Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Pri fotení mojich milovaných GST-čiek, ktoré sa mi nedávno vrátili zo servisu, som si všimol niekoľko nemilých vecí. Za prvé - škrabance na puzdre, ktoré zaručene nie sú odo mňa. Nesprávam sa k hodinkám nijako šetrne, o každom škrabanci alebo poškodení však viem. Toto vyzerá, akoby puzdro bolo v niečom upnuté a pretočilo sa to, vrypy sú skutočne hlboké.

post-6480-1250582265.jpg

Druhý škrabanec podobného druhu je na lunete. Nepodarilo sa mi to poriadne odfotiť, ale tiež to vyzerá, že to vzniklo pri pokuse odskrutkovať lunetu. Chvalabohu mi príde, že to je len zoškrabaná oxidačná vrstva, a tak by sa to časom mohlo zahojiť.

post-6480-1250582278.jpg

Ale čo ma skutočne mrzí a konečne sa mi to podarilo aj odfotiť je, že sekundovka stopiek je nasadená nakrivo. Vo vynulovanom stave neukazuje do stredu indexu, ale na jeho kraj.

post-6480-1250582366.jpg

Tie škrabance prežijem, aj keď to zasa sklamalo moje predstavy o servise IWC, ale tá sekundovka... Je to na reklamáciu? Alebo som len precitlivelý?

Odesláno
me by to rozcilovalo... kde to udelali? :)

Od nás chodia IWC-čka do servisu vo Viedni. Tak asi tam. Musím pozrieť bumážku doma, či naozaj.

 

Odesláno

Nejsi precitlively, urcite jim to tam nechej poslat na JEJICH naklady zpet. Jak jsem tady uz jednou psal. Mel jsem Top Gun Doppelchrona, ktere se zastavovaly pri stopovani tak, ze to zastavilo krome stopek i cele hodiny. Bylo to mesic ve Vidni, pak to vratili, ze zadnou zavadu nenasli. Jsou to fakt ubozaci.

 

Znamena to bohuzel pro tebe, ze kvuli vodotesnosti (coz je jejich oblibena hlaska a vymluva) to bude trvat dalsi mesic, kdy budes bez svych oblibenych hodinek.

 

Jenze si moc nepomuzes. Kdyz jsem zacal posilat svoje hodinky primo do IWC do Schaffhausenu, tak mi taky poslali zpet letecke chronografy, kdy pri resetu stopek skonci hlavni stopovaci rucka na pozici bud 3-4 minuty pred 12 nebo 3-4 minuty po 12. Tzn. ze po servisu a slozeni hodinek nikdo nevyzkousel stopky - coz by urcite meli. Takze vysledek byl 2 mesice bez hodinek. Ale alespon si zaplatili ty 2 zbytecne cesty ze sveho.

Odesláno

Idem si až "oči vyočiť" z toho, ako tie nádherné hodinky "dokaličili". Či si precitlivelý? Zaujímavá otázka, najmä v súvislosti s predajom "top značkových hodiniek", ktoré predávajúci personál zásadne uchopuje do svojich rúk v jemných bielych rukavičkách a následne po "uchytaní" zákazníkom, leští takmer do nekonečna, len aby vyzerali ako nikdy nedotknuté. To je bez akejkoľvek diskuzie na reklamáciu. Celé je to však pre mňa mimoriadne zarážajúce a kladiem si tieto otázky / odpovede: tento "šlednriánsky a hlboko amatérsky" prístup je "daňou" za globalizáciu, ktorá nepozná "brata, sestru a ani vlastných rodičov" - len zisk?..., t.j. zisk aj za cenu zamestnania "nezodpovedných amatérov", alebo je to ešte stále prístup k nám "socíkom" z EE bloku? Pochybujem, že by takto "vylepšili" hodinky nejakého starousadlého viedenčana...Alebo stále trpím tým dávno získaným "stihomamom socíka" a toto bolo je a bude štandardom? Prínosom by snáď bolo, ak by renomovaní výrobcovia aspoň občas "jukli" na "fóra" zaobarajúce sa ich výrobkami (ušetrili by časť výdavkov za marketingové prieskumy) a zisťovali si aj takto kvalitu ich výrobkov, predaja a servisu.

