Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Nedávno tu YPO ukazoval zlomený řemínek Fortis po několika dnech nošení.

 

Dneska jsem se koukl na svůj řemínek a nahoře se už začala párat ta bílá nit. Po 1 měsíci nošení v kanceláři... Zastrkal jsem to zpátky kanc. sponkou a doma to zakápnu lepidlem. Nosil jsem x krát levnější hodinky na koženém řemínku léta do přírody, do vody, ale tohle se mi ještě nestalo. Od letecko, kosmicko, potápěčských hodinek jsem čekal trochu větší trvanlivost. Co kdyby se mi to stalo ve vesmíru?

Odesláno
  PhoeniX napsal:
Pokud by byl venku, má po nich tak jako tak... :)

 

Tak to je výborný, já si koupím nový hodinky a kvůli tomu budu celou dobu zavřenej v raketoplánu a nebudu moct ven. :furious:

 

asi si budu muset pořídit Casio.

Odesláno
  Darek73 napsal:
Tak to je výborný, já si koupím nový hodinky a kvůli tomu budu celou dobu zavřenej v raketoplánu a nebudu moct ven. :furious:

 

asi si budu muset pořídit Casio.

Nech si ušít pořádnej "hand made" řemen, popř. zkus velcro nebo origo Fortis tah. Nenech si zkazit dojem z hodinek nějakým papírem (byť Fortis).

Odesláno
  PhoeniX napsal:
Nech si ušít pořádnej "hand made" řemen, popř. zkus velcro nebo origo Fortis tah. Nenech si zkazit dojem z hodinek nějakým papírem (byť Fortis).

 

Však jo, hodinky se mi jinak hrozně líbí. Přesně takový, jaký jsem chtěl. Ještě po měsíci se na ně nemůžu vynadívat - při řízení je to někdy snad až nebepečný. Spíš jsem to sem dal jako kritiku toho, že firmy šetří na nepravých místech. Je to jen blbost, kterou mi všude opraví skoro zadarmo, ale stejně i z těch blbostí se vytváří celkový dojem.

Odesláno
  Darek73 napsal:
Nedávno tu YPO ukazoval zlomený řemínek Fortis po několika dnech nošení.

Dneska jsem se koukl na svůj řemínek a nahoře se už začala párat ta bílá nit. Po 1 měsíci nošení v kanceláři... ...

Mě to celkem překvapuje. Mám zatím zkušenost s celkem 3 Fortis řemeny a všechny na několik měsíců v pohodě.

Jestli vy si s tím pořád nehrajete?

Ale stejně jsem už dávno přešel na měkčí Di-Modelly.

Odesláno
  lib napsal:
Mě to celkem překvapuje. Mám zatím zkušenost s celkem 3 Fortis řemeny a všechny na několik měsíců v pohodě.

Jestli vy si s tím pořád nehrajete?

Ale stejně jsem už dávno přešel na měkčí Di-Modelly.

 

Žádný hraní. Prostě normálně špatně zakončený šev. Je to celkem běžná záležitost u všech šitých věcí, ale zamrzí.

Odesláno
  Pavel K. napsal:
To mě nemile překvapilo. Takže až si jednou budu objednávat Fortisky, tak na originál tahu s tím že kůži koupím radši jinde :(

 

Ono se to hlvně vyplatí už jenom kvůli ceně, samotný tah stojí tušim kolem 7ooo a pořádnej řemen koupíš určitě levněji :), možná sem škrt, ale za tah bych takový peníze nedal :) ...

 

 

Odesláno
  Pista napsal:
Nemiestny pokus o radu: čo tak ten remienok "reklamovať"? Záruka naň platí identická ako na tie skvelé hodinky, alebo sa mýlim?

Pokud je to po měsíci po koupi, tak bych to taky reklamoval. Pokud je to výrazně déle, tak už asi ne, přecijen je to spotřební věc...

