Přejít na obsah

Kdo čím jezdí


Doporučené příspěvky

Ještě k těm gumam. Jestli s emtrojkou jezdíš za sedm a pár drobných, tak bych obul všechny pneošky stejný. S tou spotřebou kup Vraníci. A když pro ně pojedeš do Slušovic, tak k nákupu dostaneš aji litr píva Vraník, to u Mišelinu nedávaj. Tudle sem je vobul na Favorita a nesjížděj se.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud tam pojedeš na blind může se stát že dostaneš 30 dní na odstranění,možná když se domluvíš přes někoho přivře oko,ale na druhou stranu i při běžné kontrole za toto můžeš dostat flastr tuším až 5000,-.....

Při poslední změně auta jsem šel udělat stk kvůli evidenčce, pův. majitel se oháněl homologacemi a několika prošlýma technickýma, nicméně mě okamžitě vyrazili.. Tak jsem to sloupnul a odpo prošel v pohodě.

Pokud to budeš řešit sám, tak jedno okno je tak na 15 minut, ideálně sloupnout, nástříkat olepené plochy jarovou vodou a žiletkou stáhnout, po pár minutách rosení to jde dobře..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Propustnost 70% je v pohodě.

to jen v případě že nemáš origo tonovaný

 

Při poslední změně auta jsem šel udělat stk kvůli evidenčce, pův. majitel se oháněl homologacemi a několika prošlýma technickýma, nicméně mě okamžitě vyrazili.. Tak jsem to sloupnul a odpo prošel v pohodě.

Pokud to budeš řešit sám, tak jedno okno je tak na 15 minut, ideálně sloupnout, nástříkat olepené plochy jarovou vodou a žiletkou stáhnout, po pár minutách rosení to jde dobře..

žádný kartičky,homologace ti nepomůžou,bohužel

prý je dobrej i fén a nahřát to,jde to prý rychleji a čistěji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Min. propustnost světla bočních předních oken je 70%. Pokud jsou skla z výroby tónovaná a máš fólii z propustností 70%, tak si může být na 100% jistý, že STK neprojdeš. Pokud jsou skla čirá, tak to problém není. Fólie musí být homologovaná v ČR a musíš k tomu mít papíry, jinak taky neprojdeš....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdopadne prekvapeni pro me je ze Michelin na nove pneu ma 6mm misto 8/9mm od jinych vyrobcu jako je napriklad Continental či Bridgestone.

Ještě k tomuto. Mám za to, že to není dle výrobce, ale dle konkrétního modelu. Např. ty klasické PS4 mají kolem těch 8, CUP2 kolem těch 6mm, PS4s nevím.

 

Ale to podstatnější pro finální celkový nájezd není ani tak tento údaj, ale TW index (nebo indicator), kterým jde porovnat pneu co do rychlosti opotřebování. Ten se ale u prodejců většinou ani neuvádí a i na webu výrobců je to někdy problém objevit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Už to tady bylo ale bez odpovědi.

má cenu místo naturalu 95

Bezolovnaté automobilové benziny jsou směsí kapalných uhlovodíků vroucích v rozmezí převážně 30 až 210 °C. Jsou určeny jako palivo pro zážehové motory a jsou definovány normou ČSN EN 228

tankovat

BA 95 optimal o kterém výrobce Eurooil tvrdí

Životnost motoru

  • čistí a udržuje spalovací prostor, sací ventily, vstřikovací trysky a vnitřek karburátorů (tzv. ?clean up? a ?keep clean? efekt)
  • vylepšené mazací účinky zajišťují hladký a pružný chod motoru
  • snížené tření přispívá ke snížení spotřeby paliva až o 4 %

Provozuschopnost


  • snížení škodlivých emisí výfukových plynů, především obsahu kysličníků dusíku a nespálených uhlovodíků
  • zlepšené antikorozní vlastnosti zvyšují ochranu celého palivového systému
  • zvýšená operabilita při studeném a teplém startu motoru
  • kompenzace negativních efektů přítomnosti etanolu na některé vlastnosti paliva
  • Nebo je to jen reklamní kec.
Upraveno uživatelem Conrad
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Neber si to špatně, nechci šťourat, ale jak můžeš v "domácích" podmínkách říct, že ten jeden se Ti zdá lepší než ten druhý? Podle čeho to poznáš? Vždyť to snad přece ani nejde u těchto přípravků bez nějakých laboratorních podmínek rozeznat rozdíly, natož pak vůbec nějaký účinek. Nevím, třeba pro to jen nemám cit, ale já tedy nic nepoznám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A neni řekněme slušnej (kvalitní, nešizenej) obyč benzín lepší než všechny vylepšený pajcy. Nevím, jak si ověřit ty reklamní průpovídky, jak to pomáhá motoru a já nevím, čemu všemu. Já bral dycky obyč benzín (ne teda u nějakejch pochybnejch pump) a nikdy se motoru nic nestalo. A třeba to jak reklamuje MOL, že má všechna paliva plně aditivovaná a vylepšená mě vyloženě od nich odrazuje a zásadně u nich netankuju. Bufíky maj ale většinou slušný :-) A že bych si do benzínu něco přilejval sám... to by mě mohli milovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vezmu to od konce. Nikoho jsem nepřemlouval, aby něco lil do benzínu. Ta hlavička za 160,- nebo 220kč mě nerujnuje a komfort nelévání před tankováním je hlavně v případě Winn's dotaženej k dokonalosti.

 

Dávám to tam proto, že to eliminuje negativní vlastnosti přidávaného etanolu, což je jen teorie, ale v praxi je s tím motor tišší. Hlavně když mu dám napít, má znatelně jemnější zvuk. Na to nepotřebuji žádné laboratorní měření. Laicky jsem usoudil, že je to mě i motoru příjemnější. Trošku nižší spotřeba je těžko měřitelná, i když jezdím podobný trasy, při jízdě se tím nezabývám a tak asi jedu pokaždé jinak.

 

No a rozdíl oproti rokům, kdy jsem používal VIF je ten, že už při lehkém předávkování se motoru chtělo trochu méně do otáček atd. Aditiva jsou prakticy jediný rozdíl, mezi normálním a premiérovým palivem a můj názor je, že přínosem jsou, ale ať každý zkusí sám.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...