only Odesláno 10. července 2008 Nahlásit Odesláno 10. července 2008 Tak mě tak napadlo, jestli jsou mezi námi nějací sběratelé a renovátoři historických vozidel (auta, motorky, traktory, jízdní kola, letadla, zkrátka vše co nějak souvisí s dopravou) ? Nevím tedy popravdě, jestli už se o tom tady nepsalo, ale zkusím založit toto téma. Obdivovatelů mechanické krásy hodinek jsou tu mraky a bylo by tedy divné, kdybych byl jediný milovník mechanické krásy historických vozidel jenom já. Tomu se mi nechce věřit. Tak začnu u sebe. V jiném vlákně jsem napsal, že miluji značku BMW a tak je to i s historickými vozidly. Miluji historická BMW. Už to zní trochu nemocně co? Ale je to tak. Jsem šťastným majitelem limuzíny BMW 315 z roku 1935 (již 8 let), která je momentálně sice v pojízdném stavu, ale karoserie stále čeká na lak a čalouníka. Jinak podvozek je již po renovaci, pojízdný. No a druhý člen BMW rodiny je kabriolet BMW 321 z roku 1939 a ten je před celkovou a řekl bych dost náročnou renovací. Koupil jsem jej v dost ubohém stavu před téměř třemi lety, kdy dost dílů chybělo, ale po intenzivním hledání a shánění (a bohužel i placení :-)) jsem již většinu dílů dohnal. V minulosti jsem měl tu čest vlastnit motocykly BSA, konkrétně typ Sloper a Blue Star, oboje 500 ccm OHV, ale díky svojí mladické nerozvážnosti a touze po rychlém stroji, jsem udělal svoji největší životní chybu a motorky jsem prodal, abych si mohl koupit jinou "motorku" a sice Yamahu Diversion 600 ccm. Za rok jsem ten krám stejně prodal, prodělal jsem na tom majlant a zbyly mi oči pro pláč. Peníze jsem pak utratil a neměl jsem ani krásné BSA a ani peníze. Dodnes toho lituji (a je to již 13 let), ale zase to bylo velké poučení a mých současných vozidel si také proto náležitě vážím. Prostě mladická blbost hraničící s debilitou. Marně dneska ty dvě BSA hledám, opravdu marně ... tak jsem zatlačil slzu. No a toto je můj příběh. Pochlubte se vy s vaším. Posílám dvě fotky mých BMW. Only.
koblih69 Odesláno 10. července 2008 Nahlásit Odesláno 10. července 2008 Po výprodeji svých 2 a 3 kolových miláčků už mi zbývá jen tohle:
Ghill Odesláno 10. července 2008 Nahlásit Odesláno 10. července 2008 Only, pre moj momentalny zivot su hodinky idealnym spolocnikom, kedze cestujem casto, vela a daleko. Ale viem, ze casom, ked sa usadim, tak nieco podobne ma caka, aj ked mladsie - konkretne Porsche Carrera 911 Turbo prvej generacie. To co si napisal bolo krasne a od srdca. Prajem vela radosti s machanickymi milacikmi (bublajucimi aj tikajucimi ) Tak mě tak napadlo, jestli jsou mezi námi nějací sběratelé a renovátoři historických vozidel (auta, motorky, traktory, jízdní kola, letadla, zkrátka vše co nějak souvisí s dopravou) ? Nevím tedy popravdě, jestli už se o tom tady nepsalo, ale zkusím založit toto téma. Obdivovatelů mechanické krásy hodinek jsou tu mraky a bylo by tedy divné, kdybych byl jediný milovník mechanické krásy historických vozidel jenom já. Tomu se mi nechce věřit. Tak začnu u sebe. V jiném vlákně jsem napsal, že miluji značku BMW a tak je to i s historickými vozidly. Miluji historická BMW. Už to zní trochu nemocně co? Ale je to tak. Jsem šťastným majitelem limuzíny BMW 315 z roku 1935 (již 8 let), která je momentálně sice v pojízdném stavu, ale karoserie stále čeká na lak a čalouníka. Jinak podvozek je již po renovaci, pojízdný. No a druhý člen BMW rodiny je kabriolet BMW 321 z roku 1939 a ten je před celkovou a řekl bych dost náročnou renovací. Koupil jsem jej v dost ubohém stavu před téměř třemi lety, kdy dost dílů chybělo, ale po intenzivním hledání a shánění (a bohužel i placení :-)) jsem již většinu dílů dohnal. V minulosti jsem měl tu čest vlastnit motocykly BSA, konkrétně typ Sloper