Jump to content

wawrik

Member_50
  • Content Count

    1,382
  • Joined

3 Followers

About wawrik

  • Rank
    kolemjdoucí

Contact Methods

  • Website URL
    http://wawrik.blogspot.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    IS
  • Fanoušek značky
    wawrik.blogspot.com

Recent Profile Visitors

7,783 profile views
  1. @dawe009 Detská práca existuje v krajinách, ktoré majú u prdele zdravie tých detí. Ťažko im preto bude vyrábať respirátory, aspoň podľa mňa - deti pracujúce v toxických prevádzkach, napríklad vo farbiarňach v Bangladéši, majú okolo huby omotané šály alebo košele natrhané na pásy. Ty si spomínal, že tie krajiny vyrábajú respirátory a dajú sa nájsť - tak sa štvrtýkrát pýtam, odkiaľ sú tie respirátory, o ktorých píšeš. Ale už to začínam tušiť.
  2. @dawe009 Ale ja nemám žiadne vysvetlenie, ja sa pýtam na tie krajiny, ktoré si ty spomínal. V tom tvojom príspevku to vyzeralo, že si naozaj nejaké našiel.
  3. To sa ma pýtaš? Ja neviem, ja som sa pýtal teba - spomínal si, že nejaké sa nájsť dajú z krajín, kde deti bežne makajú. Tak ma zaujíma, z akých krajín si to tie respirátory našiel.
  4. Celkom ma pobavila predstava, že krajiny, ktoré akceptujú detskú prácu, sa starajú o ich zdravie a vyrábajú im respirátory Ale možno to tak naozaj je, ktovie... Z ktorých krajín to je?
  5. A je na tom niečo nepochopiteľné? V niektorých situáciách je lepšie cez deň zadnými svietiť, inokedy nesvietiť. To ti niekto zapínal cez OBD? Nepamätáš si náhodou, ako sa tá položka volala? To je pravda, dobrý nápad.
  6. @moco Jo, u koncernu to vraj ide, tu sa na to občas dokonca pýtajú pri predaji. Vidno to aj na cestách. Preto mi nejde do hlavy, že u takého globálne predávaného modelu ako je RAV4 (druhé najpredávanejšie auto na svete), by to cez OBD zapnúť nešlo, aj keď sa teda vyrába vo viacerých fabrikách.
  7. To mne sa zasa páči celkom dosť. Taký svieži vietor v dnešnej väčšinovej nude, niečo ako Kabaňove hranaté škodovky po Vision C. Trochu mi vadí ten šikmý prelis na boku, ale dá sa vydržať. No sú to fotky, ťažko povedať, ako to bude fungovať naživo.
  8. Sakra, mal som radšej opýtať v nejakom ítéčkarskom vlákne... To mi pripomenulo jednu príhodu, keď sme sa v Rakúsku po pár hodinách KONEČNE vyštverali na horskú chatu, a parťáčka ledva chytajúc dych hovorí: - Kurva-dala-by-som-si-kolu-do-piče! Na čo jej frajer s kamenným ksichtom odpovedal: - Veď ja ti tú kolu kúpim a ty si ju daj kam chceš, nemusíš kvôli tomu nadávať...
  9. Džízs, že som sa ja vôbec pýtal... Teraz okrem pocitu, že som zlenivel, budem mať aj depresie Cez 30 km som v živote dal len párkrát, aj to som bol zrovna dosť rozchodený a v eufórii...
  10. @African Koľko tak prejdeš na takýchto jedno-dvojdenných výletoch? Kilometre, hodiny, prevýšenia - zaujíma ma akýkoľvek údaj. To je vlastne otázka pre všetkých, celkom ma to zaujíma, mám dojem, že v poslednom čase som - ako každú zimu - dosť zlenivel.
  11. Ono to tak dramaticky len znie, v skutočnosti to bolo skôr divné ako nebezpečné... Písal som to kvôli tomu neutešenému skóre Ale čo ma štve, že tu žijem už pekných pár rokov, občas také mikrolavíny/zosuvy vídam, ale nikdy som si to nedal dokopy so zemetraseniami, resp. mikrootrasmi, ktorých je tu každý deň kopec. Vždy som to pripisoval nejakým termálnym výduchom, roztopeniu zamrznutej pôdy slnkom a podobne. Nuž, človek sa učí celý život. Aj ten blbý
  12. Tak dnes mal vietor pomocníka vo forme spústy malých zemetrasení, najsilnejšie malo 5,7. Kopec menších lavín na divných miestach, pritom firn aj ľad boli pevné a silný vietor prefukoval až na hrebeni. Radšej som to otočil, nevediac, čo sa deje. Pochopil som až keď mi frajerka volala, či som OK, že doma sa trasú obrazy a miestna meteoslužba varuje pred zosuvmi a návštevou hôr. Aktuálne skóre 16:2
×
×
  • Create New...