Jump to content

wawrik

Member_50
  • Content Count

    1,051
  • Joined

3 Followers

About wawrik

  • Rank
    kolemjdoucí

Contact Methods

  • Website URL
    http://wawrik.blogspot.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Pohlaví
    Muž
  • Bydlí
    IS
  • Fanoušek značky
    wawrik.blogspot.com

Recent Profile Visitors

7,640 profile views
  1. Zomrel Šerpa Ang Rita. Okrem iného sprevádzal československú (no, skôr slovenskú) expedíciu na Everest v r. 1984. Na vrchole bol s Demjánom a Psotkom (ktorý pri zostupe zahynul). Ang Ritu som raz stretol v Yak&Yeti hoteli v KTM, ale to už bol trochu mimo. No aj tak bol výnimočným horolezecom, dokonca aj medzi šerpami. Jeho desať vrcholových výstupov už dnes síce prekonal kde-kto, no on tam chodil v časoch, keď to ešte nebola úplne diaľnica a museli si to odmakať o dosť viac, ako dnes.
  2. ... alebo chronografy. Flyback či minútovky, prípadne day/date. Alebo budíkovky. Alebo čokoľvek. Zlaté časy, keď rozmýšľali, čo bude vnútri, nielen čo bude vonku.
  3. To asi myslíš mňa, ale asi som to zle napísal - myslel som to výsostne pozitívne. Zastaralá technika Ssangyongu je dosť overená a je malá pravdepodobnosť, že sa ti tam niečo začne srať, a keď už, tak sa chyba dá väčšinou rýchlo identifikovať. Načančané zrovna úplne nie je, na rozmaznávanie vodiča a posádky sa človek musí popozerať inde.
  4. Ja nemám, nie je to úplne môj rajón. Sorry. Ale cestu závidím.
  5. No jo, ale celý čas boli na etapách na tom plus-mínus rovnako, rozdiel pár sekúnd. A zrazu príde krátka časovka, a rozdiel triedy? Ja nie som závodník aj TdF som sledoval v podstate prvýkrát, ale nejako sa mi to nezdá. Navyše sa všade písalo, že časovka je silná disciplína práve Rogliča a zrazu pohorí, resp. Pogačar sa kolosálnym spôsobom utrhne. Fakt je to normálne? Nerýpem, naozaj sa pýtam skúsenejších.
  6. A dojmy? Vieš to prípadne s niečím porovnať? Hilux, L200...
  7. Ten Venušin pahorok namiesto dvanástkového indexu je u Seika nejaké nóvum?
  8. Už si nepamätám - nebol si to ty, čo brblal na interiér Vitary? Lebo ak áno, tak tie Ssangyongy ťa asi zrovna neoslovia. Nie sú nekvalitne spracované, ale tá estetika a plasty sú ázijské. Občas sa nájdu aj úlety typu lesklý panel okolo šaltru a podobne. Nielen to, ale default je to zadokolka. Plus priraditeľný predok a redukcia. Proste old style, aj keď oblečené do moderných šiat. Síce sa všetko prepína moderne elektrikou s kolečkom na stredovom tuneli, interiér pôsobí tiež plus-mínus súčasne (a v bielej koži celkom luxusne), ale pri dnešných medzinápravových spojkách a hybridoch je to technické riešenie tak spred dvadsiatich rokov. A výkonu tiež zrovna nepobral, zato sa dá objednať s manuálom, ktorý sa podobne ako u Vitary v podstate neserie.
  9. S tým súhlasím. Ale toto je niečo iné, ako ohŕňať nos na niekým, kto sa neriadi rovnakými predsudkami ako ty, si myslím Btw, Ssangyong je kórejská značka (a pokiaľ viem, všetky autá pre európsky trh sa vyrábajú priamo v Kórei, čo ja osobne považujem za výhodu).
  10. Afri, tie predsudky ťa dosť oberajú o zážitky Ssangyong je dosť uznávaná kórejská značka, niečo ako Mazda medzi japončíkmi - jediná slabina bývala protikorózna ochrana. Ale to platilo pred desiatimi rokmi, teraz sú na tom lepšie, aj keď teda na špičku protikoróznej ochrany stále nepatrí, používajú trochu tenšie plechy (rovnako ako tá Mazda). A napríklad taký Rexton je nezmar, plus sedem miest, svetlá výška 30 cm (!) - to nemajú ani súčasné offroady (disclaimer: Rextony predávané na Islande, inde možno bude iná). Pritom v tom bežnom teréne to môže jazdiť celý čas bez straty kytičky, čo napríklad o Landroveroch povedať nemôžeš, lebo ti tam stále bude niečo odchádzať, napríklad vzduchový podvozok. Ssangyong používa rokmi overenú techniku, čo z neho síce robí technicky „zaostalú“ značku, ale vo výsledku sa ti tam máločo kazí. Pre ľudí, čo nehľadajú najnovšie výkriky techniky a potrebujú spoľahlivosť, je to skvelá voľba.
  11. To si na tom dobre, naša RAV4 bude 2. januára Dovtedy sa môžem preháňať na 55-kilowattovom Yarise...
×
×
  • Create New...