Jump to content

Josef01

Member_50
  • Posts

    9,757
  • Joined

  • Last visited

About Josef01

  • Birthday 03/20/1963

Profile Information

  • Pohlaví
    Neuvedeno
  • Fanoušek značky
    Audemars Piguet, Rolex, Omega, Blancpain, Panerai

Recent Profile Visitors

17,522 profile views

Josef01's Achievements

MegaXXLzávislák

MegaXXLzávislák (8/8)

  1. Může si tu umělou hmotu nechat Je to docela fofr s sešupem cen....
  2. Myslím, že FVE je jednoznačně lepší.
  3. jojo trošku se to pomotalo, přechodem na novou stránku vlákna. No uvidím jak se nám to bude líbit. Výhoda obytňáku je, že když by sem někdo vojensky chystal, dá se odjet dále na západ a mít kde bydlet
  4. Ještě fotky vnitřku veterána
  5. Já mám spalovací auta jenom veterány, na běžné ježdění mám elektrické auto. Tohle je taky v podstatě veterán 1992, když jsem to koupil, tak se mi líbil stav a uvnitř to bylo stále pěkné a neopotřebované. Samozřejmě jsem nečekal, že skoro nic nefunguje v zástavbě. Tedy lednička Electrolux fungovala jenom na 230V (plyn ani baterie ne), no není divu po 30 letech. Lednice byla strašná, tedy šla do auta nová a jsem dnes za to rád. Ještě po 30ti letech se lednice vyrábí pro tento typ zástavby a je to opravdu speciální věc, protože je pouze jeden Dometic model na světě, který tam pasuje, díky bohu je to 100% náhrada předchozího modelu Electrolux. Byl rozbitý plynový bojler, nechal jsem opravit. Bylo špatné vodní čerpadlo nádrže na čistou vodu, nechal jsem vyměnit a byla špatná vodovodní baterie v koupelně (kapala), tu jsem si měnil sám. Nezapalovalo plynové topení, špatný kontakt na zapalovacím piezu, opravil jsem si sám. Vyměnil jsem všechny lampičky za LED světla s 1/10 spotřebou. Televize měla starou normu DVB-T, dal jsem tam novou. Celkem jsem tedy do auta vrazil po zakoupení 50 tis. Kč. Má to výhodu, že motor nepotřebuje žádné AdBlue, DPF či podobné ptákoviny a má to jednoduchý 2.5l diesel, který je prý nesmrtelný. Auto měl přede mnou automechanik, který motor komplet udělal, tak snad je to OK. Na autě někdo instaloval na střeše jeden panel FVE, tedy má nezávislé nabíjení baterií. Tedy shrnuto, jezdím veteránem se vším co k tomu patří. Pokud bych měl kupovat něco jiného, pak bych šel do nového nebo lehce jetého Dethleffs, nebo podobného typu. Najdou se lidi, co prodali barák, koupili nový obytňák a spoustu peněz uložili na účet a žijí v něm, na cestách po Evropě. Obytňák vydrží klidně 20-30 let bez problémů.
  6. Když jich budeš mít hodně, uvidíš to jinak
  7. Jen bych chování prodejců nenazval investicí, ale spekulací. Nyní při poklesu cen, se snaží ještě na poslední chvíli prodat, domnívám se, že někteří z nich nejsou ani milovníci hodinek, ale jen hokynáři. Každopádně to má výhodu, že Rolex nejsou tulipánové cibulky, které kdysi padly na nulu a zachovají si hodnotu i ve zlých časech.
  8. Taky jezdíme, tohle je z Hřenska, když ještě nehořelo...
  9. @JR_2010 Někdy fotky klamou a dokáží být lepší než skutečnost, tady u těchto hodinek to vypadá oboje pěkně
  10. Díky Honzo, průměr celkem solidní 40 mm, takže na ruce 21 cm v pohodě a klasika 5 ATM.
  11. Je to limitka (80ks) s kalibrem 103.00 - ruční nátah. Detailnější fotky z foťáku, kde je vidět i zrnitost cifru a sendvičové provedení.
  12. Dlouhodobě trh stále rostl bez přerušení, nyní ceny padají, u něčeho výrazně (Hulk o 30%), teď je evidentní, že po mnoha let růstu to stále padá jako celek, samozřejmě něco stagnuje, něco dokonce roste, když nejsou Rolex, tak se trh zaměřil na jiné značky. Zmizely např. Vacheron, které byly dlouhodobě skladem, tedy tam se pád nekoná. Takto vypadá trh použitých hodinek 30-ti nejpopulárnějších značek
×
×
  • Create New...