patprom Odesláno 20. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2011 Letos v kvetnu jsem si udelal radost a koupil tyto Certiny. Podle mne je to dobra volba v pomeru cena/vykon. Koupil jsem je v prodejne Deal v Ostrave za 13,500 KC. Tah jsem po par tydnech noseni sundal a nahradil jej kozenym remenem od Hirsche, ktery k hodinkam krasne ladi. Vypadaji lepe, ze na fotkach (nejsem zadny extra fotograf). Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím. Obsah je dostupný pouze registrovaným uživatelům. Registrace na Chronomag Fórum je zdarma. Pokud již registraci máte, přihlaste se, prosím.
Jiribartl Odesláno 20. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2011 Rozhodně nevypadají špatně, nádherná barva ciferníku. Za mě raději Certina, než technikoit Citizen
patprom Odesláno 20. listopadu 2011 Autor Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2011 Pro mne maji oboje sve kouzlo. Kazde z nich se hodi pri jinou prilezitost nebo naladu :-)
Návštěvník Ondrej Čechovič Odesláno 20. listopadu 2011 Nahlásit Odesláno 20. listopadu 2011 Ja osobne som skôr za kovový remienok ale uznávam že tento naozaj vyzerá dobre a parádne ladí.