Olda335 Posted December 1, 2009 Report Posted December 1, 2009 Tak jsem se stal hrým majitelem Marcello C Nettuno 3. Od doby kdy jsem se tady zaregistroval jsem urazil pěkný kus cesty. Díky změnám v práci jsem upustil od oblekovek - prostě je neunosím a díky investici do domu i od chronografů. A protože jsem po nějakých mechanikách stonal - koupil jsem si tyhle. Beru je jako pokus jestli jsem vůbec hoden mechanické hodinky vlastnit a protože se můj názor usadil na mínění, že hezčí hodinky než potápky nejsou. Tak vězte, že další cíl jsou Omega PO. Za účelem jejich nákupu už sem si založil zvláštní odkládací konto:-) A tady aspoň jedna fotka: Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience.
Guest Snow Posted December 1, 2009 Report Posted December 1, 2009 Proč ne, Macello C není špatná firma.
Diamondking Posted December 1, 2009 Report Posted December 1, 2009 (edited) Kouknul jsem na jejich stránky a některé vypadají moc dobře..jaká byla cena, jestli to není tajemství, nebo sem hoď link na prodejce..díky. Edit: foto Images are visible only to registered users. Please register or sign in to enable full experience. Edited December 1, 2009 by Diamondking
Olda335 Posted December 1, 2009 Author Report Posted December 1, 2009 Koupil jsem je na ebay za 200 liber - cena víc než příjemná hlavně vzhledem k tomu, že jsou nenošené - i při podrobném zkoumání jsem nenašel ani škrábanec. Majitel psal, že má hodinek asi 50 a něco už muselo z domu. A přesně ty chronografy, které jsi sem dal mě k této značce dovedly :-)
Jumbo Posted December 2, 2009 Report Posted December 2, 2009 Je vidět, že značka má tolik tvůrčí kreativity, jako číňan. Rolex, IWC a kdo ví co ještě. Jenom u těch IWC jim tak nějak ve strojku přebývalo datum, tak ho tam šoupli...............