Jump to content

Recommended Posts

Probírají se tu motorky, o autech je řeč pořád a ve všech topicích, takže takové ty žvásty o kvalitních autech můžeme soustřeďovat zde. Myslím si, že se tu 100% najde pár opravdových milovníků krásných aut a pár drsných driverů smile.gif mnovace napiš nějaký veselý zážitek smile.gif

Takže JJ psal, že jezdí starým Volvem 480 ES K6, no tech chlap má vážně vkus, protože já jezdím 480 S a přestože se jedná o auto z roku 95 (poslední model) jeho výbava je víc než skvělá: palubní počítač, vyhřívané sedačky + zrcátka, nezávislé topení atd. A hlavně vždy když ho řídím, tak z toho mám radost, což se třeba o Octávce říct nedá.

Kdo tu má ještě Volvo nebo Saaba??? Anebo jiný pekáč? smile.gif

Link to post
Share on other sites
  • Replies 38.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Josef01

    1363

  • sibirnaya

    1026

  • M3maniac

    920

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ty wole- todle mi uniklo.......PROC MAS KOLEM KRKU PASEK Z TETICKY ZUPANU a ty rukavicky........hergot,ja bejt baba a potkat te na prechodu,tak si z tebe caknu do upletu

Podmínkou toho, abys spáchal přestupek je to, že tě chytí...

fazer: protoze nemam rad zimu na krk a ridit v rukavicich je zlozvyk co mam ze zavodu.

Lukáš - s výjimkou toho bufíka, který byl na přání a airbagu, který tam asi také máš, byla ta výbava stejná a standardní už od začátku výroby v roce 86 :-) Jen u té ES K6 šetřili na hmotnosti kde se dalo, takže sbohem klimatisace, sbohem přední mlhovky (no zase se ale o pár kilo vleze do limitu pro nižší silniční daň :-) ).

 

Jinak palubní info centre ve 480 je po ergonomické stránce pořád ještě nejlepší palubní počítač, který jsem kdy viděl - jak ten ovladač, tak layout budíku jsou prostě geniální a nějaký dot matrix display a tlačítka na páčce se mohou jít zahrabat.

Link to post
Share on other sites

Mondeo 2,0 TDCi kombi z května 2003, najeto 102.000 km

 

MTB Merida MATTS SPORT 700 z konce srpna 2006, Shimano XT/LX/Deore, hydraulické brzdy Magura :-) najeto jen 650 km

 

motorku jsem prodal letos v březnu :-(

Link to post
Share on other sites
Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

Link to post
Share on other sites
Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

csss..jestli trumfnes v mire smesnosti moje priblizovadlo, tak ses frajer.. :D

IMG_4166.jpg

Link to post
Share on other sites
Lukáš - s výjimkou toho bufíka, který byl na přání a airbagu, který tam asi také máš, byla ta výbava stejná a standardní už od začátku výroby v roce 86 :-) Jen u té ES K6 šetřili na hmotnosti kde se dalo, takže sbohem klimatisace, sbohem přední mlhovky (no zase se ale o pár kilo vleze do limitu pro nižší silniční daň :-) ).

 

Jinak palubní info centre ve 480 je po ergonomické stránce pořád ještě nejlepší palubní počítač, který jsem kdy viděl - jak ten ovladač, tak layout budíku jsou prostě geniální a nějaký dot matrix display a tlačítka na páčce se mohou jít zahrabat.

Abych pravdu řekl o K6 jsem nikdy neslyšel, je to 1.7 nebo 1.7 turbo? Vím, že se dělaly verze Celebration a Collection a to každá po 480 kusech.

Link to post
Share on other sites
Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

csss..jestli trumfnes v mire smesnosti moje priblizovadlo, tak ses frajer.. :D

http://xs302.xs.to/xs302/06251/IMG_4166.jpg

Netrumfnu, ale na svém kole si přijdu taky jako frajer!!!

Link to post
Share on other sites

Octavia 1.9 TDi skoro max.výbava a max.spokojenost, kolo AMULET Delta všechno LX/XT letos ovšem velice zanedbané a až dokoncim přístavbu na baráku tak moto Dněpr na renovaci se kterým se budu zavírat v dílně.

Link to post
Share on other sites
Abych pravdu řekl o K6 jsem nikdy neslyšel, je to 1.7 nebo 1.7 turbo? Vím, že se dělaly verze Celebration a Collection a to každá po 480 kusech.

Je to atmosféra 1.7, zvýšený kompresní poměr (snížená hlava), jiná vačka, mírně jiný motor management -> výkon 91kW, snížený a přitvrzený podvozek (na ježdění po Praze to opravdu není). Vyrobili toho pár kusů pro německý trh ještě před zahájením výroby přeplňované verse (která přišla tuším až v roce 1988).

Link to post
Share on other sites
Zrovna dneska si jdu vybirat auto. Jezdil jsem ted dost vlakem, ale brzy by mě to už asi připravilo o nervy.

A po čem srdce prahne?

 

to duke 650 - já motorku prodal před týdnem. Ale už se chystám na novou v 3/2007. Auto je jenom dopravní prostředek a stejně byste se mému vozítku smáli :D

Cokoliv, co je ráno ochotno v zimě startovat a ujede bez poruchy Třebíč - Ondřejov a zpět. Na něco pořádného nejsou peníze a i kdyby byly, tak je raději utopím v hodinkách. Auto je jenom žrout peněz a to i když zrovna nejezdí. Nejraději bych se bez něj obešel, ale ono to zase až tak úplně není možné.

Link to post
Share on other sites

to JJ: Tahle je moc pěkná :) Ta modrá je moje......

 

91kW to už je dost solidní na tu sníženou váhu, ale ten snížený podvozek...není to už moc? Já mám také S-ko nějaké nízké, protože moje předchozí ES-ko bylo vyšší a neměl jsem problémy s jízdou na chatu jako mám teď.

Link to post
Share on other sites

Lukáš - no ano, a aby se to nepletlo, tak ta bílá je moje :-D A našel-li jsi tuto fotku, tak určitě víš, že jsem předtím měl standardní 480 ES. Na porovnání těch fotek je vidět, že já mám podvozek ještě o pár čísel níže, než Ty.

 

91kW je znát na dálnici, kde to auto táhne déle, než klasická 1.7 a špatné to není ani při vymetání okresek, kdy člověk blbne a drží to pořád ve vyšších otáčkách. Při normálním ježdění se to moc nepozná. Na druhou stranu to nemá tak klidný volnoběh, je znatelný rozdíl při ježdění na N95 a 100okt benziny a pamatuju-li si spotřebu klasické 480, o něco málo víc to žere (do 7.5 se ale vejdu snad vždycky s výjimkou trvalého městského provozu).

Link to post
Share on other sites
Ta úprava spočívá v tlumičích a pružinách? Jinak to dřevo vevnitř asi není standart, co?

Jiné tlumiče tam jsou zcela určitě (což mi připomíná, že bych měl nechat vyměnit zadní, jinak mě vyrazí od APK), pružiny předpokládám také, ale ty jsem zatím neměnil a nechystám se k tomu.

 

Dřevo standard není docela jistě, dřevo je zakázková výroba (já si na něj prostě potrpím). Originál byl ten šedočerný proužkovaný tapezierung, který mám ještě schovaný pro případ, že by přece jen v budoucnu bylo možno dostat na čtyřistaosmdesátku veteránské značky.

 

BTW: pohybuješ se na Volvofóru?

Už jsem tam dlouho nebyl, ale registraci mám :-) Až bude chvilka času, třeba tam zase nakouknu.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...