Jump to content

wawrik

Member_50
  • Posts

    2,449
  • Joined

3 Followers

Contact Methods

  • Website URL
    http://wawrik.blogspot.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    IS
  • Fanoušek značky
    wawrik.blogspot.com

Recent Profile Visitors

12,010 profile views

wawrik's Achievements

Megazávislák

Megazávislák (7/8)

  1. Alpine Modular je teda zaujímavý koncept. Či som sa ja s tými LaS neunáhlil... Ja som pred časom bol dosť paf z topánok, ktoré som tu na IS videl v obchode - podrážka s integrovanými nesmekmi/hrotmi. Dosť som dúfal, že sa niečo také v modifikovanej forme dostane aj do hitech modelov veľkých výrobcov s podrážkami Vibram či Continental:
  2. @Americkej Problémovejší benzín? Možno pri jazdení okolo komína, už si to video nepamätám, ako to zaznelo. V každom prípade si myslím, že mať v tom aute dízel je chyba, nech je akokoľvek spoľahlivý.
  3. No ale ja nemusím ani to Inak súhlas, BOA je skvelý systém, mal som ich na niektorých Speedcrossoch, a keď už tie boty dotiahnuť musím, je to rýchlejšie, jednoduchšie a aj precíznejšie. Ak treba topánky šnurovať či zaťahovať, je to top systém, nič lepšie IMHO nie je. Inak som si kúpil tie LaS Aequilibrium Speed, a tam mi BOA bude chýbať. Škoda, že zrovna do tohoto modelu to nedali, pritom v tom rade ju bežne používajú. Asi by ma aj celkom zaujímalo, koľko sú licenčné poplatky... Aha, ty si ich nakoniec kúpil... Čo hovoríš na podrážku? Mne už príde o chlp lepšia ako Contagrip zo špičkových Salomonov, ktorá bola pre mňa doteraz etalónom univerzálnej nešmykľavej podrážky do rôznych terénov. A Vibram u Tecnicy sa mi na rozdiel od nej takmer neodiera ani na asfalte, po dvoch rokoch má len minimálne známky opotrebenia.
  4. Dobrý postreh, dobré recenzie Až teraz, keď to čítam, som si uvedomil jednu vec - Tecnicy si už vôbec nezaväzujem, na rozdiel od predchádzajúcich topánok (rôznych verzií Salomonov s Contagrip podrážkou). Som zvyknutý - pokiaľ chodím naľahko - mať topánky zaviazané iba tak, aby som ich dokázal obúvať aj vyzúvať bez pomoci rúk a nemusel sa zdržovať so zaväzovaním. Doťahujem ich iba v zostupoch, v echt ťažkom kamenistom teréne, pri behu alebo s ťažším báglom 12+ kg. A tie Tecnicy som nezaťahoval už dva roky, jednoducho mi tak dobre obopínajú nohu, že sa mi chodidlo v topánke nepretáča ani neposúva, a to ani pri šikmých dynamických došľapoch (zbeh), ani pri vyššej záťaži. Zaujímavé, zrejme mi to kopyto naozaj sadlo na chlp presne. A asi pomáha aj tá termoformovacia pena okolo päty, ktorú som nenahrieval, takže je (asi) stále v roztiahnutej forme.
  5. V akom zmysle, že sa rozpadajú? Vysoký podiel reklamácií? To ma zaujíma, vieš sa rozpísať? Priznám sa, že topánky veľmi neničím (som ľahký a väčšinou chodím naľahko), takže v tomto nie som úplne dobrá referencia, ale Merrell je aj pre mňa etalón nekvality a s Technicou neporovnateľný. Technicy mi prídu o parník kvalitnejšie, tie polovičné mám tuším dva roky, naozaj ich vôbec nešetrím (zhruba 80-100 km majú najazdené v retiazkových nesmekoch, ďalšie stovky kilometrov v tunajšom lávovom teréne, ktorý je vysoko abrazívny - viac, ako čokoľvek na SK/CZ), stále nepremokajú, lepenie nepovoľuje a vyzerajú dobre. Čím ich nevnucujem, dochádzanie urasteného človeka s paraglajdom na chrbte cez kamenistý terén bude predsalen iný typ záťaže, len sa mi úplne nezdá, že by boli nekvalitne vyrobené. Prímer k Merrellu beriem osobne
  6. OK, takže to môžem pokojne ignorovať. Ďakujem.
  7. Ako veľmi sa dá veriť údajom wattmetra, keď je iba v ľavej kľuke? Je prípadne nejaká overená bulharská konštanta, keď chcem údaje z ľavej - u mňa silnejšej - nohy spriemerovať na skutočný výkon? V zásade to ide mimo mňa, ale keď to už ten nový bajk má a Garmin mi ukazuje nejaké čísla, tak nech sa orientujem...
  8. Tak toto je po desiatich dňoch fakt nahovno... Nie je to od mačiek? Na technické veci sa IMHO patrí mať kĺb prstov pod obsádzkou...
  9. Esteticky alebo aj funkčne? Môžeš byť konkrétnejší?
  10. Jazdené Stelvio je overený držiak. Adoračná recenzia po 200k. Btw, zábave dosť pomáha LSD. Inak sa s tým zle parkuje v stiesnených podmienkach, má naozaj veľký rejd.
  11. Ten bajk nespevnené cesty miluje! A ja s ním. Heute also mit koníčken:
  12. @Igicz To je práve len nizučké odpruženie bez tlmenia, a je to špecialita islandskej značky Lauf. Oni vlastne tou vidlicou začali, celý zvyšok biznisu vrátane komplet bajkov postavili okolo nej. Podrobnejšie som o nej už písal tu a tu, tak nech sa neopakujem. Teoreticky vysoko progresívnych 30 mm zdvihu bez tlmenia, v reále pod závodnými komármi ako ja skôr 20 mm mínus sag. 2all: Ako sa u AXS dá zistiť aktuálne nabitie batérie v percentách? V apke som to nenašiel.
  13. Aha... To je niečo známe? Veľmi som to neskúmal, lebo na výber nebolo - Lauf osádza bajky výhradne SRAMom. Len ma to občas vyruší. Zvyknem si.
×
×
  • Create New...