Kalifx Odesláno 3. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2010 Virgin Racing ukázal svůj vůz, mimochodem, vypadá moc dobře, jsem zvědavý co s ním dokáže Timo Glock. KLIK Testy ve Valencii 1.-3. února KLIK No jo, Virgin je zase zástupce těch subtilních strojů... Já jsem se asi doopravdy zbláznil, protože pokud bych nefandil McLarenu, tak jsem čím dál víc hotovej z designu Saubera. To je fakt parádní mazec! McLaren je ještě o něco delší, ale ze Saubera dělá ta černo-bílá kombinace a především konstrukce spíš něco jako tryskový vůz pro překonávání rychlostních rekordů. Nevím, proč se mně automaticky, když ho vidím, vybaví Blue Flame... Zdroj/source: Formula1.com a zde. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 4. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2010 Hele Snowe a tuto fotku si viděl? Je to z rozhodujícího závodu GP Japonska v roce 1989. Jen by mě zajímalo, jeslti něco ukazuje Alainovi nebo to je jen náhoda, jak gestikuloval směrem k japončíkům aby ho popostrčili viz. třeba toto video. Jinak komentář k závodu. Alain, jak vidno z fotografie, v tomto závodě po tomto incidentu velkou cenu Japonska nedokončil. Ayrton tento závod dokončil i přes tento incident. Kdyby v tomto závodě Alain Prost nedojel a Ayrton Senna vyhrál, tak by se mistrem za rok 1989 stal Senna. Žel se tomu tak nestalo a Senna byl diskvalifikován za zkrácení této zatáčky, ne za samotný incident (docela kuriozní, třeba shlédnout video, je to asi ve dvou třetinách). Já bohužel tuto dobu nepamatuji byl jsem ještě v plenkách (teda už snad ne, ale ještě ani do školy jsem enchodil), ale kéž by byla letos formule zase tak zajímavá jako rok 1988 a 1989. Úžasný souboje se na trati odehrávali mezi dvěma excelentními piloty z jedné stáje, co víc si fanoušek McLarenu může přát.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ricous Odesláno 4. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2010 (upraveno) Rád čtu vaše fundované příspěvky k F1 a ač mám tyhle závody rád, vašich znalostí ani zdaleka nedosahuji... První vzpomínku na F1 mám z roku 1978, kdy jako malí kluci po tragické smrti R. Petersona (všichni jsme fandili "černým rakvím" JPS Lotus) jezdili na kolech po sídlišti a vyřvávali to v šoku na lidi s tím, že asi nastane konec světa. Pak si pamatuji na film Formule 1, který byl v kinech na počátku osmdesátých let a který jsem jako kluk viděl asi 10x. A samozřejmě mi utkvěly i komentáře F1 Luboše Pecháčka v ČST... Zeď jsem měl v pokojíčku polepenou plakáty formulí, pilotů a každoroční výsledkovou listinou. Od poloviny osmdesátých let a mého študování na gymplu jsme všichni fandili Benettonu - pamatuju si, jak jsem jel do Prahy přemlouvat veksláky u Tuzexu k prodeji 45 bonů (tak málo se nikomu nechtělo prodávat) a pak jsem si nadšeně koupil "pytel" Benetton přes záda - hned první den nevydržel nápor učebnic a prasknul, slzy v očích... Do dneška mám ale zafixován ten znak Benetton a měl jsem je rád, i když u nich jezdil Schumi. Dneska fandím McLarenu, ale už to tak neprožívám. Oblíbenci byli Hakkinen a hlavně Coulthard, to byl pro mě gentleman a sekáč. Na novou sezónu se moc těším, mohlo by to být hooodně zajímavé, tak uvidíme. A víc už se k F1 nebudu vyjadřovat, nebojte Upraveno 4. února 2010 uživatelem ricous Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 5. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. února 2010 Ještě jsem při brouzdání internetem našel dvě zajímavý konstrukce: Brabham BT46B s turbínou - jeden start, jedno vítězství a pak následný prostesty ostatních týmů, že jim turbína háže veškerej bordel z tratě do obličeje... A Tyrrell 012 s bumerangovým křídlem, který bylo hned při první kvalifikaci vyměněno za standardní, protože to tak nějak nefungovalo. Ale vypadalo to tak trochu "Stealth", to se musí nechat. .. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 6. