juchal Odesláno 20. října 2009 Nahlásit Odesláno 20. října 2009 Nedávno jsem měl možnost jedny vintage vidět a zarazil mě tvar pouzdra - oni snad nemají dýnko? Nikde žádná spára, prostě nic. Jak se do takových hodinel leze? Prošel jsem snad celý net, ale nepovedlo se mi nikde otevřené Cosmic objevit. Zkušení Omegáci nechť omluví moje termíny i neznalost, jsem začátečník a to ještě nijak horlivý, ale pokud někdo víte něco z historie tohoto modelu, předejte prosím nějakou tu perlu... Díky
brett Odesláno 20. října 2009 Nahlásit Odesláno 20. října 2009 jsem úplný laik, ale taky majitel jedněch vintage - leze se do nich tak, že se "vyfoukne" víčko
tombed Odesláno 20. října 2009 Nahlásit Odesláno 20. října 2009 přes sklíčko. otevřené je máš třeba tady,
juchal Odesláno 20. října 2009 Autor Nahlásit Odesláno 20. října 2009 přes sklíčko. otevřené je máš třeba tady, Tak to koukám, ještě že jsem se mu je nepokoušel otevřít ( a chtěl to...). Předpokládám, že je třeba nějaké spec. přísavky a trochu štěstí... Sklíčko je tam jen naklaplé, či ještě nějaké těsnění neb tmel? Něco takového jsem ve spáře kolen sklíčka viděl (taky mě totiž napadlo že možná přes sklíčko, nějak jsem tomu ale vnitřně nechtěl uvěřit), ale považoval za bordel obecný, rukopotný.
docdan Odesláno 4. února 2014 Nahlásit Odesláno 4. února 2014 Předpokládám, že jde o tyto, prodávaly se u nás počátkem 70 let. Měly je i v našem horském městečku v klenotech.Spíš jsem ale chtěl zjistit na kolik byly vodotěsný, a dosud jsem to nikde nenašel.
pepescom Odesláno 4. února 2014 Nahlásit Odesláno 4. února 2014 Ja mám tieto: http://www.omegawatches.com/planet-omega/heritage/vintage-omegas/vintage-watches-database?ref=14933 Sklíčko aj dníčko sú nalisované v tesniacom plastovom krúžku, a kto nevie, ako na to, nech radšej neotvára Vodotesnosť bola 60 m Sent from my iPhone using Tapatalk