman pozáruční) Trvalo to asi 6 týdnů, protože se samozřejmě vše protáhlo díky vánočním svátkům. Prý nechápou, jak se to písmeno může máznout a že si toho nikdo nevšiml. No stane se.
S vedoucím u Altmana super asi 15 min pokec, kde jsem se opět ujisti, že o hodinkách nevím vůbec nic :D Ne, bylo to fajn, a kdyby bylo po mym, zdržel bych se a hltám informace až do zavíračky. Takže díky a příště samozřejmě vždy chtít kvalitní foto vašeho potenciálního kousku!

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...