Georgeisin Odesláno 14. prosince 2008 Nahlásit Odesláno 14. prosince 2008 Ahojte, jelikoz jsem nechtel nosit svoje Certiny na hrubsi aktivity, sehnal jsem si jednoduche mechaniky s rucnim natahem, konkretne WENGER Commando 70141, viz. priloha. No a jde mi to, zjistit, co je v nich za ETA kalibr??? Nikde to nemuzu najit a ani zahranicni internetovy prodejce mi nebyl schopen odpovedet. Kazdopadne za prvni dva dny mi udelaly cca +60 sec, coz mi prijde hodne. Snad se to nejak snizi. Kupoval jsem na watchbox.be. Na dynku maji dva celkem velke skrabance, jako by uz je nekdo oteviral, je mi to divny, snad to neni nejaky smejd. Dal sem za ne 207 EURO. http://www.watchbox.be/prod/Wenger-Watches...TCH/item758.htm Diky
Georgeisin Odesláno 15. prosince 2008 Autor Nahlásit Odesláno 15. prosince 2008 Opravdu nikdo nevite , co by se do nich mohlo davat za ETU. Nechce se mi je tahat k hodinari, aby do nich koukal. Diky