Mira188 Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Zdravím,jsem nováček a odhodlal jsem se k prvnímu snad ne moc debilnímu dotazu.Tedy,u chronografu je mi funkce stopek a jejich ovládání jasná.Ale nepřišel jsem na to k čemu slouží a jak se ovládá třetí ciferník,o deseti dílcích.U Swatch ironek jsem myslel ze je to vada,tak jsem to neresil,ale to samé u Rado Sintra Chrono a to mne uz "znejistělo"....
Mira188 Odesláno 15. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Díky ,jsem trochu moudřejší ale nevím jak je toto používá popřípadě resetuje.Ručka stojí na pozici osum a ať mačkám cokoliv na pozici nula se nevrátí (i v kombinaci s povytaženou korunkou).
Honza.manta Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Díky ,jsem trochu moudřejší ale nevím jak je toto používá popřípadě resetuje.Ručka stojí na pozici osum a ať mačkám cokoliv na pozici nula se nevrátí (i v kombinaci s povytaženou korunkou). Povytáhneš korunku a v každé pozici povytažení korunky - jsou dvě - mačkáš boční tlačítka a tím nastavuješ pozice ruček chronografu. Z hlavy nevím jak kterou - musíš si to vyzkoušet sám.
Dantechno Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 (upraveno) Povytáhneš korunku a v každé pozici povytažení korunky - jsou dvě - mačkáš boční tlačítka a tím nastavuješ pozice ruček chronografu. Z hlavy nevím jak kterou - musíš si to vyzkoušet sám. "rucka stoji na pozici osm" - predpokladam , ze se mu nehybe ani pri spustenem chronografu. Zrejme zavada. Upraveno 15. dubna 2011 uživatelem Dantechno
bandicoot Odesláno 15. dubna 2011 Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Na nulu se to dá vynulovat jak psal honza.mantaA tenhle sčítač při měření stojí, na nějakou pozici se to hne až při stopnutí stopek.
Mira188 Odesláno 15. dubna 2011 Autor Nahlásit Odesláno 15. dubna 2011 Díky všem,zkoušel jsem vše možné a nic.Asi jde tedy o závadu.Jinak vše funguje jak má,tak se s tím smířím.