koutnp Odesláno 13. března 2009 Nahlásit Odesláno 13. března 2009 Hledal jsem tu ve vláknech, ale bohužel jsem toho moc nenašel. Těm kterým se něco takového stalo tímto prosím a popsání Vašich zkušeností. Celý průběh procesu a komunikace s Paypalem. Lidem, kterým by se něco podobného přihodilo, by to mohlo pomoci a mě osobně to velmi zajímá. Předem děkuji za veškeré informace....
kubson Odesláno 13. března 2009 Nahlásit Odesláno 13. března 2009 nejdříve kontakt a domluva s prodejcem, pokud to nejde tak paypal - resolution center - report problem claim na paypalu se dá udělat jen do 45 dnů od platby
koutnp Odesláno 13. března 2009 Autor Nahlásit Odesláno 13. března 2009 Spíš mi jde o průběh a pošta s paypalem. Jak to probíhá a jaký s tím mají dotyční zkušenosti. Co po nich Paypal požadoval. A samozřejmě případný výsledek.
nAscA Odesláno 13. března 2009 Nahlásit Odesláno 13. března 2009 (upraveno) Zazadas o dispute, oni kontaktuji prodejce a pak se to resi. Jednou mi to paypal zamitnul, nastesti bylo v tom vice lidi, komu hodinky nedosly a ja jsem byl v kontaktu s jednou holcinou, ktery ten dispute vyridili kladne. Tak jsem jim napsal odvolani, a jak to, ze ona dostala penize zpet a ja ne a okopiroval jsem jich ty jejich kecy o bezpecnem prevodu penez (nebo co to tam maji) a kupodivu napodruhe mi to uznali. Edit: nez jsem to dopsal, tak jsi reagoval. Vsak zkus si na ten paypal najet a tam uz uvidis, kdys to budes vyplnovat, co po tobe chteji.(vicemene jen popsat o co jde) Upraveno 13. března 2009 uživatelem nAscA
Návštěvník Kamil Odesláno 13. března 2009 Nahlásit Odesláno 13. března 2009 A nechtěl bys nám říct, o co se jedná? Jak dlouho od zaplacení, jestli máš tracking, jestli to bylo pojištěné, prodejce je ověřený nebo ne, nevisí to na celnici, jaká byla částka, atd. Může tam být spousta různých faktorů.
kubson Odesláno 13. března 2009 Nahlásit Odesláno 13. března 2009 Spíš mi jde o průběh a pošta s paypalem. Jak to probíhá a jaký s tím mají dotyční zkušenosti. Co po nich Paypal požadoval. A samozřejmě případný výsledek. tam není příliš co vymýšlet, není co by po tobě měl paypal požadovat
koutnp Odesláno 14. března 2009 Autor Nahlásit Odesláno 14. března 2009 Myslíš, že by sem šli hodit třeba ty maily, které jsi si s Paypal vyměnil ? Nikdy jsem naštěstí nic takového neřešil, ale nikdy nevíš. A proto by mě zajímalo, jak to probíhá, abych věděl, jak se v takové situaci zachovat, co napsat a jak to vůbec řešit. Předem moc díky.
nAscA Odesláno 14. března 2009 Nahlásit Odesláno 14. března 2009 Ja ty mejly nemam, protoze jsem to vyplnoval na jejich strankach a nemejloval jsem to. Jen jsem jim napsal, jak je mozne, ze mi to neuznali, kdyz uplne stejny pripad, jen holka z US, a nemela s tim problem. (tak jsem do nich rypnul, jesti je to proto, ze ja jsem z Evropy a ona z USA) No a pak jsem jim okopiroval neco z jejich stranek, jak je paypal uzitecny a bezpecny, ze neprijdes o penize apod. Bohuzel jsme meli o tom thread na WUS, ale uz tam neni. Je to tak 3/4 roku nazpet.
abbot Odesláno 14. března 2009 Nahlásit Odesláno 14. března 2009 Taky myslim, že z toho děláš zbytečnou vědu . Ze zásady platí, že napíšeš stížnost a okomentuješ to. Paypal to odešle prodejci a ten má pár dnů možnost se vyjádřit, popřípadě doložit odeslání. Z toho pak plynou dvě varianty: 1) prodejce neni schopný doložit odeslání a vina padá na něj (pokud si třeba výslovně nežádal aby to odeslal obyčejně s tim, že rizika neseš ty sám ...) v takovým případě ti paypal vrátí peníze a jemu je nepustí ... Nebo pokdu je to po 21 dnech tak to paltí z jejich pojištění 2) Doloží odeslání a je z obliga a pak se řeší jestli to bylo pojištěný a jde se s problémem na dopravní společnost. Pokud to pojištěný nebylo a prodejce položku pojištění nabízel dobrovolně a ty jsi si to nepřiplatil, veškerá zodpovědnost jde na tebe .. . PAypal se při mezinárodních platbách chrání tím, že peníze co odešleš drží 21 dní než je pustí prodejci (pokdu se nepošle stížnost), nebo pokud dáš dřív + komentář, tak je pustí v ten okamžik ... Všechny problémy se řeší formulářema ve kterých tě vedou krok po kroku, take jediný problém bych mohl vidět v jazyku a s tim by ti tady každý rád pomohl...
