midloch Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 2 Onion v úpravě od Promodu - to neznám, napiš odkud jsou já delší dobu testova P1 od prodrivu to mě jako velkýho fanouška STi zajímá, napiš jaký to bylo a jaké je tvé srovnání od standardního STi. (to jsem řídil) U nás v Brně má boreček upravený STi model 2002 na 350 PS a jezdí na 100 oktanovej benzín, jel jsem v tom s ním a byla to nehorázná palba.... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leclerc Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Jaguar XK, Porsche, Aston Martin IWC, Ulysse Nardin, JLC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukáš Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Lamborghini Miura, Monteverdi, Porsche 911 S, BMW 635 CSI...no a jasně, že taky Volvo!!! Blancpain, Ulysse Nardin, Prim, Citizen, Seiko A k čemu je tohle dobrý? Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 No myslím že tady u P1 se nejedná tak o výkon motoru jako spíš o nastavení podvozku tlumičů a brzd. Jinak mé jednoduché doporučení pro fanoušky a potencionální kupce subaru je koupit si běžnou imprezu wrx a nechat oplechovat spodek motoru, který dostává záhul zvlášt po rozbitých okreskách a šotolině, a vyměnit kompletně výfuk jen touto úpravou ti to hodí skoro 100koní navrch /dál bych se asi u motoru do větších úprav nepouštěl, kvůli životnosti - ikdyž také znám lidi co v impreze mají kolem 330-370koní/ a oproti sti, která je tvrdá na běžné ježdění, jízda bude příjemnější, navíc jí bude wrx výkonově v poho stačit, míň sežere a ušetříš skoro 200000Kč. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ali Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Také přidávám pár svých oblíbených značek (modelů) doustopé: Volvo S80 (nenápadný luxus), Audi Q7 (pro volný čas), Citroen C4 Picasso (pro rodinu) a vyložená srdcovka Aston Martin - jakýkoli model jednostopé: Nějaká "nahatá italská milenka" - Aprilia Tuono, Ducati Monster S4R, MV Agusta Brutale A preferované značky hodinky: Zodiac, Zeno Watch Basel, Poljot a jako hrdý čech (moravák) Prim. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sibirnaya Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 BMW 328 r.v. 1938, Ferrari 456, Ferrari Dino, Porsche 911 Targa 1.gen, Mercedes Benz Gullwing, AC Cobra, Shelby GT Mustang 500 Omega, Longines, Audemars Piguet, Officine Panerai, Rolex Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mathesius Odesláno 4. prosince 2006 Autor Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Upozorňuju, že všechny údaje, které nebudou pasovat do mé teorie, budu muset v rámci zachování vědecké objektivity smazat. (muhahahá!) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ctenar Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 A jaká je Tvá teorie ?? Seznam nás alespoň z myšlenkovým základem, ať můžeme správně odpovídat a nemusíš nic mazat :-D Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leos Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Čtyři je strašně moc, ale zkusím to: Realita: Škoda OII, Tissot Přání: Audi A6, Omega Sen: Audi A8, PP Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 2 Onion v úpravě od Promodu - to neznám, napiš odkud jsou já delší dobu testova P1 od prodrivu Samozřejmě že máš pravdu Promod je oděvní firma... prodrive to byl... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 2 Onion v úpravě od Promodu - to neznám, napiš odkud jsou já delší dobu testova P1 od prodrivu to mě jako velkýho fanouška STi zajímá, napiš jaký to bylo a jaké je tvé srovnání od standardního STi. (to jsem řídil) U nás v Brně má boreček upravený STi model 2002 na 350 PS a jezdí na 100 oktanovej benzín, jel jsem v tom s ním a byla to nehorázná palba.... Znovu se opravuji. Prodrive to byl... Tahle mrcha měla bezmála 400 koňíků, jezdí také na 100 oktanů. Úpravy se samozřejmě týkaly hlavně podvozku, pružin, brzd... Jinak si myslím, že takovou úpravu nejde jentak odhalit. I v základu je STi peklo na kolech a ani v jeho základní podobě si málokdo sáhne na všechny schopnosti tohoto vozu. Loeb by to asi poznal a na konci etapy by to hodilo o nějakou vteřinku méně.. ale my, normální řidiči? Jezdil jsem v BMW Z3M Coupé a omezením bylo moje umění a provoz kolem, Nissan 350Z byl podle mně stokrát lepší a opět jsem byl já tím nejslabším článkem celého řetězu. Teď jsem zkončil s MiniCooprem S a že bych využil jeho schopností na 100%? Asi málokdy a to má oproti prvně jmenovaným "jen" 170 koníků... