Nomex Odesláno 18. června 2011 Nahlásit Odesláno 18. června 2011 Zdravím vás, už delší dobu to tady pročítám jako anonymní uživatel, dozvěděl jsem se tady, něco málo o hodinkách.. Rozhodl jsem se, dát nějaké peníze do hodinek, a myslím si že jsem udělal správně protože jsem si koupil Casia Edifice z kterých mám absolutní radost což si myslím že je k nezaplacení . Nemám na hodinky za 10 000 a více, tak jsem volol tyto...Stály mně 3600 Kč... Je to pro mně dost peněz, protože studuji, a peníze si musím o výkendu vydělávat na brigádě. Prosím vás, napište mi zde co si myslíte o mé koupi... Na co si dát u nošení pozor... Co takové hodinky snesou... A jak se mají udržovat, jestli vůbec mají... Ještě bych se chtěl zeptat, jak je na tom pásek a písek, dnes jsem spadl na písku, a dostal se mi mezi články pásku písek, hodinky jsem propláchl proudem vody, a myslím si že je to OK.Jo, a ještě zapínání... Mám tam to s pojistkou... Když si hodinky nasazuji, mám tu pojistku zmáčknout, zapnout a pak pustit? nebo to mám normálně přecvaknout...Díky za všechny rady, a odpovědi k tématu Tady je pár fotek, je to focené mobilem tak se nezlekněte Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.