Prosím, daj nám všetkým vedieť ako si dopadol s reklamáciou tých "zmrzačených" hodiniek. S pozdravom, Pišta

P.S. Aj majster tesár sa utne, no toto bolo niekoľko zásekov "hodinárskeho majstra" úplne mimo.

Odesláno

IWC napriklad forum ma - mimo jine dokonce i na svych strankach. Jakekoliv pripominky ke kvalite hodinek nebo servisu jsou tam nepripustne a ihned smazany. Je pravda, ze si tam nekolikrat nekdo zkousel stezovat na kvalitu napodobenin, ktere si koupil buhvi kde, proto to mozna je.

 

Jinak jsem vcera psal o obrazky jejich hodinek z nove kolekce Defy xtreme do Zenithu. Chtel bych videt obrazek celych hodinek, nez si je objednam (samozrejme ve Svycarsku, v CR nikdy), v jejich katalogu jsou totiz videt jen z poloviny, protoze je zakryva jiny model. Prisla mi automaticka odpoved, ze mi odpovi tak do 4 tydnu (!!!). Za 4 tydny doleti dnes clovek uplne v pohode nekolikrat na Mesic a zase zpatky.

 

Navic CR trh je jim uplne ukradeny....:-/

Odesláno

Hmm, tak ono už i IWC se vydalo "českou cestou" u servisu ve stylu: Hlavně zaplaťte a nevotravujte nás s blbostma, víte kolik toho máme? Vždyť jdou tak co ještě chcete...

To je teda úroveň.

Odesláno (upraveno)

.. docela brutus...

 

jaká je zkušenost ostatních?

Asi by mělo smysl hodinky před předáním nafotit, aby měl člověk nějaký důkaz v případě jako je tento..?

Upraveno uživatelem brett
Odesláno

No ale to potom znamena ze IWC ma servis znacne na.... (cest vynimkam) Hodinky za miliony im tikaju po svete a oni maju servis na salame? To je ina palka! Aspon viem ake si nekupim :suicide_anim:

Odesláno
No ale to potom znamena ze IWC ma servis znacne na.... (cest vynimkam) Hodinky za miliony im tikaju po svete a oni maju servis na salame? To je ina palka! Aspon viem ake si nekupim :suicide_anim:

 

Pevně veřím že to je vyjímka.

 

Máš teď dvě možnosti. Ušetřit si nervy, čas a energii a vybodnout se na to. Jsou to malé škrábanečky a ta vteřinovka přece na index ukazuje. Druhá možnost je ta, že jim to omlátíš o čumák, přijdeš minimálně na spoustu týdnů o své hodinky a hodinky se ti (doufejme) vrátí bez dalších škrábanců ale se seřízenou ručkou. Osobně bych šel variantu 2 podle § 421 občanského zákoníku , protože by mě stejně točilo dívat se na tu ručku nakřivo.

Odesláno
Pevně veřím že to je vyjímka.

Ja mám s IWC iba negatívne skúsenosti. Už keď som ich kupoval, nefungovali správne a musel som ich štyrikrát reklamovať - viac to popisujem v recenzii tu na fóre. Za prvé mi tie reklamácie ani nechceli uznať - tvárili sa, že hodinky fungujú, za druhé sa ani neunúvali poslať k tomu nejaké vyjadrenie. To urobili iba pri tej poslednej.