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r4d3k Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Podle dosažitelnosti: Mitsubishi Colt CZT, Ford S-max, Mitsubishi EVO 7 a výše(teda jestli budu někdy kupovat EVO tak už bude tak EVO 16) Azimuth Bombardier, Stowa Marine Original, IWC Da Vinci Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lapis Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Buggatti Royale Lamborghini Murciélago Aero Lochness Pagani Zonda Ulysse Nardin Hublot IWC Franck Muller Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hciq Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Protože to děláš blbě. Nejdřív si musíš stanovit cíl výzkumu, pak vybereš vhodné lidi, kterých se zeptáš. Odpovědi, které nevyhovují požadavkům vyřadíš, aby neovlivňovaly předpokládaný výsledek a pokud aspoň někdo řídí Mercedes a má Rolex, tak je výzkum úspěšný. Pokud nikoho takového nenajdeš, tak si ho vymyslíš nebo někoho baseballovou pálkou přesvědčíš To je taky naivní, něco chtít zjistit a ptát se nezodpovědných lidí, kteří neodpovídají podle Tvých představ. U statistiky musíš napřed vědět výsledek a tomu přizpůsobit vstupní data. :D 1) chahcha dost dobrá charakteristika 2) všechno co "vytunil" Schelby a skoro všechno co vylezlo od Panerai důvod: žádnej výraznej průser v jejich produkci ( aspoň o něm nevím). Jo a ještě, Mercedes a Rolex. Jsou zažité vizuální atributy příslušnosti ve společenském žebříčku. Neznám nikoho, kdo by si pro pocit z jízdy tech. a designu pořídil medvěda a nebo pověsil na ruku Rolex. Většinou tito požitkáři loví v trochu jiných rybnících. Oběma značkám chybí jaksi trochu šťáva, jinak patří ke špičce v tech. dokonalosti. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
31682 Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Humer, GMC, Tatra Hanhart, Stowa, Poljot (všeobecně současná ruská hodinářská produkce) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pachollini Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Stova oder Sofa? ;-) Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
31682 Odesláno 4. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 4. prosince 2006 Pachollini: Štofa? Díky za upozornění, už jsem se opravil Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mnovace Odesláno 5. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2006 2 hicq pocit z jízdy u medvěda? zkus sledovat třeba dtm nebo f1 skoro celá produkce ´dává nejvyšší typ k prodeji v provedení AMG Pokus se zařídit si testovací jízdu u některé řady např. s 55 amg nebo cls amg nebo cl 55 amg nebo cl 65 amg - co se stane při sešlápnutí plynu je podobné zemětřesení navíc jejich totální harcore je clk dtm. Pocit z jízdy máš právě u mercedesů asi nej. Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Onisan Odesláno 5. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2006 2 hicq pocit z jízdy u medvěda? zkus sledovat třeba dtm nebo f1 skoro celá produkce ´dává nejvyšší typ k prodeji v provedení AMG Pokus se zařídit si testovací jízdu u některé řady např. s 55 amg nebo cls amg nebo cl 55 amg nebo cl 65 amg - co se stane při sešlápnutí plynu je podobné zemětřesení navíc jejich totální harcore je clk dtm. Pocit z jízdy máš právě u mercedesů asi nej. I to je subjektivní Mně třeba medvědi nic neříkají! Pěkné, ale vůbec nemám nutkání se do nich posadit... Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midloch Odesláno 5. prosince 2006 Nahlásit Sdílet Odesláno 5. prosince 2006 2 hicq pocit z jízdy u medvěda? zkus sledovat třeba dtm nebo f1 skoro celá produkce ´dává nejvyšší typ k prodeji v provedení AMG Pokus se zařídit si testovací jízdu u některé řady např. s 55 amg nebo cls amg nebo cl 55 amg nebo cl 65 amg - co se stane při sešlápnutí plynu je podobné zemětřesení navíc jejich totální harcore je clk dtm. Pocit z jízdy máš právě u mercedesů asi nej. s tím samozřejmě nelze souhlasit, o čemž hovoří mnohé testy, pocit z jízdy nemůžeš mít v autě kde jsi dokonale odizolován od svého okolí a kde při rychlosti 100km v hodině se ti zdá že stojíš na místě, pocit z jízdy není v žádném případě o zrychlení ale o jízdních vlastnostech, zkus si sednout do STi a úzkou silnicí III nebo IV třídy jet rychlkostí 100km v hodině a pak se budeme bavit o pocitech z jízdy! Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.
Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat
Vytvořit účet
Vytvořte si nový účet. Je to snadné!
Vytvořit nový účetPřihlásit se
Máte již účet? Zde se přihlaste.
Přihlásit se