Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Odesláno

Zdravím,

potřebovala bych od povolaných schválit výběr hodinek pro přítele. Přítel se chystá k promoci a jako vhodný dárek mě napadly hodinky. Jsem studentkou, proto se můj rozpočet pohybuje okolo 4000 Kč.

Jak cenou, tak designem mě zaujaly právě hodinky Skagen. Přítel bude v budoucím povolání nosit oblek, proto jsem hledela něco, co nebude rušit a překážet. Hodinky vypadají lehce a tenoučce. Nikde jsem ale nenarazila na recenze uživatelů, proto bych si chtěla ověřit, že koupí hodinek Skagen nešlápnu vedle, a že hodinky nějaký čas vydrží.

Děkuji za Vaše názory:). Káťa

Odesláno (upraveno)

Tenké titanové Skagen s černým ciferníkem u nás na škole nosí jeden pan docent. K obleku vypadají moc dobře. Značka určitě nikoho neurazí.

Jinak Tě tu vítám Káťo :-)

EDIT: jsou to tyto...

Posted Image

Upraveno uživatelem Jakubisko
Odesláno

Mám troje Skageny (milí příbuzní mi kdysi dělali radost a kupovali "standardní dáreček z letiště" ve formátu hodinek do USD 150.

Reprezentují dánskou designovou školu, ultratenké, na svou cenu celkem slušně provedené. Materiály v pohodě, ostudu imho neudělají a kdykoliv bych po nich sáhl mnohem raději než po hodinkách Hugo Boss, Emporio Armani a spol..

Přihodím pár fotek z doby, kdy jsem neuměl fotit (ne, že by to bylo dnes lepší..) jen pro ilustraci kvality provedení.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.

Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma.

Odesláno

Tenké titanové Skagen s černým ciferníkem u nás na škole nosí jeden pan docent. K obleku vypadají moc dobře. Značka určitě nikoho neurazí.

Jinak Tě tu vítám Káťo :-)

EDIT: jsou to tyto...

Hezký model, při ceně 75 USD včetně pošty na eBay je to opravdu zajímavá volba :)

Odesláno