Olda335 Odesláno 1. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2009 Tak jsem se stal hrým majitelem Marcello C Nettuno 3. Od doby kdy jsem se tady zaregistroval jsem urazil pěkný kus cesty. Díky změnám v práci jsem upustil od oblekovek - prostě je neunosím a díky investici do domu i od chronografů. A protože jsem po nějakých mechanikách stonal - koupil jsem si tyhle. Beru je jako pokus jestli jsem vůbec hoden mechanické hodinky vlastnit a protože se můj názor usadil na mínění, že hezčí hodinky než potápky nejsou. Tak vězte, že další cíl jsou Omega PO. Za účelem jejich nákupu už sem si založil zvláštní odkládací konto:-) A tady aspoň jedna fotka: Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Návštěvník Snow Odesláno 1. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2009 Proč ne, Macello C není špatná firma.
Diamondking Odesláno 1. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 1. prosince 2009 (upraveno) Kouknul jsem na jejich stránky a některé vypadají moc dobře..jaká byla cena, jestli to není tajemství, nebo sem hoď link na prodejce..díky. Edit: foto Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Upraveno 1. prosince 2009 uživatelem Diamondking
Olda335 Odesláno 1. prosince 2009 Autor Nahlásit Odesláno 1. prosince 2009 Koupil jsem je na ebay za 200 liber - cena víc než příjemná hlavně vzhledem k tomu, že jsou nenošené - i při podrobném zkoumání jsem nenašel ani škrábanec. Majitel psal, že má hodinek asi 50 a něco už muselo z domu. A přesně ty chronografy, které jsi sem dal mě k této značce dovedly :-)
Jumbo Odesláno 2. prosince 2009 Nahlásit Odesláno 2. prosince 2009 Je vidět, že značka má tolik tvůrčí kreativity, jako číňan. Rolex, IWC a kdo ví co ještě. Jenom u těch IWC jim tak nějak ve strojku přebývalo datum, tak ho tam šoupli...............