Jump to content

wawrik

Member_50
  • Posts

    2,511
  • Joined

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://wawrik.blogspot.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    IS
  • Fanoušek značky
    wawrik.blogspot.com

Recent Profile Visitors

12,344 profile views

wawrik's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

23

Reputation

  1. Viem, veď som písal WRX. Pre americký a austrálsky trh sa predávalo (a možno aj stále predáva) s 2.4T motorom.
  2. To je ten z WRX? Nevedel som, že sa už montuje aj do Outbacku. Už viem
  3. Na ktorých trhoch má Subaru použiteľné motory a aké?
  4. Už som tu jednu takú debatu zažil, zbytočne ma to oberalo o čas, tak som už opatrný. Beriem späť. Takto nejako vyzerá skrášlená kinematická schéma pre RAVku (a Toyoty). U toho PHEV Lexusu NX sa budú líšiť konkrétne čísla, no princíp je úplne rovnaký, používa totožný modul ako RAVka.
  5. Diferenciálom. Teraz neviem, či je to nejaké deja vu a snažíš sa ma vytroliť, alebo sa pýtaš vážne. Tie extrémne zložité stroje s niekoľkými prevodovkami, ktoré si spomínal, majú niektoré veľké Lexusy, ale nie ten spomínaný NX.
  6. @JR_2010 To si s niečím pletieš, NX450h+ je prezlečená Toyota RAV4. Jednoduchý pohon, dokonca bez prevodovky.
  7. Ďalšie vlákno rozosraté hlúposťami. Blahoželám.
  8. Však si písal, že si na tej Alfe nejazil, nie? Že si koncernový typ je relevantný argument, ale hodnotiť jazdné vlastnosti bez prevezenia, čojaviem... Veľkosťou neviem, čo myslíš, menšia rozhodne nie je.
  9. @Harwey Takže - ak to dobre chápem - nestačí, že prehadzujem modrú kartičku z auta do auta, ale pre každé z áut potrebujem ďalšiu bumážku? Kontroloval to niekedy niekto?
  10. Tak to je pre mňa novinka... Nie že by som to teda nejako podrobne načítal, ale bol som v tom, že stačí mať za čelným sklom tú kartičku vydanú na osobu. Parkovací preukaz sa vybavuje na auto alebo tiež na osobu?
  11. Ako to myslíš? Sú to elektronické páčky, takže sa predsa vracajú vždy, a trojblik od trvalého blikania odlišuje len tým, ako hlboko tú páčku stlačíš. Čiže oproti klasickej mechanike IMHO žiadny rozdiel. Jediný rozdiel je len v tom, že sú trochu ďalej od volantu kvôli pádlam (podľa mňa dokonalým), ale používajú sa rovnako. Edit: Teraz na fotke pozerám, že máš asi faceliftovanú verziu, ja mám najazdené predFL. Žeby sa to zmenilo?
  12. Giulia je ovládateľnejšia, jasné, veď je ľahšia aj nižšia. Ale o parník to naozaj nie je. So Stelviom som sa raz z Islandu vracal na začiatku septembra a na severe už bol sneh. Aj na letných gumách som jazdil o ten parník bezpečnejšie ako turisti na zimných. Dokonale čitateľné jazdné vlastnosti, keď sa blížil odtrh, auto to dávalo najavo dostatočne dopredu, ovládanie plynom etc. Paráda. Btw, budem sa opakovať - benzín jazdí o dosť lepšie ako diesel. A veľmi doporučujem LSD, to je podľa mňa v radosti z jazdy väčší upgrade, ako zmena Giulia→Stelvio.
×
×
  • Create New...