 

Zaujímavé bolo správanie sa predajcu. V podstate veľmi korektné, chybu som predviedol, vedúca uznala a poslala do IWC. Tí to vrátili s tým, že je to OK, a milá vedúca sa teraz musela tváriť, že nič nevidela :D Skoro som ju až ľutoval. A takto to šlo stále, predajca bol medzi dvoma kameňmi - na jednej strane nas*atý ja, na druhej strane mrtvý brouk IWC :worried_anim:. Všetko som musel dokazovať, filmovať a janeviemčoešte, cítil som sa ako podvodník.

 

Keby to neboli moje "definitívne" hodinky (keď som ich videl, tak mi docvaklo: TOTO sú ony), tak sa na celé IWC ozaj vykašľem. Nie je to slušná firma v zmysle vzťahu k svojim produktom a k zákazníkovi.

 

Odesláno (upraveno)

To opravdu zamrzí, navíc u takové značky jako je IWC... :(

 

Osobně mám negativní zkušenosti pouze s jedním českým servisem, se servisováním přímo "ve fabrice"

zkušenosti nemám...

 

Připadá mi, že stále více výrobců, a to nemyslím jen hodinek, přechází na taktiku rychle cokoliv prodat

a pak se o to už pokud možno nezajímat - týká se třeba taky aut a následného "značkového" servisu.

Upraveno uživatelem sauce
  • po měsíci...
Odesláno (upraveno)

Happyend

 

Tak, hodinky minulý týždeň dorazili z reklamačného servisu naspäť.

 

IWC sa tentokrát vytiahlo. Všetko opravili bez reptania a naťahovania. Po predchádzajúcich skúsenostiach so servisom IWC som čakal problémy najmä ohľadom tých škrabancov, že budem musieť dokazovať, že som to skutočne neurobil ja - čo sa samozrejme dokázať nedá. Puzdro vybrúsili, aj keď maličké stopy po tých najhlbších škrabancoch tam ostali - v servisnej správe napísali, že urobili maximum možného.

 

Sekundovka je nasadená podstatne presnejšie, aj keď stále nie je úplne presne v strede, ako bola predtým :) Ale už to nebije do očí a človek si to všimne, len keď to hľadá.

 

A bonbónik na záver - pred reklamáciou meškali asi 2 sekundy za mesiac. Boli dni, keď v priebehu dňa urobili aj -5 s/deň, ale do večera to dobehli, takže celkovo boli celkom presné. Len mi vadilo, že idú do mínusu, tak som sa opýtal, či sa to dá reklamovať. Chalanisko (v Sherone, teraz to už môžem napísať, keď ich chválim :) ) to do zákazkového listu napísal, vraj "pre istotu". Teraz v priebehu dňa uletia maximálne + 1 s/deň, ale vždy sa zrovnajú, takže každý deň v rovnakom čase (obyčajne kontrolujem okolo siedmej ráno) idú presne na sekundu. Je to síce zatiaľ len týždeň, ale o presnosti to už niečo málo napovedá. To je vec, ktorá sa IWC fakt uprieť nedá - dokážu hodinky vyladiť na ozaj presný chod.

 

Celkovo som veľmi spokojný, čakal som, že tie škrabance nevyreklamujem a opravia len šikmo nasadenú sekundovku. Namiesto toho urobili aj to, čo nemuseli - niekde som sa medzitým dočítal, že IWC povoľuje aj negatívnu odchýlku.

 

Fotky dodám tak o mesiac, nestihol som to nafotiť a idem na 5 týždňov preč. Aspoň bude čas ich poriadne prevetrať.

Upraveno uživatelem wawrik
Odesláno

Ja by som v ziadnom pripade takyto servis netoleroval a hodinky tiez vratil. Ktovie do ktoreho servisu ho poslali...

 

Ja osobne mam dobre skusenosti so servisom vo Viedni. Bol som tam osobne (nesiel som cez predajcu), osobne som sa stretol s hodinarom a moj (mnou sposobeny) problem s Portugueskami bol vyrieseny bezplatne za cca 15 minut. Uplna nadhera.

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...