koutnp Odesláno 14. března 2009 Autor Nahlásit Odesláno 14. března 2009 (upraveno) Přesně tohle jsem chtěl vědět. Dík za stručnou a jasnou odpověď. Snad to nikdy řešit nebudu a kdyby přece jen, vím jak na to Upraveno 14. března 2009 uživatelem koutnp
kubson Odesláno 14. března 2009 Nahlásit Odesláno 14. března 2009 (upraveno) PAypal se při mezinárodních platbách chrání tím, že peníze co odešleš drží 21 dní než je pustí prodejci (pokdu se nepošle stížnost), nebo pokud dáš dřív + komentář, tak je pustí v ten okamžik ... když jsem něco prodával, tak jsem se s takový postupem nesetkal, peníze bylo možné hned převést na účet, ale je fakt že jsem už dlouho nic neprodával, možné to je, ale z hlediska prodejce nicmoc Upraveno 14. března 2009 uživatelem kubson
abbot Odesláno 14. března 2009 Nahlásit Odesláno 14. března 2009 když jsem něco prodával, tak jsem se s takový postupem nesetkal, peníze bylo možné hned převést na účet, ale je fakt že jsem už dlouho nic neprodával, možné to je, ale z hlediska prodejce nicmoc Řešil jsem to před nedávnem na britské ebayi, kdy se prodávající bála, abych pak 3týdny neblokoval peníze, který potřebuje co nejrychleji a odmítala poslat dokud nedám kladný feedback...Tady je mail co mi přeposlala, že jí přišel od ebaye po mojí platbě. Taky sem nevěděl, že to tak funguje do tý doby... You've received a payment, detailed below. We've placed a temporary hold on the funds for this transaction. eBay and PayPal are working together to make it safer than ever to buy on eBay. One of the boldest steps is to identify transactions that pose the greatest risk of fraud and holding the payments from sellers for a period of time to help ensure that the transactions go smoothly. We'll release the payment for the eBay item if either of the following occurs: * The buyer leaves you positive feedback on eBay. * It's been 21 days since the payment date and you haven't received a dispute, claim, chargeback, or reversal on the transaction being held Additional hold period If you receive a dispute, claim, chargeback, or reversal on the transaction, we may hold the payment until the problem is resolved.
Traveller Odesláno 15. března 2009 Nahlásit Odesláno 15. března 2009 Možná se to týká jen PayPalu v kombinaci s ebay. Já normálně vybírám peníze z PP pár vteřin poté, co dorazily.
abbot Odesláno 15. března 2009 Nahlásit Odesláno 15. března 2009 Možná se to týká jen PayPalu v kombinaci s ebay. Já normálně vybírám peníze z PP pár vteřin poté, co dorazily. No to každopádně , taky je garance vrácení peněz pouze v téhle kombinaci...
klaucz Odesláno 16. března 2009 Nahlásit Odesláno 16. března 2009 Přesně tohle jsem chtěl vědět. Dík za stručnou a jasnou odpověď. Snad to nikdy řešit nebudu a kdyby přece jen, vím jak na to Pak jsou ještě další záludnosti. Pokud se balík ztratí po cestě, záleží na kolik je pojištěn. Pokud si necháš poslat se sníženou cenou, aby jsi se vešel do limitu pro neplacení DPH, dostaneš pak pár stovek. Nebo třeba TimeParadise posílá stardandně balíky pojištěné asi na 900,- kč. To jsem zjistil až když mně došel balík s prázdnou krabičkou od hodinek. Vykraden mezi Ňemeckem a ČR.
abbot Odesláno 18. března 2009 Nahlásit Odesláno 18. března 2009 Pak jsou ještě další záludnosti. Pokud se balík ztratí po cestě, záleží na kolik je pojištěn. Pokud si necháš poslat se sníženou cenou, aby jsi se vešel do limitu pro neplacení DPH, dostaneš pak pár stovek. Nebo třeba TimeParadise posílá stardandně balíky pojištěné asi na 900,- kč. To jsem zjistil až když mně došel balík s prázdnou krabičkou od hodinek. Vykraden mezi Ňemeckem a ČR. Jo to je pěkně na h..no upřímnou soustrast, o co si přišel ? Já pomatuju, že někdo tady na foru dostal krabičku od Breitlingů, ale to už je celkem dlouho a ani už nevim jak to dopadlo ...
Traveller Odesláno 20. března 2009 Nahlásit Odesláno 20. března 2009 Mohu popsat čerstvý případ - zásilka ani po 3 týdnech nedorazila z UK. Napsal jsem prodejci, peníze bez problémů vrátil (refund payment).
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se