Jump to content

Josef01

Member_50
  • Posts

    9,921
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Josef01 last won the day on June 11 2010

Josef01 had the most liked content!

About Josef01

  • Birthday 03/20/1963

Profile Information

  • Pohlaví
    Neuvedeno
  • Fanoušek značky
    Audemars Piguet, Rolex, Omega, Blancpain, Panerai

Recent Profile Visitors

18,415 profile views

Josef01's Achievements

MegaXXLzávislák

MegaXXLzávislák (8/8)

30

Reputation

  1. Dnes už jsou auta, které 500 dají i v zimě, ale jde o to jakou rychlostí. Někdo má požadavek dálnice 160 km/h v zimě bez zastávky 400 km a to nedá žádné BEV. My dnes jeli 300 km, zastavili jsme na 20 minut na jídlo a nabili 24 kWh a pokračovali. Chtěli jsme mít v cíli kolem 40% a začali jsme na 90%. Takže v pohodě člověk dá 500 km se zastávkou. Pokud někdo jezdí 400 km denně, jí v autě za jizdy a čůrat chodí do příkopu, tak ho pak to nabíjení otravuje, to je jasný.
  2. Takové spotřeby jsou na krátkých trasách v létě a většinou z mírných kopečků, celoroční průměr jsem měl kolem 16 kWh/100 km. Dnes mám s Audi Q4 celoroční průměr kolem 20 kWh/100 km., prostě v zimě to 4x4 baští Já tu spotřebu neřeším, ten dojezd je 350-450 km dle počasí a rychlosti a to mi bohatě stačí. Přítelkyně má nově Mercedes EQA 250 a jezdí o 2 kWh/100 km méně, holt menší a lehčí auto.
  3. Některá auta při nabíjení z Wallboxu ještě v chladu temperují baterii, tím taky vznikne další spotřeba navíc, tedy v podstatě ztráta. Reálně by člověk měl počítat 15-20% navíc. Samozřejmě v teplém období nabíjí člověk z FVE v podstatě "zdarma" , jinak by měl nevyužité přebytky a v létě denně "vyhodí" klidně 45 kWh.
  4. Jo a pak po týdnu ježdění nechtějí odevzdat klíčky My máme doma auta Mercedes EQA po 2,5 letech SOH 99.4% a Audi Q4 po 2 letech SOH 98%.
  5. @Radek124 Chápu, tento pohled "je to všechno na hovno", jiný vlastně ani nemáš
  6. Naštěstí není potřeba dlouze vysvětlovat a ve světě to uznává stále více odborníků a stává se z toho fakt i v médiích. Celkem pěkně to popisuje ve svém videu pan Staněk už i schematický obrázek výrobního cyklu je vše vysvětlující.
  7. @petr_cha copak o to, výzkum a vývoj nových technologií je fajn, ale například vodiková technologie v osobních autech je z podstaty nesmysl a přesto do toho vkládají státy spousty peněz, proč asi?
  8. Něco pozitivnějšího. https://fdrive.cz/clanky/evropa-unijni-prodeje-elektromobilu-poprve-prekonaly-diesely-10976
  9. Jo, snaha těžařského průmyslu se udržet u moci je extrémní, budou vymýšlet cokoli, aby mohli vládnout světu. Teď se snaží s vodíkem, nebo amoniakem, příště to budou umělá paliva, nebo cokoli jiného co se musí vyrábět z plynu nebo ropy. V minulosti se jim to podařilo, zkoušejí to znovu. Lidé převzali vnuknutou myšlenku, že jezdit na elektřinu je špatné, topit na elektřinu je špatné, vlastně by se měla výroba elektřiny zakázat soukromým osobám a měl by na ni mít monopol jen stát.
  10. @Bert zajímavý auto, váha odpovídá třídě MB EQS nebo BMW i7, ale žere to i trávu u silnice. Na dálnici ve 130 to ujede tak 280 km. MB a BMW jsou na tom výrazně lépe.
  11. Nojo, jenže to už jsme na cenách standardního EV. Tesla chce zavařit standardním evropským výrobcům, tedy chystá další zlevnění. Všichni víme co to asi prohloubí, přicházející krizi automobilového průmyslu a padne konečné rozhodnutí o přesunu výroby elektrických aut do Německa. Škoda bude nadále vyrábět jen low cost spalovací auta a po roce 2035 se z výrobních závodů udělá filmové studio pro béčkové filmy
×
×
  • Create New...