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 6. února 2010 (upraveno) Přidám fotografie Ligieru s ohromným komínem sání. Ligier čistě francouzská stáj s francouzským sponzorem výrobce cigaret Gitanes a zásadně francouzskými jezdci. Jo, to byly časy, kdy do F1 mohli výrobci cigaret a alkoholu a prezentovali se nakladatelé hanbatých časopisů. Tady uvedu Penthouse, který sponzoroval stáj Hesketh. Nakonec přidám revoluční vůz Lleyton House GC901 geniálního konstruktéra Adriana Neweye, který nepoužívá ke konstrukci vozu vyspělé počítačové technologie, ale vše si maluje na rýsovacím prkně. Lleyton House GC901 byl tak úzký, že se do něj jezdci soukali s nohama nad sebou. Ligier JS5 za volantem najdete Jacquese Laffita Hesketh + Penthouse + výrobce cigaretových papírků Rizla Lleyton House CG901 A úplně nakonec perfektní fotka majitele zaniklé stáje Kena Tyrrella muže s vynikajícím čichem na talenty spolu s dvěma tragicky zahynulými jezdci. Ronnie Pettersonem jezdcem s asi nejtvrdším stylem všech dob a závodníkem s velmi slabou fyzičkou Patrickem Depaillerem. Foto pochází z roku 1977 z tréninku na Velkou cenu Argentiny v Buenos Aires. Upraveno 6. února 2010 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 8. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 A jedno malé srovnání kokpitů, které dělí více jak 30 let: Tyrrell P34 BMW Sauber F107 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 (upraveno) to Kalifx - tohle je pomalu jediné vlákno, které sleduji se zaujetím, takže díky za každý příspěvek. Doplňující dotaz, je to opravdu poslední model volantu BMW, trošinku se mi to nezdá. Upraveno 8. února 2010 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Tohle je pro Kalifxe, když se mu tak líbí BMW Sauber C29, třeba zapomene na McLaren a přesedlá. Rozhovor s technickým ředitelem stáje Willy Rampfem. KLIK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 8. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 (upraveno) to Kalifx - tohle je pomalu jediné vlákno, které sleduji se zaujetím, takže díky za každý příspěvek. Doplňující dotaz, je to opravdu poslední model volantu BMW, trošinku se mi to nezdá. Romane, jak píšu nad obrázkem - je to volant modelu F107, takže rok 2007... P34 je z roku 1976 Tohle je pro Kalifxe, když se mu tak líbí BMW Sauber C29, třeba zapomene na McLaren a přesedlá. Rozhovor s technickým ředitelem stáje Willy Rampfem. KLIK Tak já jsem McLarenu hrozně věrnej, ale hned jako druhýmu budu děsně fandit Sauberu... a díky za rozhovor. Upraveno 8. února 2010 uživatelem Kalifx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 8. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Mimochodem McLarenu fandím od svých jedenácti let, kdy jsem byl úplně vedle z tehdejšího McLarenu TAG Porsche... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 (upraveno) zahlídl jsem tady Ronnieho Petersona... tady je jeho stručný životopis a tady záznam jeho tragické nehody... Upraveno 8. února 2010 uživatelem tombed Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 zahlídl jsem tady Ronnieho Petersona... tady záznam jeho tragické nehody... Byla to úplně zbytečná smrt. Nezemřel na popáleniny, ale na mnohočetně polámané nohy, tahali ho jako kočku od nemocnice k nemocnici a nakonec zemřel na tukovou embolii. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 8. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Chlapi, nepojedete někdo letos do Goodwoodu (Festival of Speed)? Já se letos chystám. Je to začátkem července... respektive chci si už koupit víkendovej lístek (107 liber) abych si to pak už nějak musel zařídit... Jako motivaci doporučuju shlédnout úvodní video... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Byla to úplně zbytečná smrt. Nezemřel na popáleniny, ale na mnohočetně polámané nohy, tahali ho jako kočku od nemocnice k nemocnici a nakonec zemřel na tukovou embolii. v té době to byly většinou zcela zbytečné úmrtí, jako jedno z nejšílenějších mi přijde úmrtí Toma Prycea v Kyalami... závodníci tehdy byli jako novodobí gladiátoři, kdy usedajíc do monopostu nevěděli dne ani hodiny, všechno bylo takové opravdové, monoposty jsi rozeznal na první pohled, benzín omamně voněl nad rozpáleným asfaltem... tehdy jako dítě jsem měl F1 moc rád, pak mě to za časů komise FIA, všeobecného taktizování a týmové strategie přešlo a radši sleduji rallye, které mi připadá ještě opravdová... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Něco pro techniky, rozbory vozů F1, jedná se hlavně o nové Ferrari F60/100. KLIK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 8. února 2010 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 ....a radši sleduji rallye, které mi připadá ještě opravdová... Tak to doporučuju závody do vrchu... Podle mě jedna z posledních opravdových záležitostí. Není to sice závod v pravým slova smyslu, ale když se ze serpentiny u zámečku v Náměšti vyřítí formule, je to fakt nářez... Náměšť on board Dobšiná on board a dnes už bohužel zesnulý Miroslav "Faja" Fajkus - Laudon on board - to byl jeho vrchařský speciál a právě na ten neuvěřitelnej výkon tohoto stroje v podstatě dojel... Rychlost tohoto vozu na úzkejch silnicích je prostě šílená... Navíc všude kolem spousta stromů... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tombed Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 jj, dobrý, tady jsou taky videa Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 .............radši sleduji rallye............. Pro mě rallye skončila úmrtím Henri Toivonena na Korsické rallye v roce 1986 a s následným ukončením třídy B, v které jezdily nádherné a neuvěřitelné vozy s výkonem rovnajícím se F1. Henri Toivonen (vlevo) zdroj - http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=3133 Toivonen, vždy na plný plyn a s plným nasazením zdroj - http://www.forninoracing.it/Immagini/Henry1.jpg tragický konec zdroj - http://i103.photobucket.com/albums/m134/co...vonen_crash.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 Tak když se máme vrátit do dějit, tak zmíním ještě jedno nádherné auto z 60. let. Nedávno jsem si pořídil jeho model, tak mi nedá sem o něm něco nenapsat. V roce 1966 založil jezdec Dan Gurney (již dlouholetý jezdec F1) svoji stáj "Anglo American Racers". Nebyl nikdy jezdcem top kvality, jeho nejlepší výsledek bylo dvakrát 4. místo v celkovém pořadí. V roce 1961 za Porsche a v roce 1965 v Brabhamu. Automobil pojmenovali Eagle. Nejdříve používali osvědčené motory CLIMAX, ale už od začátku vyvýjeli vlastní motor. Tento motor byl zvláštní tím, že se jednalo o "Wankelův motor" (kdyby náhodou někdo nevěděl o co jde, tady je více, ale to nepředpokládám...). Hned od začátku testování byl 12 valcový Weslake, jeden z nejsilnějších motorů té doby, bohužel i dost poruchový. V sezoně 1966 byl nasazen Eagle T1 G jen do dvou závodů, ale ani jeden nedokončil. V roce 1967 byl nasazen na všechny závody, ale dokončil jen dva. V Belgii dojel na 1. místě a v Canadě na 3. místě. I tak se zapsal do historie F1 a to tím, že je to jediný výtězný vůz, který byl poháněn rotačním motorem. Řekněte není to nádherná formule 1.....: jedna z novějších fotek. Zdroj. A tady vítězné foto ze závodu v Belgii. Zdroj. Doporučuji projet oba zdroje, je tam pár dalších krásných fotek. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 8. února 2010 Nahlásit Sdílet Odesláno 8. února 2010 to JiříR - díky, pěkný odkaz Procházel jsem se fotkami, které jsem za ta léta nashormáždil a uvědomil jsem si jednu věc, už nikdy nebudu fandit konkrétnímu závodníkovi, komu jsem držel palce, ten zemřel. Vzpomenu na Američany Petera Revsona a Marka Donohue, Francouze Patricka Depallier a Didiera Pironiho, Itala Elia de Angelise, Švéda Ronnie Petersona, Brita velkého elegána Grahama Hilla a samozřejmě mého největšího oblíbence Brazilce Ayrtona Sennu s jehož úmrtím pro mě v podstatě formule jedna skončila. Peter Revson v McLarenu zdroj - http://en.wikipedia.org/wiki/File:Yardley_McLaren_M19C.jpg Mark Donohue a Penske zdroj - http://www.f1-info.cz/?gallery=f1foto/foto1975 v tom odkazu lze najít i další zajímavé fotky Patrick Depallier v asi nejzajímavější formuli všech dob v šestikolovém Tyrrellu P34 zdroj - http://www.bestlap.com.br/velocidade/viewt...80ae921fd675f0b Didier Pironi ve společnosti famózního Alaina Prosta jediného vážného soupeře Ayrtona Senny zdroj - http://www.prostfan.com/photos/wri/310581.jpg Elio de Angelis v Lotusu-Renault zdroj - http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Eli..._1985-08-02.jpg Ronnie Petterson a Lotus-Cosworth zdroj - http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uplo...rstorp_1973.jpg Graham Hill a Lotus-Cosworth zdroj - http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uplo...dprix_1968.jpg Ayrton Senna zdroj - http://media.photobucket.com/image/ayrton%...momentos033.jpg Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se