a Blue Star, oboje 500 ccm OHV, ale díky svojí mladické nerozvážnosti a touze po rychlém stroji, jsem udělal svoji největší životní chybu a motorky jsem prodal, abych si mohl koupit jinou "motorku" a sice Yamahu Diversion 600 ccm. Za rok jsem ten krám stejně prodal, prodělal jsem na tom majlant a zbyly mi oči pro pláč. Peníze jsem pak utratil a neměl jsem ani krásné BSA a ani peníze. Dodnes toho lituji (a je to již 13 let), ale zase to bylo velké poučení a mých současných vozidel si také proto náležitě vážím. Prostě mladická blbost hraničící s debilitou. Marně dneska ty dvě BSA hledám, opravdu marně ... tak jsem zatlačil slzu. No a toto je můj příběh. Pochlubte se vy s vaším. Posílám dvě fotky mých BMW. Only.
only Odesláno 11. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Po výprodeji svých 2 a 3 kolových miláčků už mi zbývá jen tohle: Ahoj, roztomilý koblížek a vypadá, že je v moc pěkném stavu. A co jsi měl před tím? Only
only Odesláno 11. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Only, pre moj momentalny zivot su hodinky idealnym spolocnikom, kedze cestujem casto, vela a daleko. Ale viem, ze casom, ked sa usadim, tak nieco podobne ma caka, aj ked mladsie - konkretne Porsche Carrera 911 Turbo prvej generacie. To co si napisal bolo krasne a od srdca. Prajem vela radosti s machanickymi milacikmi (bublajucimi aj tikajucimi ) Ahoj, děkuji moc za přání, tak až docestuješ, tak si pořiď nějaké opravdu pěkné Porsche. Párkrát jsem se v nich svezl (vždy ale jenom v typu 911) a je to fakt příjemný. No a turbo I. generace je prostě lahůdka. Hlavně šťastnou ruku při výběru, ať do toho moc finančně nespadneš. Tak držím palce. Only.
Kyle Case Odesláno 11. července 2008 Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Já jsem ulítlej na Mazdy RX-7, ale jen 1.generace (1979-1984). (viz foto v tomto vlákně: http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...568&st=280) Mám jednu v originál stavu, jednu komplet předělanou/nedodělanou na ostřejší jezdění a pak už jen 2 další nepojízdné v zásobě + několik motorů,....
giptrick Odesláno 11. července 2008 Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Já si doma hýčkám jednu JAWU 250-590 Sport.
only Odesláno 11. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Já jsem ulítlej na Mazdy RX-7, ale jen 1.generace (1979-1984). (viz foto v tomto vlákně: http://forum.chronomag.cz/index.php?showto...568&st=280) Mám jednu v originál stavu, jednu komplet předělanou/nedodělanou na ostřejší jezdění a pak už jen 2 další nepojízdné v zásobě + několik motorů,.... Kolik tam máš vlastně pod kapotou koníků? Slyšel jsem, ža tyhle Mazdy umí jet. Only.
Kyle Case Odesláno 11. července 2008 Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Ta originál má z původních 105 teď okolo 120-130. Ta upravená má jako základ motor z poslední generace 200HP s turbem a po všech upravách jsem někde na 260HP, do konce roku bude nová řídící jednotka na míru a pak to bude okolo 320. Mám to odlehčené na 1000kg. Tady jsou nějaká videa, jak jsem to dával dohromady. http://kyle.coex.cz/
only Odesláno 11. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Ta originál má z původních 105 teď okolo 120-130. Ta upravená má jako základ motor z poslední generace 200HP s turbem a po všech upravách jsem někde na 260HP, do konce roku bude nová řídící jednotka na míru a pak to bude okolo 320. Mám to odlehčené na 1000kg. Tady jsou nějaká videa, jak jsem to dával dohromady. http://kyle.coex.cz/ No 320 koní a 1000 kg váhy je velice pěkný poměr a když to zvládneš podvozkem a brzdama, tak si myslím, budeš hodně těžko hledat v běžné, byť sportovní produkci aut, konkurenci a zvlášť potom v zatáčkovitém terénu. Pěkný pěkný. Only.
