Přejít na obsah

Longines Nonius - oprava


venda65

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

jsem zde nováček a tak prosím o trochu schovívavosti za mou otázku. Mám hodinky Longines Nonius 8271 s poškozenou setrvačkou. Hodinky jsem koupil od známého koncem osmdesátých let a nějakou dobu normálně nosil. Po nějaké době jsem hodinky vyměnil za jiné a tyto odložil, respektive je nosil otec. Přišla doba změn a já měl jiné starosti, bydlení, rodina, děti, změna zaměstnání apod. Po dlouhé době jsem se otce na hodinky které už nenosil zeptal, otec jen ledabyle odvětil že už nejdou. Nechal jsem to plavat. Když před lety otec zemřel, hodinky jsem si z nostalgie opět vzal. Nešly, jaké bylo mé překvapení, když jsem zjistil že zadní kryt je jen volně našroubován a spatřil jsem ono poškození po otcově pokusu o "seřízení" hodinek. Nechal jsem je opět několik let ladem, ale teď si stále víc pohrávám s myšlenkou je opět vzít na ruku. Tak to je celé. A teď ta otázka, má smysl nechat hodinky opravit? Nebo je vzhledem k ceně opravy (kterou si netroufám odhadnout) nechat ležet?

Václav

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dobrý den,