Odesláno (upraveno)

to LOLOHH: súhlasím, určite je to spotrebná vec, ktorá podlieha opotrebovaniu omnoho viac ako samotná mechanika hodiniek. Každopádne sme v EU, kde celoplošne - aj na spotrebný tovar - platí 2-ročná záručná lehota (mimochodom platí aj na topánky - boty) - ja by som to určite skúsil. Vyvlečená niť zo švu, ktorej koniec nebol riadne ukončený je podľa mňa oprávneným dôvodom k reklamácií, resp. jej uznaniu. Renomované firmy a jej predajcovia sa obvykle stavajú k týmto prípadom s určitým nadhľadom nechcú si "pošramotiť" meno. Jediný problém však môže byť už zrealizovaný servisný zásah nového majiteľa hodiniek. Napriek tomu by som to skúsil reklamovať.

Upraveno uživatelem Pista
Odesláno
  Pista napsal:
to LOLOHH: súhlasím, určite je to spotrebná vec, ktorá podlieha opotrebovaniu omnoho viac ako samotná mechanika hodiniek. Každopádne sme v EU, kde celoplošne - aj na spotrebný tovar - platí 2-ročná záručná lehota (mimochodom platí aj na topánky - boty) - ja by som to určite skúsil. Vyvlečená niť zo švu, ktorej koniec nebol riadne ukončený je podľa mňa oprávneným dôvodom k reklamácií, resp. jej uznaniu. Renomované firmy a jej predajcovia sa obvykle stavajú k týmto prípadom s určitým nadhľadom nechcú si "pošramotiť" meno. Jediný problém však môže byť už zrealizovaný servisný zásah nového majiteľa hodiniek. Napriek tomu by som to skúsil reklamovať.

 

Hele s tou 2 letou zárukou si nejsem jistý, rozhodně nevyvracim to co píšeš, protože nevim jak je to u řemenů, ale určitě se to nevztahuje na všechno, například na baterie u notebooku nebo telefonu se dává (pokud se nepletu) jen půl roční záruka...

Odesláno

Reklamace znamená odevzdání hodinek a pak dlouhé čekání na to, až mi vrátí řemínek opravený=se zašitým posledním stehem. To mi za to nestojí, nechat si zašít ten šev můžu jinde. Na reklamaci půjdu až v případě, že se to bude párat dál.

Odesláno

Zadny zasivani, ani cekani. Nevim, co resis! Normalne tam napochoduj, zacni rvat na cele kolo, hod jim tam hodinky a ten remen a do 5ti minut mas novej. Jinak tam maj kontrolu, policajty, COJku, televizi a pises okamzite do centraly Fortisu :-) Okamzita vymena, zadny stehy. Uvidis, ze to bude fungovat a budes mit novej peknej remen.

Odesláno

To Darek73' - ide o reklamáciu a verm že výmenu koženého remienka, ktorý každý hodinár vymení v priebehu troch minút. Neverím, že by kvôli remienku nechávali hodinky v obchode a čakali na vyjadrenie nejakej "vyššie zodpovednej osoby". Ak budeš čakať, tak je celkom možné, že Ťa neskôr odbijú s odpoveďou:" mali ste to prísť reklamovať okamžite, keď sa to začalo párať a nie až teraz, keď nie je isté, či ste to nespôsobili nesprávnym používaním, prípadne priamym poškodením" ...neváhaj, nestrácaj zbytočne čas a "bež" to reklamovať . Pekný víkend vrátane úspešnej sobotňajšej reklamácie Ti praje, Pišta.

Návštěvník YPO?
Odesláno
  Darek73 napsal:
Reklamace znamená odevzdání hodinek a pak dlouhé čekání na to, až mi vrátí řemínek opravený=se zašitým posledním stehem. To mi za to nestojí, nechat si zašít ten šev můžu jinde. Na reklamaci půjdu až v případě, že se to bude párat dál.

.. vůbec na nic čekat nebudeš, sundej to dolů a sypej jim to omlá*** o hlavu x dostaneš nový (pokud bude skladem) ..

 

mě se to zlomilo večer v den nákupu - kvalita jejich řemenů za poslední rok dost klesla

 

 

 

EDIT- Obrovskou fotku jsem smazal. Nahraj ji znovu,menší.Díky Gilius

Odesláno

Mne se origo reminek rozlomil po 2 letech. Ted spokojenost s Hirschem, ktery na pohled vypada stejne a kvalita taky identicka. Ani na jednom se nite neparaly. Bohuzel jsi dostal nekvalitni kousek.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...