Jump to content

wawrik

Member_50
  • Posts

    1,713
  • Joined

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://wawrik.blogspot.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    IS
  • Fanoušek značky
    wawrik.blogspot.com

Recent Profile Visitors

7,977 profile views

wawrik's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. @Frostie No, to bol pôvodný plán @eskimak Servis na Slovensku, kde mi skladali auto po celkovej renovácii. Ako išli netuším. Súdiac podľa niektorých skrutiek v interiéri, ktoré som potreboval (ale nedokázal) uvoľniť kvôli montáži šuflíkov a spania, to tipujem na nejakého kokota s rázovým uťahovákom nastaveným na nezmysel. Druhá možnosť vraj je, že tie rozširovacie podložky, ktoré pod kolesami už asi 10 rokov mám, sa v tom mraze nejako divne roztiahli, prípadne zdeformovali, a chyba bude v nich. Uvidím, čo povedia fešáci z miestnej Toyoty. Dal som im skontrolovať aj ostatné kolesá.
  2. Áno, ale asi nie naraz. Na prvom kruháči niečo mierne puklo a v späťáku som videl pár odlietajúcich kúskov, tak som myslel, že som trafil a rozpolil nejaký šuter. Ale začali vibrácie, na výjazde z ďalšieho kruháča zasa niečo osamotené odletelo, tak som zastavil, mysliac si, že mi z nejakého dôvodu odlietavajú závažia. Mladého som vysadil na šachovom krúžku (už som bol blízko), zodvihol koleso a chcel som uvoľniť matice, jedna nakoniec dosť stuha išla, druhá nie, až keď som začal po tom kľúči klepať a skákať ako opica, tak sa uvoľnil. Žiadnu zjavnú chybu som nenašiel, tak som to dotiahol a pomaly odviezol do Toyoty o pár kilometrov ďalej. Mali radosť, že som prišiel o desať minút šesť, a potom som mal zasa radosť ja, keď mi povedali, že na to pozrú až v pondelok. A v utorok s tým kilom idem na trajekt.
  3. Do prdele, toto nie je pravda! Dopísal som predchádzajúcu správu o pretiahnutých kolesách, sadnem do vymrznutého kila (na ktorom mi po renovácii nasadzovali kolesá v servise), a na výjazde z prvého kruháča toto: Wtf?
  4. Lebo si človek nemusí prispôsobovať program nejakému servisu a ísť niekam do tramtárie. Kde mu tie kolesá navyše dotiahnu tak, že ich v prípade defektu nedostane dolu. Veľký Landcruiser je prehodený za necelú hodinu aj s dofúknutím, kontrolou kamienkov a uložením. Menšie autá 40 minút. Vyvážiť ich môžem dať hocikedy po ceste mimo obdobia preplnených pneuservisov, ak teda získam podozrenie, že nie sú vyvážené.
  5. Ja si naopak myslím, že teraz bude čas na prefláknuté treky bez obvyklej hromady ľudí. Po prvé nie všetci zachytia, že sa Nepál otvoril, po druhé stále zostáva kopec byrokratických obmedzení (testy, očkovania, registrácie...), ktoré ľudí odrádza.
  6. To sa u nás dalo kúpiť? Však to muselo stáť majlant. Túto som akože kúpil mladému
  7. Vždy som ju strašne chcel potreboval, ale zadarilo sa až teraz. AFAIK prvá grafická kalkulajda z r. 1985. 80 eurocentov
  8. @African Počuj, nemáš nejaké info o nových koronových nariadeniach v Nepále? Vraj sa od zajtra očakáva vyhlásenie kratučkej karantény pre očkovaných a celkom bezproblémové otvorenie hôr (vydávanie permitov etc.). Tí tvoji nepálski agenti niečo konkrétnejšie nevedia?
  9. Vzhľadom k tomu, že (zrejme) chceli ušetriť aj za výstupový permit, sa tí dvaja na to asi pozerajú o dosť inak
  10. V rádiu som počul slovenskú reklamu na Yaris v zmysle „hybrid za cenu benzínu“. Ak je to pravda, ber hybrid, je to o dosť lepšie a spoľahlivejšie auto.
  11. Restday je zhruba za 50-60 €, podľa toho, akú presne podrážku dajú a či musia urobiť aj obsádzku. Ale oprava priamo u výrobcu je určite lepšia, aj v Restday občas dokážu veci dobabrať. Ale celkovo robia dobre.
  12. Ešte ti v tej vete niekde chýba bold, inak tam máš naozaj všetko - úvodzovky, kurzívu, kurzívu v úvodzovkách aj bez...
  13. Rozhodne nič ďaleko viac komfort nezhoršuje, ani neexistujú nejaké obrovské nevýhody pri niektorom riešení. Dá sa zvyknúť na všetko aj s príslušnými výhodami a nevýhodami. Za mňa je striedanie času možnosťou najhoršou, no nič zásadné to nie je. Na druhej strane, vlastne môže byť aj horšie - keby si susedné štáty nastavili časové pásma a/alebo DST sami podľa seba.
  14. Plotostrihy sú tak jednoduché zariadenia, že by som vyberal skôr podľa akumulátoru (akú značku aku náradia už máš doma). Inak ja mám Metabo AHS 18-55 V, ale robil som už s asi piatimi inými, a až na drobnosti typu váha/vyváženie sa mi robilo so všetkými rovnako dobre.
×
×
  • Create New...