JiříR Odesláno 31. ledna 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 31. ledna 2011 Těším se na Lotus-Renault a jejich klasické černozlaté Lotus barvy. Ještě by si mohli sehnat bývalého sponzora legendární stáje cigaretový koncern JPS. Já se spíše obávám, aby jim to zbarvení moc neuškodilo. Přijde mi to podobné jako mělo ferrari čárové kódy. Kdo se o motorsport zajímá, vý že marlboro tento trik používalo už někdy v 70. letech. A aby se na ně nesesypali ostatní, že to jasně evokuje cigeretového výrobce. Ikdyž jsou to jen zbytešné spekulace. Radši sem hodím představení lotusu (reanultu R31) Ta zlatá měla svoji krásu, kdy nebylo milion reklam...ta LADA je tam fakt úsměvná... A ještě se nám ukázal Sauber. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 (upraveno) Na krásném Lotusu-Renault mě vysloveně drásá nápis sponzora na boku. Pro mě jako ortodoxního a nekritického fanouška znamená spojení Lotusu a Lady potupu nejhrubšího zrna, nebohý Colin Chapman. Mrzí mě, že stáj nevyrazila rusáka Petrova. Bez ruského geroje bych mohl stáji fandit na 100%, takhle mám psychický blok. Tajně jsem doufal, že se do kokpitu vrrátí francouz Romain Grosjean. Vysoká politika a velké peníze bohužel těžce zasahují do jezdeckého obsazení. Zářným příkladem je vyhození budoucí superhvězdy mladého němce Nica Hulkenbergera z Williamsu,který byl nahrazen průměrným mexičanem Pastorem Maldonadem za kterým stojí velice silní sponzoři. Ještě malá zmínka k Lotusu, druhým záložním pilotem vedle Romaina Grosjeana je Bruno Senna. Spojení Senna - Lotus obživlo. Nyní bude bohužel bez výsledků, synovec Ayrtona Senny není ani stínem svého slavného strýce. Testovacím pilotem stáje je i Jan Charouz. JiříR má oficiální fotky, pro mě by vypadalo válečné zbarvení Lotusu lépe. Doufám, že tyhle barvy uvidím velice často na těch nejčelnějších pozicích. Upraveno 1. února 2011 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Ještě třikrát můj milovaný Lotus. KLIK KLIK KLIK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 A ještě se nám ukázal Sauber. Saubera doplním. KLIK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Malé info k Lotusu, který mě nezajímá, nicméně na našem fóru příznivce jistě má takže zde. KLIK Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipes Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 ta Lada je krutá může mi někdo ve zkratce vysvětlit Lotus vs. Lotus ?? .. já který stáji že to mám fandit.. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 (upraveno) Na počátku loňské sezony se objevila stáj Lotus. Na konci loňského roku vznikla nová stáj Lotus-Renault, která se postaví na start poprvé letos. Mezi oběma tými se rozhořel boj o slavné jméno, na který si dělají nárok oba, spor vyřeší až soud. Upraveno 1. února 2011 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Filipes Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 jo, já vloni fandil zelenýmu Lotusu - i když to byla bída, letos jsem zmaten Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 (upraveno) Abych se přiznal, já jsem také těm klukům od charizmatického Mike Gascoigna fandil. Vzhledem k tomu, že však vznikl tento nový tým, který obsahuje Renault, na který jsem byl zatížen dlouhá léta, mám letos jasno. Jediné co mi vadí a to tak, že silně je ten rusák Petrov, to koušu těžce. Edit - navíc mají nádherné auto. Omlouvám se za plachtu, ale vychutnejte si ji se mnou. zdroj - http://coffeepoweredracing.wordpress.com/2010/12/08/the-lotus-vs-lotus-battle-will-be-fierce-and-fun/ Upraveno 1. února 2011 uživatelem Snow Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 krasna farebna kombinacia(zlata + cierna),to su spomienky...stary lotus a stara dobra F1-ka Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Jo, na to slyším a proto opět vyrukuji se svou vzácnou fotkou. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 hmm,neexistovalo aby som premeskal nejake preteky,ked k tomu prislo tak to bolo hotove nestastie a dnes...? v pohode,skor ma stve premrhany cas presedeny pri bedni... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Snow Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Já jsem skalní fanda desítky let. Za totáče byl jen jednou za rok přenos velké ceny, vždy Velká cena Monaca, těšil jsem jako malý kluk. Dnes je to jiná káva, dívám se na všechny VC bez výjimky a navíc je nahrávám, abych si mohl znovu prohlédnout ty nejlepší okamžiky. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
obchodnik-o3 Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 my sme mali za totaca vyhodu,ze sme chytali ORF1,2 a o formulu bolo vystarane stale,vyrastal som na Laudovi,Huntovi...atd...to byvali preteky Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Tak je tu další nášup: Red Bull nám ukázal svého nástupce. Dále se nám ukázal Mercedes. Toro Rosso už také ukázalo vůz a vyjelo na trať. A poslední je Williams. Zde je zajímavý odkaz, kde jsou všechny nové vozy v přehledu. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 1. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 1. února 2011 Ad Lotus, tak v tom začínají dělat pořádný bordel. A ten renault mě prostě vůbec nesedí, hlavně kvůli Petrovovi, potažmo Ladě. Snow ten tvůj obrázek je moc hezký, ale ta lada tam na tom boku bude, ikdyž tady chybí. A pro mě, kdyby tam nebyly ty červené plochy, tak se mi líbí o 100% více. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 3. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 3. února 2011 S F1 to nemá nic společného, ale nové vlákno zakládat nebudu. Snad videa udělají radost i dalším motoristickým fandům. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JiříR Odesláno 4. února 2011 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. února 2011 Tak jestli někdo letos představil revoluční vůz, je to McLaren, jeslti mu to přinese úspěch nebo ne, nikdo zatím neví, ale auto je opravdu hodně odlišné. Zde jsou popsány nějaké inovace a tady je tří stránkový nášup fotek. Zde je ještě jedna detailnější fotogalerie. Už se hrozně těším na novou sezonu Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kalifx Odesláno 5. října 2013 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 5. října 2013 (upraveno) Možná je aktuální trochu oživit tohle vlákno. Ve filmovým topicu padlo i jméno David Purley. Tenhle chlápek není zajímavý jen tím, že za svůj pokus o záchranu Rogera Williamsona z hořícího vozu dostal vyznamenání za statečnost, ale i tím, že byl v podstatě odměněn i tak trochu vyšší mocí. Sám měl totiž později velmi bizarní nehodu, která by mohla být považována za absolutně neslučitelnou se životem. A díky níž se stal nechtěným rekordmanem. Více obrázky (jeho vůz slouží jako exponát) a text v angilčtině. Ty hodnoty, které jsou v textu, se zdají být až absurdní. "...He returned to Formula One in 1977 with his own LEC chassis designed by Mike Pilbeam and run by Mike Earle. It was this car in which he suffered serious injuries in an accident during pre-qualifying for that year's British Grand Prix. He survived an estimated 179.8 g when he decelerated from 173 km/h (108 mph) to 0 in a distance of 66 cm (26 inches) after his throttle got stuck wide open and he hit a wall.[3] For many years, this was thought to be the highest g-force ever survived by a human being (until in 2003, Kenny Bräck's crash violence recording system measured 214 g).[3][4] Purley suffered multiple fractures to his legs, pelvis and ribs..." Upraveno 5. října 2013 uživatelem Kalifx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se