Kyle Case Odesláno 11. července 2008 Nahlásit Odesláno 11. července 2008 Brzdy ted upgraduji na 4-pístkové přední a zaměnuji zadní nápravu s LSD (diferenciál s omezeným prokluzem), ted mi to hrabe na jedno kolo i na trojku a to je špatné.
hufnor Odesláno 12. července 2008 Nahlásit Odesláno 12. července 2008 Prave jsem si vsimnul threadu venovaneho vylozene veteranum. O novem prirustku do rodiny v podobe MG Midget jsem sice uz informoval jinde, ale trocha opakovani v tomto pripade, myslim, neskodi. Vice info a foto zde. Jedno ilustracni foto nasleduje:
zetka Odesláno 14. července 2008 Nahlásit Odesláno 14. července 2008 Tak mě tak napadlo, jestli jsou mezi námi nějací sběratelé a renovátoři historických vozidel (auta, motorky, traktory, jízdní kola, letadla, zkrátka vše co nějak souvisí s dopravou) ? Nevím tedy popravdě, jestli už se o tom tady nepsalo, ale zkusím založit toto téma. Obdivovatelů mechanické krásy hodinek jsou tu mraky a bylo by tedy divné, kdybych byl jediný milovník mechanické krásy historických vozidel jenom já. Tomu se mi nechce věřit. Tak začnu u sebe. V jiném vlákně jsem napsal, že miluji značku BMW a tak je to i s historickými vozidly. Miluji historická BMW. Už to zní trochu nemocně co? Ale je to tak. Jsem šťastným majitelem limuzíny BMW 315 z roku 1935 (již 8 let), která je momentálně sice v pojízdném stavu, ale karoserie stále čeká na lak a čalouníka. Jinak podvozek je již po renovaci, pojízdný. No a druhý člen BMW rodiny je kabriolet BMW 321 z roku 1939 a ten je před celkovou a řekl bych dost náročnou renovací. Koupil jsem jej v dost ubohém stavu před téměř třemi lety, kdy dost dílů chybělo, ale po intenzivním hledání a shánění (a bohužel i placení :-)) jsem již většinu dílů dohnal. V minulosti jsem měl tu čest vlastnit motocykly BSA, konkrétně typ Sloper a Blue Star, oboje 500 ccm OHV, ale díky svojí mladické nerozvážnosti a touze po rychlém stroji, jsem udělal svoji největší životní chybu a motorky jsem prodal, abych si mohl koupit jinou "motorku" a sice Yamahu Diversion 600 ccm. Za rok jsem ten krám stejně prodal, prodělal jsem na tom majlant a zbyly mi oči pro pláč. Peníze jsem pak utratil a neměl jsem ani krásné BSA a ani peníze. Dodnes toho lituji (a je to již 13 let), ale zase to bylo velké poučení a mých současných vozidel si také proto náležitě vážím. Prostě mladická blbost hraničící s debilitou. Marně dneska ty dvě BSA hledám, opravdu marně ... tak jsem zatlačil slzu. No a toto je můj příběh. Pochlubte se vy s vaším. Posílám dvě fotky mých BMW. Only. Těch dvojosých strojů je mi obzvlášť líto. Sám sedlám ČZ125 r.v. 1949 a v rodině máme ještě DKW F7 kabrio z r. 1938.. Foto zetky přikládám... Jinak pro dokreslení psychologického obrazu - hodinky řeším jenom okrajově, ale mám je rád. Mám Prim -Traktory po dědovi, nosil jsem je léta jako kluk, repasované v Primu, moje snové hodinky které se mi podařilo sehnat jsou ruské chronografy Sekonda (ty bílé, zlaté čísla, fotku někde najdeš na fóru). Tak to jen tak na okraj... Zetka.
