Přejít na obsah

Reklamovat a nebo nechat opravit v CR?


Doporučené příspěvky

Tak do dneska do rana jsem byl stastnym majitelem hodinek Marathon GSAR. Hodinky jsem koupil cca dva mesice nazpet u Chrise Hoopera (www.chronometer.net) Vcera vecer jsem je serizoval- povytahl korunku az na pozici na ktere se hodinky hackli a sekundova rucicka zustala stat.. sli mi o par minut napred a tak jsem je nechal v teto pozici asi tri minuty, korunku zajistil, zasroubval a pohoda.. Jenze dnes pri pohledu na hodinky jsem zjistil, ze jsou dve hodiny rano a vterinova rucika se zasekla a nic se ji nechce :-( snazil jsem se trochu pootocit rucickama, prehodit datum, zatrepat s hodinkama a nic :-( pri zatreseni se sekundova rucicka na chvilku chvela ze strany na stranu, ale nerozchodila to...

Tak ted nevim, jestli kontaktovat Chrise a poslat hodinky zpet do AMS (coz se mi moc nechce) a nebo je sverit nejakemu ceskemu hodinari. Co myslite? Pripadne jestli nekoho napada co s nima muze byt, budu moc vdecen za radu (kalibr ETA 2824-A2)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ČR. Někde jsem tu dával kontakt na hodináře z Kutné Hory, který servisuje hodinky v Kotvě. Obrať se na něj, 2824 opraví jak malinu :)

 

To je jedno řešení, ale nechat si hrabat v profi-potápkách dle ISO 6425, které jsou jsou ještě v záruce, českým hodinářem je podle mě poslední nouzová možnost.

 

Doporučuji reklamovat u prodejce v Amstrdamu. Minimálně za zeptání, jak se k tomu postaví, nic nedáš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Asi to udelam tak jak pise Petr_P. Ne ze bych neveril ceskym hodinarum, ale preci jen se mi s tim nechce moc experimentovat. Mam trochu strach jak je to s tesnenima na ty hodinky- predpokladam ze po otevreni musi nasledovat i vymena tesneni, hodinari asi pouzivaji nejaka universalni o ruznych prumerech ze? Nerad davam takove drahe veci do postovni pece, ale asi nebude na zbyt :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Určitě je pošli Chrisovi zpět, jsem přesvědčený, že se o reklamaci postará. V minulém týdnu jsem si s ním vyměnil pár e-mailů a zdá se být maximálně vstřícný. Ale určitě neotálej, koncem srpna přesídluje zpět do USA, pak asi holandská pobočka skončí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlaste.

Přihlásit se
×
×
  • Vytvořit...