volfda Odesláno 10. července 2011 Nahlásit Odesláno 10. července 2011 (upraveno) Včera jsem si chvíli hrál s foťákem na zahradě, tak se s Vámi o to podělím... Nikdy mě nepřestane fascinovat, jak modrý ciferník na DJ II vypadá v každém úhlu jinak. No a ty BP taky nejsou k zahození Příští týden jedu se svýma Seikama k moři, tak se je tam pokusím také nějak zvěčnit a přidám je sem Hodinky asi nemusím moc představovat, ale tak pro pořádek: IWC Big Pilot- 7 dní rezerva chodu, průměr 46,2mm. Rolex Datejust II- průměr 41mm, luneta z bílého zlata. Upraveno 10. července 2011 uživatelem volfda
bohus76 Odesláno 10. července 2011 Nahlásit Odesláno 10. července 2011 Velmi pěkné,detaily super.Čím fotíš /pro inspiraci/?
volfda Odesláno 10. července 2011 Autor Nahlásit Odesláno 10. července 2011 No, přijde mi, že jsem spíše fotograf z leknutí, co se hodinek týče, ale děkuji Mám Canon 10D, už je to dědeček, plus pár objektivů.
panedge Odesláno 10. července 2011 Nahlásit Odesláno 10. července 2011 Ty Rolexy jsou celkem pěkný-nějak osobně mi nic neříkaj,ALE ty IWC,to je řacha,já úplně uchcávám z tý korunky
volfda Odesláno 10. července 2011 Autor Nahlásit Odesláno 10. července 2011 V 10. 7. 2011 v 17:27, 'panedge' napsal: Ty Rolexy jsou celkem pěkný-nějak osobně mi nic neříkaj,ALE ty IWC,to je řacha,já úplně uchcávám z tý korunky To víš, ta je tam proto, abych je mohl lépe nařídit v rukavicích, až budu pilotovat Junkers
volfda Odesláno 19. července 2011 Autor Nahlásit Odesláno 19. července 2011 (upraveno) Přidám pár fotek svých Seik z dovolené, poslední dobou mi k nim sedí více ten kaučuk... Jsou to quartzky, průměr 42mm, vodotěsnost do 200m, otočná luneta, mají automatický senzor ponoru, který měří od 1,6m. Funkce: měření hloubky do hloubky 55m, průměrná hloubka, doba ponoru, paměť na poslední 2 ponory, alarm, který upozorňuje při rychlém vynořování, budík, UTC time. Mám je od roku 2003 a jsou to moje srdcovky Upraveno 19. července 2011 uživatelem volfda