Vic Odesláno 14. července 2008 Nahlásit Odesláno 14. července 2008 Prave jsem si vsimnul threadu venovaneho vylozene veteranum. O novem prirustku do rodiny v podobe MG Midget jsem sice uz informoval jinde, ale trocha opakovani v tomto pripade, myslim, neskodi. Vice info a foto zde. Jedno ilustracni foto nasleduje: Tak tento kousek (stejne jako ostatni v tomto threadu,abych nikoho neurazil) fakt nema chybu. Sam jsem priznivec veteranu, i kdyz zatim nic nevlastnim, nezdedil jsem ani nenasel ve stodole :-) Jsou to krasne stroje! Pekny vecer. V.
Návštěvník YPO Odesláno 14. července 2008 Nahlásit Odesláno 14. července 2008 v tomhle stroji si moje manželka se svým dědou hrála na indiány ..... bohužel už nám neříká pane
only Odesláno 15. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 15. července 2008 ceka na renovaci ceka na GO No tak to je pěkný a sedím na zadku! Typ 320 limuzína a roadster 328. Jenom na té 328 mě matou ta kola , seriová nejsou, co jsou zač? A máš tam také radiální pneu, dal jsi to tam kvůli jízdním vlastnostem? V jakém celkovém stavu je ta 320, kompletnost atd. A ta 328, co na ní chceš generálkovat, v jakým je stavu co se týče původnosti? No ale jsem rád, že jsem našel dalšího BMW maniaka
only Odesláno 15. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 15. července 2008 Těch dvojosých strojů je mi obzvlášť líto. Sám sedlám ČZ125 r.v. 1949 a v rodině máme ještě DKW F7 kabrio z r. 1938.. Foto zetky přikládám... Jinak pro dokreslení psychologického obrazu - hodinky řeším jenom okrajově, ale mám je rád. Mám Prim -Traktory po dědovi, nosil jsem je léta jako kluk, repasované v Primu, moje snové hodinky které se mi podařilo sehnat jsou ruské chronografy Sekonda (ty bílé, zlaté čísla, fotku někde najdeš na fóru). Tak to jen tak na okraj... Zetka. Ta ČZetka je krásná. To jsi renovoval ty? Nezmínil jsem to, ale vlastnil jsem ještě ČZ 150 C a Jawa 350 pérák ... vše ale padlo na vrub mé blbosti ... ale se 150ou i pérákem jsem si krásně zajezdil. Tyhle motorky jdou samozřejmě ještě sehnat, ale už ani na ně nemám jak prostorovou kapacitu, tak ani tu mentální. Nechci mít zkrátka starých věcí moc, pak bych ani nevěděl, kterou mám nejraději a i kdyby tak ostatních by mi bylo potom líto . A v jakém stavu je ta DKW? A máte ji na drátěných kolech? Ta jí hodně sluší. Only.
only Odesláno 15. července 2008 Autor Nahlásit Odesláno 15. července 2008 v tomhle stroji si moje manželka se svým dědou hrála na indiány ..... bohužel už nám neříká pane Óóóó tak to je krásný kousek! Jediné ale co poznám (a to ještě podle znaku) je, že to je Škodovka. Víc se ale nechytám. Jenom si typnu. Že by nějaká karosářská variace na téma Škoda Popular Monte Carlo? V každém případě je to fakt hodně zajímavé a krásné auto. Škoda, že ho už nevlastníš. Sice nejsem srdcem Škodovkový, ale tohle bych opravdu rád viděl na vlastní oči, je to fakt zajímavé. Only.
Návštěvník YPO Odesláno 15. července 2008 Nahlásit Odesláno 15. července 2008 Óóóó tak to je krásný kousek! Jediné ale co poznám (a to ještě podle znaku) je, že to je Škodovka. Víc se ale nechytám. Jenom si typnu. Že by nějaká karosářská variace na téma Škoda Popular Monte Carlo? V každém případě je to fakt hodně zajímavé a krásné auto. Škoda, že ho už nevlastníš. Sice nejsem srdcem Škodovkový, ale tohle bych opravdu rád viděl na vlastní oči, je to fakt zajímavé. Only. ... můžeš se na to podívat v Lánském muzeu .... ten popis pod fotografií v odkazu je trochu zmatený .... pravda visí na zdi za autem
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se